logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Робота/практика для студента

Студенту

Шановні студенти! Керівництво університету всіляко дбає про своїх студентів  та намагається працевлаштувати кожного, звичайно, без шкоди для навчання. Звертайтесь до компаній, що наведені у переліку та отримуйте практичний досвід і можливість подальшого працевлаштування. 

Якщо у Вас виникли питання або пропозиції щодо працевлаштування (проходження практики), звертайтесь до Центру розвитку кар'єри.

Компанія Сфера діяльності Вимоги Вакансія/додаткова інформація Термін розміщення вакансії 

Beko UA

Побутова техніка  •Знання англійської мови (середній рівень) •Необхідна неповна освіта: (бухгалтерський облік,факультет Облік і аудит) •Володіння ПК:Excel,Word,Powerpoint,Outlook •Бажання працювати

Стажер у відділ фінансів.

Часткова зайнятість (4 години на день). •Офіційне працевлаштування •Можливість неповного робочого дня •Програми розвитку •Здобуття практичних навиків у професійній сфері •Зайомство з принципами роботи компанії світового рівня •можливість ефективно поєднувати навчання та роботу, оскільки стажування передбачає часткову зайнятість - 20 годин на тиждень, які стажер може відпрацювати у зручний для себе час •Можливість подальшого працевлаштування

Програма оплачувана.

Ваші завдання: •Формування актів списання; •Перевірка і сортування первинної документації; •Заповнення форм авансових звітів; •Поточна підтримка в щоденній роботі бухгалтерії; 

alexey.gavrishev@beko.ua 
тел. 096 76 71 235 - Олексій 
maria.durdynets@beko.ua - Марія 

19.05.2017-
15.07.2017 
 

Холдингова Група Компаній PetRus

Виробництво кондитерських виробів, алкогольних напоїв
 
 - Студенти 5 курсів/випускники напряму маркетинг; - Креативність, амбіційність, готовність до росту та розвитку, новаторський підхід, активна життєва позиція, вміння знаходити нестандартні рішення.

Маркетолог

Обов’язки: - Пропозиції по інноваціям, запускам нових продуктів, упаковки, розширенню продуктового кошика; - Креативний маркетинг в розширенні збуту; - Маркетингові дослідження та аналіз ринку, бенчмарк; - Пропозиції щодо планування та реалізації маркетингових активностей по стимулюванню продаж.

Умови роботи: - Заробітна плата: після проведення співбесіди; - Офіційне працевлаштування; - Можливість дострокового закриття випробувального терміну; - Перспектива кар’єрного росту; - Програма лояльності персоналу по продукції; - Офіс знаходиться у центрі.

Контактна особа - Наталія, 067 23911 21, 095-07-000-71, 
hrd@petrus.ua
hr@petrus.ua 
www.dssweets.com.ua
www.zlatogor.ua
www.brelil.ua
www.murano.com.ua

19.05.2017-
19.06.2017 
 

«ВасильОК»

Магазини самообслуговування формату «магазин біля дому» - маленькі але дуже затишні.

В зв’язку з розширенням відкриваємо наступні вакансії і запрошуємо на роботу:

Продавців-касирів

Продавців у відділ гастрономії

Від Вас ми чекаємо : - Позитиву та уміння спілкуватися в колективі та з відвідувачами - Відповідальності та пунктуальності - Бажання вчитися та розвиватися Решту ми навчимо!

Умови роботи: Зручне розташування магазинів Гнучкий графік (можливість поєднати роботу і навчання) Погодинна ставка з бонусною системою оплати, виплата ЗП 2 рази на місяць

Офіційне працевлаштування Молодий і дружній колектив

Надсилайте Ваші резюме 
olgakolomiec@meta.ua 
або одразу телефонуйте (097)658-53-12 Ольга Володимирівна

18.05.2017-
18.06.2017 

ZAMMLER

Більше, ніж логістика Досвід роботи на складі буде перевагою.

Група логістичних компаній запрошує на роботу: - комірника,
- оператора (робота з телекомунікаційним обладнанням)

Графік роботи 9-18.

адреса розташування: м.Бровари, бул. Незалежності, розвозка з метро. тел. 067-329-27-57 Ольга

18.05.2017-
18.07.2017 
ПіК КАП ТРЕЙД Виробник, дистриб'ютор зернової кави, мережа кав'ярень  Бажання працювати в продажах; Бажаний досвід роботи в роздрібній торгівлі / продажах (FMCG) від 6 місяців; Впевнений користувач ПК. Обов'язки: Активні продажі продукції компанії; Підтримка і збільшення клієнтської бази; Контроль дебіторської заборгованості; Пошук клієнтів, укладання договорів. 

