logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Відкрита лекція директора голландського підприємства "Zeelandia" Андрія Василенка

Загальна інформація

За ініціативою кафедри фінансового аудиту КНТЕУ 30 березня 2017 року відбулась відкрита лекція директора голландського підприємства "Zeelandia" Андрія Василенка на тему "Внутрішній аналіз і контроль у системі прийняття управлінських рішень".

"Zeelandia" - компанія, якій вже більше 100 років, котра має високий статус «Королівська» і бездоганну репутацію в усьому світі, здійснює свою діяльність більш ніж у 70 країнах світу (головний офіс компанії знаходиться в місті Зіерікзей, Нідерланди).

Лектор розповів студентам, аспірантам і викладачам про цінності компанії, підходи у прийнятті управлінських рішень, продемонстрував методики аналізу діяльності підприємства, його прибутковості та ефективності та організацію контролю на підприємстві.


Студенти висловили своє враження від відкритої лекції директора компанії "Zeelandia":

«Сьогодні відкриту лекцію з дисципліни «Економічний аналіз» провів директор української філії голландського підприємства Андрій Василенко.

Лектор поділився секретами успіху європейських компаній. Він виділив три фактори успіху підприємства «Zeelandia»:

1.     Operational excellence (операційна досконалість)

2.     Product leadership (лідерство продукту)

3.     Customer intimacy (особливий підхід до кожного клієнта)

Основною цінністю свого, українського, підприємства він виділив чесність та довіру. На жаль, такі цінності не притаманні усім українським бізнесменам.

Факторами ж успіху бізнесу по-українськи є економія на тих статтях витрат, до яких у Європі ставляться максимально педантично: є економія на співробітниках (чорна заробітна плата, несприятливі умови праці), постачальниках та податках. Цей підхід є неприпустимим, адже ти повинен довіряти своєму оточенню (персоналу, державі) ставитися до людей так, як ти хочеш, щоб вони ставились до тебе і до твого бізнесу.

Можна годинами дискутувати про українську ментальність, проте досвід даного підприємства доводить, що правила тут встановлюють і виконують так само вдало, як у зарубіжних компаніях. Наприклад, щоб кожен цех мав свій власний інвентар (як вимагають правила санітарної безпеки), було придумано таку цікаву систему: кожне приміщення має свій колір, який відповідає кольору форми персоналу та кольору інвентаря. Таких невеликих «родзинок» на підприємстві дуже багато, вони і формують цінності компанії. До того ж фірма завжди відкрита до співпраці та готова поділитись досвідом». Вірич Ірина (ФМТП 2-9 )

«Я залишилась у захваті від твердого переконання директора "Zeelandia", що вести чесний бізнес в Україні можливо. Цікавими є його ідеї щодо мінімізації витрат; про те, що іноді варто переплатити за певні речі й отримати довгостроковий і якісний результат. Новим для мене було те, що основи, на яких тримається сім'я, підприємство, держава: повага та довіра. Найцікавішою була теорія, що зменшення витрат часу і сил на внутрішні чвари - збільшить сили на боротьбу з зовнішніми чинниками». Біленко Яна (ФЕМП, 2-11)

«Приємно вражена лекцією Андрія Василенка, дуже цікавої, відвертої людини з великим досвідом у сфері підприємництва. Він поділився секретами успіху голландської кондитерської компанії «Zeelandia», внутрішніми та зовнішніми факторами, які вплинули на ступінь розвитку бізнесу. Секретами успіху є інноваційність,знання смаків клієнтів. Компанія має попит на світовому ринку. Цікавими та важливими, мені виявилися його слова: «Ті, хто читають будуть переважати тих, хто дивляться телевізор, відповідно і правити світом бізнесу». Мене вразила його власна історія про його особливу сонячну дитинку і те як його компанія дбає і допомагає таким дітям. Дуже вдячна за велику кількість пізнавальних порад щодо розпорядження фінансами, управління бізнесом та персоналом. Лекція була дуже повчальною та інформативною».  Пасова Наталія (ФЕМП, 2-11)

30.03.2017
adv
311
остання редакція 02.04.2017
41100