Запрошуємо активних і націлених на результат менеджерів з продажу на території м.Києва та Київської обл.

Умови: Оклад +%. На загальний рівень доходу Ви впливаєте самі (обговорюється на співбесіді); Графік роботи 5/2, 09: 00-18: 00; Компенсацію проїзду або використання особистого автомобіля; Мобільний зв'язок; Корпоративні тренінги, навчання.

Можливість професійного та кар'єрного росту; Відкритий і готовий до конструктивного діалогу з кожним співробітником керівництвом. Чи готові розглядати кандидатів без д/р в продажах.

590 70 066 83
068 905 09 57

17.05.2017-
17.12.2017
 

ТОВ «Import Foods Company»

Імпорт алкогольної продукції Досвід не обов'язковий (розглядаємо студента 4-го курсу: економіст, бухгалтер або математик за освітою), з амбіціями до результату і досягнень, важливо знання Excel, вміння працювати з цифрами.

Оператор бази даних

Юлія Лещенко, HR-менеджер,
тел. моб.: (050) 550 05 00 
y.leschenko@ifc.ua

16.05.2017-
23.05.2017

Art Mango Production

Маркетинг Головна вимога - знання англiйської мови.

Маркетолог

Повний день, або неповна занятiсть
Мiжнародна рекламна агенцiя запрошує на стажування по напрямку реклама, маркетинг на мiжнародний PR. 

+380677214834, 
info@artmangopro.com

15.05.2017-
30.05.2017

АвтоЕнтерпрайз

Продаж електро автомобілів Активні дівчата до 25 років.
 

Консультант в автосалон

Графік 5/2 з 11:00-19:00,
200грн за вихід. Работа в ТЦ.

Менеджер по персоналу Марина 0980174551

15.05.2017-
20.05.2017 
 

BritMark

Cтрахування  Cтудент старших курсів державного ВНЗ; • успішний досвід роботи на результат (не менше 1-го року); • грамотна усна і письмова мова; • впевнений користувач ПК (відмінне володіння Word, Excel); • комунікабельність; • можливість працювати в режимі з понеділка по п'ятницю, 25 годин на тиждень.

Координатор соціального проекту Проект «Бібліотека мрій» - Ми об'єднуємо зусилля бізнесу і провідні видавництва сучасної дитячої літератури для того, щоб створювати якісно нові бібліотеки в дитячих будинках, тим самим популяризуємо читання серед дітей. Місія проекту «Бібліотека мрій»: розвивати соціальну відповідальність бізнес-аудиторії країни шляхом створення спільноти, яка особисто відвідує установи інтернатного типу.

Надсилайте, будь ласка, своє резюме із зазначенням бажаної посади в темі листа за адресою: hr@brit-mark.com 
Контактна особа: Юлія Сокальська Телефон: +38 (044) 425 22 26

15.05.2017-
15.06.2017 

MILTONIA HEALTH SCIENCE

Фармацевтика - Вища освіта (спеціальність економіка / фінанси); - впевнений користувач ПК, знання Excel; - аналітичні здібності, здатність до навчання, вміння чітко розставляти пріоритети, чесність, гнучкість в роботі та вміння уникати конфліктних ситуацій.

"MILTONIA HEALTH SCIENCE" - на 100% медична компанія, що спеціалізується на маркетингу власних лікарських препаратів, а також лікарських препаратів отриманих під ліцензії, оголошує конкурс на заміщення вакантної позиції "Асистент фінансового відділу".

Обов'язки: - Обробка первинних документів; - Щомісячний детальний аналіз витрат за типами та центрами; - Аналіз ефективності роботи підрозділів; - Аналіз продажів, виконання планів; - Формування періодичних і разових аналітичних звітів.

Умови роботи: - Графік роботи 9.30-18.00. - Офіс знаходиться в районі старої Дарниці. Компанія пропонує: - Робота в стабільній компанії; - Офіційне працевлаштування; - Дотримання КЗпП (оплата відпусток, лікарняних). - Заробітна плата - 5000 - 6000 грн.

Резюме відправляти на електронну адресу: l.kostyuk@agroup.fr

15.05.2017-
15.06.2017 
 

ФОП Коломієць О.В.
 

Роздрібна торгівля продуктами харчування Вік від 18р.
Жінки і чоловіки з досвідом роботи і без.

Касир, продавець, барист, гастроміст.

Зайнятість повна або часткова. Заробітна плата погодинна від 25грн до 29грн година, плюс бонуси
Робота на період канікул і т.д.

Цінуємо відповідальність, охайність, активність, доброзиливість

0976585312
Ольга Володимирівна

12.05.2017-
12.06.2017

Сварком

Машинобудування Навички роботи в 1С, роботи з первинною документацією та податковими накладними
 

Помічник бухгалтера, повна зайнятість

067 384 60 11

12.05.2017-
12.06.2017 
 

Авіакомпанія Міжнародні Авіалінії України 

Транспорт/туризм/авіаперевезення *знання англійської мови (Upper-Intermediate); *усна и письмова грамотність; *бажання працювати в авіації; 

Спеціаліст Контактного центру

Авіакомпанія "МАУ" проводить набір працівників Call Center.

Мы пропонуємо: - навчання работі в системі бронювання (AMADEUS) за кошт компанії; - дружній молодий колектив; - перспективи професійного розвитку та росту; - конкурентну з/п;  - графік роботи позмінний.

Територіально офіс знаходиться біля м.Бориспільскої.

Надсилайте резюме на поштову скриньку компаніїї 
recruiting@flyuia.com

11.05.2017-
11.06.2017
Страхова компанія «ПРОВІДНА» Страхова компанія Вища освіта, високий рівень загальної ерудиції;  Активний інтерес до сфери управління персоналом та страхування;  Презентабельна зовнішність і грамотна мова;  Активна життєва позиція, амбітність і орієнтованість на результат;  Яскраві лідерські якості, навички формування та управління командою;  Амбіційність та орієнтованість на результат;  Постійне прагнення до визнання і розвитку.

Менеджера по роботі з партнерами

 Функціональні обов'язки:  Пошук і організація роботи з партнерами; Забезпечення виконання планових показників;  Забезпечення своєчасної звітності та дотримання стандартів компанії. Ми пропонуємо:  Цікаву роботу в найбільшій компанії-лідера, відомий бренд;  Гідну систему винагороди і цікаву систему нематеріальної мотивації;  Комплекс заходів з розвитку та навчання команди;  Справедливу систему визнання та кар'єрного зростання.

Андрієнко Яніна Директор Дніпровського Центру обслуговування клієнтів СК «ПРОВІДНА»
+38 (044) 569-90-53
+38 (050) 133-92-26
+38 (096) 03-01-001
Київ, вул. Р. Окіпної, 4

10.05.2017-
10.06.2017
 

EximCargoTrade

Оснащення лабораторій Необхідні навички: - енергійність і позитивне ставлення до життя; - комунікабельність, бажання і готовність спілкуватися з клієнтами; - володіння ПК; - хороша пам'ять.

МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ

Компанія EximCargoTrade лідер на ринку контрольно-вимірювальних приладів, хіміко-лабораторного посуду, виробів медичного призначення, оголошує конкурс на вакансію менеджер з продажу. завдання: - телефонні продажі; - ведення і розвиток існуючої клієнтської бази; - укладання договорів (контроль виконання умов) - відрядження по Україні. Ми пропонуємо: - офіційне працевлаштування; - своєчасну виплату заробітної плати (2 рази на місяць); - прозору систему мотивації: оклад +% + бонуси; - роботу в дружньому колективі; - безкоштовне корпоративне навчання (тренінги); - вільний простір для ініціатив і розвитку. Умови роботи: - нормований графік роботи 5/2 (пн-пт), 8: 30-17: 30; - комфортний офіс (біля метро Лівобережна).

Приєднуйся до нашої команди!

Павлова Альона HR-менеджер, ТОВ «EximCargoTrade» (044) 222-65-06 (093) 898-08-67 hr@eximlab.ua

04.05.2017-
31.05.2017 
 

LuckFind

 IT  - Навички в SMM - Навички проведення e-mail розсилок - Знання ком'юніті і контент менеджменту - Розуміння принципів оффлайн і онлайн маркетингу - Самостійність і ініціативність - Неповна вища освіта (журналістика, реклама, PR, маркетинг)

 Ком'юніті-менеджер

Обов'язки: - Залучення нових клієнтів і партнерів - Розвиток відносин з існуючими партнерами. - Створення і управління контентом для клієнтів сервісу і партнерів - SMM і e-mail розсилки - Підвищення активності користувачів в спільнотах і групах - Проведення офлайнових заходів
Умови роботи: - віддалена робота, зручний графік, дружний колектив, можливості професійного і кар'єрного зростання

ya.mykhalchuk@luckfind.me 

03.05.2017-
03.06.2017

Сервіс Менеджмент Груп

Сервіс Бажання працювати

Сервісна компанія «Сервіс Менеджмент Груп» пропонує працевлаштування всім бажаючим, в тому числі студентам та проходження ними практики в кращих 4-5* готелях та ресторанах м. Києва.

Покоївка в готель 4-5*
фіціант в готель 5*
Хаусмен в готель 4-5*
Супервайзер в готель 4-5* Прибиральник внутрішньої території готелю 4-5* (жінки та чоловіки)
Посудомийник у готелі 4-5* або у ресторані (жінки та чоловіки) Працівник пральні у готелі Різноробочий (клінер) у мобільній бригаді
Двірник у бізнес центрі (ранковий або вечірній підробіток) Прибиральниця (ранок, вечір)

Ми гарантуємо: повний інструктаж та набуття досвіду, ресторанне безоплатне харчування, безоплатну форму, своєчасну заробітну плату, надання подальших рекомендацій.

За 7 років роботи на ринку України наша компанія зарекомендувала себе успішним роботодавцем. Нам довіряють догляд за своїм майном і покриттям багато компаній, серед них Hilton Kyiv 5*, Хаятт Ридженсі Київ 5*, InterContinental Kyiv 5*, Fairmont Grand Hotel Kyiv 5*, Ramada Encore Kiev 4* та багато інших ( 12 обєктів). Також у нас на обслуговуванні 10 ресторанів, 7 бізнес-центрів та банки. Звертатись за адресою: м. Київ, вул. Івана Павла ІІ (вул. Патріса Лумумби), буд. 21, офіс 406. Телефони: 044-353-17-07, 067-273-81-28, 093-381-50-25, 099-044-18-24

 02.05.2017-
30.12.2017

ФОП Владовська Т.А кафе "Лагуна"

Ресторана справа Від18 років, офіційне працевлаштування або проходження практики, дівчина/хлопець, можливо без досвіду роботи.

Офіціант (обслуговування гостей закладу згідно стандартам, повна або часткова зайнятість, заробітна плата ставка+%)

Бармен (обслуговування гостей закладу згідно стандартам, повна або часткова зайнятість, заробітна плата ставка+%). Можливий підробіток для студентів на канікулах.

Київ, вул.Празська 34а кафе "Лагуна" 044-566-99-47 067-477-30-15

28.04.2017-
28.08.2017 
ТОВ Тревел Профешнл Груп Туризм  від 18 до 35

Менеджер контакт центру, прийом і переклад дзвінків в компанії, можливість кар'єрного росту, оплачувана відпустка, офіційне працевлаштування, офіс в центрі Києва біля метро, заробітна плата 5300 грн

сайт оператора www.tpg.ua
З усіх питань допоможе менеджер з персоналу Ірина Ломака 0674674592 будемо раді бачити Вас своїх рядах 

28.04.2017-
28.12.2017
Холдингова Група Компаній PetRus
 
Виробництво кондитерських виробів, алкогольних напоїв, сільськогосподарської продукції, митно-складські послуги, дистрибуція косметики і продуктів харчування Студенти 5 курсів профільного напряму (ЗЕД) + робоча англійська
 

Менеджер ЗЕД

Забезпечення фабрик сировиною та обладнанням для безперервної роботи: пошук постачальників, укладання контрактів та повний супровід імпорту; організація і контроль всіх етапів імпортно-експортних операцій, документальне оформлення, включаючи; пошук постачальників, вибір потенційних постачальників сировини, матеріалів, обладнання, готової продукції; налагодження співпраці із закордонними компаніями (Європа, Азія, країни СНД); підготовка, підписання та контроль виконання контрактів ЗЕД; підготовка всієї необхідної документації для митного оформлення, в тому числі дозвільної (гігієнічний висновок, декларація / сертифікат відповідності); організація процесу доставки різними видами транспорту (авіа, морський, автомобільний);

Наталя Зінухова Директор з персоналу ГК Петрус, 067 23911 21 ул.Бульварно-Кудрявська (Воровського), 33-б,

27.04.2017-
27.05.2017

ТОВ Бюро Вин (магазин Good Wine)

Імпортер вина та здорових продуктів харчування Ч / Ж, 18-30, захоплення кулінарією

Шукаємо людину зі слабкістю ... до солодощів! У кондитерську Good Wine шукаємо молодого хлопця або дівчину, яким не чужі прості людські слабкості. • Тобі подобаються солодощі - ти вже нам подобаєшся. • Обожнюєш базікати з незнайомцями і можеш робити це англійською - шоколадний круасан тобі в карму! • Легко робиш кілька справ одночасно - ми теж, зійдемося. Головне - ти працюєш тільки з любов'ю!

• Графік - зручний для тебе! • ЗП - від 4000 до 10000 грн залежить від графіка роботи • Оформлення і повністю офіційна зарплата
Приходь! Чекаємо тебе щовівторка та щочетверга з 11:00 до 17:00

М. Кловська, вул. Мечникова, 9. Вхід з літнього майданчика піцерії Napulle, 3 поверх, офіс Wine Bureau
067 657 39 93

27.04.2017-
30.06.2017

SMART Marketing

РесторBTL, trade-маркетинг, event marketingанна справа Освіта вища (бухгалтерський облік, економіка). Досвід роботи: Бажаний досвід роботи пов'язаної з бухгалтерським обліком не менше 1 року; можна без досвіду - готові навчити. Спеціальні навички та знання: Знання основ бухгалтерського та податкового обліку; Знання 1С Бухгалтерія (бажано наявність досвіду роботи з програмою); Знання принципів податкового обліку; Володіння ПК на рівні просунутий користувач (Word, Excel). Особисті якості акуратність; пунктуальність; відповідальність; працьовитість; бажання працювати.

Молодший бухгалтер

Посадові обов'язки: обробка первинної документації, введення даних в 1.С.8.2; робота з контрагентами, складання договорів, додатків; контроль передачі і повернення первинної документації; підготовка даних для складання бухгалтерської та фінансової звітності.

Владислав 093 151 84 14

26.04.2017-
26.05.2017

Mamamia!

ресторан Від 18 років

Офіціант, 
повна зайнятість. вакансії вікриті в різних районах Києва. зп: % від каси + чайові (8000-12000 грн). соц. пакет

тел. 073-311-63-11;
073-311-63-34

25.04.2017-
25.12.2017

Укрпошта

Пошта  Основна вимога – прагнення внести свій внесок у зміни в роботі національного оператора поштового зв’язку та осучаснити імідж Укрпошти. Додаткові вимоги: • Грамотність, гарна дикція • Знання ПК • Комунікабельність • Емоційна стійкість • Вміння оперувати великими обсягами інформації • Активна позиція

Укрпошта змінюється на краще, а для прискорення змін ми запрошуємо до нашої команди операторів контакт-центру! Ми пропонуємо сучасний рівень заробітної плати, офіційне працевлаштування та дружній колектив! Відсутній досвід роботи? Робота в Укрпошті стане відмінним стартом у кар'єрі!

Надсилайте ваші резюме на електронну адресу: 
polishchuk-oy@ukrposhta.ua 
Деталі за телефоном: 096 954 60 26

25.04.2017-
25.06.2017 
OSD-Group  Маркетинг і продажі Грамотна мова, комунікабельність.

Наш клієнт, крупний український банк, запрошує студентів на позицію: Менеджер з продажу банківських продуктів

Можлива як повна зайнятість, так і гнучкий графік, можливість поєднання з навчанням. Зп: від 5000 грн. Обов'язки: Продаж банківських продуктів
Можна без досвіду роботи (оплачуване навчання; 

Катерина tokar.ekaterina@osdgroup.com.ua
 093 368 60 29

25.04.2017-
25.05.2017
WORLD STAFF  Staffing & Recruiting Основна вимога - готовність працювати на повну зайнятість. 

Рекрутер-стажер
Компанія проводить безкоштовне навчання і приймає потім на роботу тих, хто успішно пройшов навчання.

Територіально місце роботи - ст.м. Осокорки, Київ Тел. 044 577 55 77 +38 067 323 54 22
dt@worldstaff.com.ua

24.04.2017-
31.05.2017

ТМ "Прованс"

Роздрібна торгівля Вимоги до кандидата: •досвід роботи у сфері роздрібних продажів непродовольчої групи товарів бажаний - від 1 року; • хороші комунікативні навички, орієнтація на результат, активність, відповідальність, вміння працювати у команді; •грамотна мова.

Продавець-касир, повна та не повна зайнятість,

Светлана 099 980 07 35
 

24.04.2017-
24.05.2017
Центр перекладів "Статус Ко" Послуги перекладу Вища освіта; Дівчата, 21-28 років. Навички ведення переговорів в телефонному режимі; Грамотна мова, хороша дикція, вільне володіння російською, українською мовами; Уміння чітко і грамотно формулювати думки і завдання; Відповідальність за результат своєї роботи; Вміти працювати з великим об'ємом інформації; Знання англійської мови (бажано). Навички ділового спілкування та ведення ділової переписки. Бажання навчатися, активно працювати і заробляти.

Менеджер по роботі з клієнтами, повна зайнятість, заробітна плата від 5000 грн-10000 грн.

Контактна особа
Олег Миколайович
тел. 044-220-30-49, 067-695-57-76,
e-mail: hr@statusko.com.ua

20.04.2017-
31.05.2017
АЗІЯ БІЗНЕС ТРЕВЕЛ Туроператор по східній і південно-східній Азії Вимоги: • Знання специфіки туроператорської діяльності; • Володіння іноземної мови вітається; • ПК - впевнений користувач. • Ввічливість, пунктуальність, надійність, старанність, відповідальність; • Грамотна мова, вільне володіння російською, українською мовами; • Уміння чітко і грамотно формулювати думки і завдання; • Стресостійкість, вміння працювати з конфліктними ситуаціями; • Високий рівень навченості;

Помічник менеджера по туризму (візовий менеджер)

Обов'язки: • Робота з агентствами, посольствами, консультування клієнтів. • Обробка пошти, відповіді на запити; • Комунікації з приймаючою стороною, оперативне вирішення проблемних ситуацій. • Підготовка пакету документів клієнтів для подачі в консульство / посольство.

Офіційне працевлаштування; • Зручний офіс у центрі міста (м Печерська.); • Графік роботи з 09.30-18.00, субота (в черговому режимі) 10.00-15.00; • Доброзичливий і молодий колектив;

Контактна особа: Христина Тел. 097 796 49 94 

21.04.2017-
21.05.2017

Smart Solutions

Банки Від 18 років, бажання працювати та отримати досвід

Фінансовий консультант

Андрій 38(067)983-45-63 

a.shchegol@smart-hr.com.ua

21.04.2017-
31.06.2017 
Заміський комплекс "Бабусин Сад" Ресторан

Вік і стать значення не має. 

Здатність працювати з великим об'ємом інформації. Бажання розвиватися і рости професійно. Обов'язковий досвід роботи на аналогічних посадах в готельно-ресторанній сфері.

Заміському комплексу «Бабусин Сад» терміново потрібні Бухгалтер-калькулятор / Костконтроллер / Обліковець / Технолог.

Обов'язки: - контроль собівартості реалізованих товарів і послуг; - контроль використання і руху TMЦ; - контроль цін; - проведення інвентаризацій і відображення їх в бухгалтерському обліку; - розслідування внутрішнього шахрайства; - контроль складських залишків, - аналіз цін постачальників, - регулярне оновлення маркет листа; - ведення первинної документації, а також всього руху товарів; - участь в опрацюванні страв, складання технологічних карт і калькуляцій; - ведення карт контрагентів і співробітників в Айко

Детальніше при співбесіді.

Комплекс знаходиться в 15 хв від Києва по Житомирській трасі. Графік роботи - 5/2 Робота з 1С8. Вітається досвід роботи з Айко.
Офіційне працевлаштування, соцпакет, безкоштовне харчування і розвозка від / до М. Житомирська
Резюме на head@babushkinsad.ua
068-128-33-13
 

20.04.2017-
20.06.2017

KVT Business Group

Mенеджмент, міжнародна економіка  Основні вимоги: - Англійська мова (upper intermediate та вище) - Бажання працювати та орієнтуватись на результат - Користувач ПК (advanced user) - Здатність вирішувати логічні задачі - Комунікабельність, привітність - Стресостійкість - Досвід роботи не обов’язковий

Менеджер по роботі з клієнтами

Американська логістична компанія з центральним офісом в Нью Йорку запрошує на заміщення вакантної посади менеджера по роботі з клієнтами (customer service & sales department). Якщо Ви комунікабельні, цілеспрямовані, відповідальні та бажаєте реалізувати свою сутність в молодій, перспективній, стрімко розвиваючій компанії, тоді Ви саме та людина, котру ми шукаємо!

Умови праці: - Достойна заробітна плата від 10 тисяч гривень - Можливість кар’єрного росту - Молодий, дружній колектив - Комфортний офіс в центрі Києва (станція метро Палац Україна) - Офіційне працевлаштування Графік роботи: Понеділок – п’ятниця з 16:00 до 23:30 (чергування в суботу до 20:00)

Контакти: 098 999 99 34 - Юрій, 096 866 82 52 - Віталій

19.04.2017-
19.07.2017 
Алеанза Діяльність компанії Алеанза зосереджена, головним чином, на комплексній автоматизації процесів обліку та управління. Ми - ті, хто займається улюбленою справою, не працює, а живе повним життям і отримує від цього задоволення.

Компанія Алеанза є перспективною компанією, що пропонує своїм клієнтам кращі програмні продукти, послуги професійних досвідчених програмістів, додаткові індивідуальні розробки програм і ПО. 

Місія компанії Алеанза підвищувати ефективність бізнесу шляхом автоматизації обліку та бізнес процесів.

Обов'язкові вимоги:
• Профільна закінчена освіта (ІТ);
• У тебе в житті є результати, якими ти пишаєшся, особливо вітаються досягнення в спорті, хобі і т. п.;
• Ти розумієш різницю між «робити» і «зробити»; 

Молодший програміст 1С (стажер), повний робочий день, 8000 грн

 Цікаві і складні проекти, нетипові завдання, численні можливості застосувати найрізноманітніші навички та вміння - ось що означає працювати в компанії «Алеанза». 

Нашій команда потрібен Початківець чарівник, маг, чарівник 1С. У перспективі кар'єрного росту до супер-герой 1С.

Обов'язки: • Порятунок світу шляхом автоматизації всього неавтоматизованого і неавтоматизуємого; • Вивчення та застосування в роботі сучасних магічних технологій 1С (ТАКСІ, БСП, Керовані форми та інше); • Купання в променях слави після добре зробленої роботи.

Ми пропонуємо: • Ми вже підготували для тебе програму навчання, вивчаючи яку - ти будеш рости професійно; •

Офіційне працевлаштування та своєчасна виплата заробітної плати; • Повний робочий день з пн-пт, сб-нд - вихідний; • Можливість професійного та кар'єрного росту; • Навчання, багато навчання; • Чай, кава, печиво за рахунок компанії; • Дружний колектив; •

На період навчання стипендія - 2500 грн / міс, у міру навчання зростання протягом ПЕРШОГО року до 8 000 грн. Будемо раді бачити тебе в нашій команді людей, які люблять свою роботу і націлені на стрімке зростання!

Консультант аналитик 1С 
 Якщо ти знаєш що таке дебет / кредит, слова бухгалтерський баланс і сальдо не лякають тебе і не призводять до стану замішання - приходь і ставай частиною команди професіоналів, ми допоможемо тобі стати справжнім асом у сфері ІТ консалтингу.

Результати, яких необхідно досягти: • Вирішені завдання клієнтів в максимально короткі терміни; • Проведені презентації програмного продукту; • Написаний технічні завдання для програмістів з подальшою перевіркою роботи програміста; • Навчені користувачі по роботі з програмою, написані інструкції.

Ми пропонуємо: • Навчання по роботі в програмах 1С; • Можливість професійного та кар'єрного росту; • Дружний колектив; • Офіційне працевлаштування та своєчасну виплату заробітної плати; • Повний робочий день з пн-пт - з 9:00 до 18:00; • Чай, кава, печиво за рахунок компанії; • Заробітна плата від 6000 на випробувальному термін. Після від 7000 грн, Потенційне зростання до 15 тис.грн

У супровідному тексті обов'язково вкажи 2 або 3 причини, чому ти хочеш стати професіоналом в області програмування 1С. 

Відправляй своє резюме на пошту v.marina@aleanza.ua
0673704428 Вікторія, v.marina@aleanza.ua

14.04.2017-
30.05.2017
Баядера Логістик, ТОВ Виробництво і реалізація алкогольної продукції Вік від 18 років
 

Мерчендайзер 

Повна / неповна зайнятість

+38 050 449 80 35

13.04.2017-
31.08.2017
Паритет - Сервіс  Виробництво / дистрибуція Вимоги до кандидата: • орієнтування в продукції настільних ігор бажано • навички продажів і проведення презентацій вітаються

Видавництво ігор (група компаній Паритет-Сервіс) запрошує в свій творчий і креативний колектив співробітника на посаду "Продавець-консультант настільних ігор".

Обов'язки: • консультування клієнтів за всіма видами настільних ігор • участь в проведенні ігротек

Умови роботи: Робота в торговому центрі два через два. З 10 до 22 (залежить від регламенту ТЦ)

ok@ps.us
050 419 02 16 

12.04.2017-
29.12.2017

ТОВ "Харчовик плюс"

Ресторанна діяльність Наявність санітарної книжки творчий підхід, любов до професії, пунктуальність, охайність, порядність, творчий підхід до оформлення страв

Кухар, бармен-офіціант. працівник мангальної групи,

Обов'язки: приготування страв згідно технологічних карт дотримання санітарних норм на підприємстві, участь у розробці нових страв . 

Вікторія 0984334669, 0932017555

11.04.2017-
11.07.2017
ZEST Outsourcing Вимоги до кандидата: - Вища освіта (закінчена); - Англійська мова - просунутий рівень; - Досвід роботи в адміністративній сфері буде додатковою перевагою; - Впевнений користувач MS Office, Internet; - Комунікабельність, активність, уважність, акуратність.

Секретар-ресепшіоніст
Адміністративний персонал - Початок кар'єри

ZEST Outsourcing оголошує конкурс на позицію «Секретар-ресепшіоніст», м Київ в рамках проекту для компанії, яка є міжнародним виробником і постачальником харчових, сільськогосподарських, промислових і фінансових продуктів і послуг. Посадові обов'язки: - Прийом та розподіл телефонних дзвінків; - Реєстрація вхідної та вихідної документації; - Зустріч та прийом відвідувачів; - Робота з кур'єрськими службами доставки; - Забезпечення життєдіяльності офісу; - Виконання адміністративних доручень співробітників офісу; - Переклад листів, документів з / на англійської на українську мову.

Умови роботи і оплати: - Графік роботи: з 9.00 до 18.00. Сб, Нд - вихідний; - Офіційне оформлення; - Тимчасовий проект до - Місцезнаходження офісу компанії - Печерський р-н; - Конкурентоздатний рівень заробітної плати.

 Асистент фінансового відділу

Посадові обов'язки: - Перевірка даних у відкритих джерелах, документів згідно із затвердженими процедурами до реєстрації контрагента в базі даних; - Ведення бази даних контрагентів; - Внесення і обробка даних в Excel.

Кандидатам, зацікавленим в даній позиції прохання направити резюме із зазначенням бажаного рівня заробітної плати на адресу resume@hr-outsourcing.com.ua з позначкою на відповідну вакансію,

телефони: 38044 594 96 12, моб.: +38096 960 83 43, +38050 869 34 67, +38093 004 42 01

Будь ласка, зверніть увагу, що відправляючи резюме на електронну адресу ZEST Outsourcing, Ви даєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій - замовників компанії. Детальну інформацію про всіх відкриті вакансії ви можете дізнатися на сайті http://www.hr-outsourcing.com.ua

10.04.2017-
31.05.2017
"Телесвіт" Телекомунікаціі Впевнений користувач ПК, вільне володіння російською та українською мовами
 

Вітаємо, наш потенційний співробітник! Хто ми: команда телепродажу компанії ВОЛЯ (volia.com). Ми - лідер цифрових технологій і вміємо це продавати! Хто нам потрібен: талановитий продажник або перспективний новачок - навчимо! Хто нам НЕ потрібен: ледача людина без самоорганізації і розуміння, куди він рухається. Ми покажемо шляхи заробітку і його множення, але домагатися цього Ви будете самі. Якщо Ви активні й амбіційні грамотні любите і вмієте спілкуватися (продавати) любите гроші (ЦЕ ВАЖЛИВО!) то Вам у нас сподобається! Що потрібно робити працювати з існуючими клієнтами (відсутність холодних дзвінків) презентувати послуги компанії (інтернет або інтерактивне ТБ), подивитися один з продуктів можна тут, отримувати задоволення від результатів роботи і отриманих бонусів розвивати свої навички спілкування і продажів з нашою командою тренерів / керівників

Що ми пропонуємо тільки готові бази клієнтів, які вже знають про нашу компанію і є її клієнтами навчання (не можеш / не знаєш / не вмієш - навчимо не хочеш - як хочеш :)) ) ЗП від 8 т з (фіксована ставка +%, можливість заробляти) молода і яскрава команда; розвиваючі заходи компанії офіс в тихому р-ні Троєщини, біля кінотеатру Флоренція і парку, зручна транспортна розв'язка можливість кар'єрного росту всередині компанії а ще є безкоштовна кава :)

050-388-44-58 067-220-28-67 Аліна

06.04.2017-
06.06.2017

Global Bilgi

Туризм Вільне володіння російською, українською та англійською на розмовному рівні Середньо-спеціальна, незакінчена / закінчена вища освіта
Володіння ПК на рівні впевненого користувача Чітка дикція, грамотна мова
Здатність до швидкого навчання
Стійкість до стресів і конфліктних ситуацій Комунікабельність, активність, старанність

Агент з бронювання авіаквитків

Зарплата - 6000 грн (за умови відпрацювання норми годин і отримання бонусу) Гнучкий графік: повна або часткова зайнятість Погодинна оплата праці + щомісячний бонус Корпоративне навчання Робота в дружному молодому колективі

Телефони відділу кадрів 063 544 14 01, 095 276 276 5, 097 344 50 60
E-mail для резюме: cv@globalbilgi.com.ua

04.04.17-
31.05.17

Укрсиббанк

Банк Основні вимоги: • навички роботи з ПК; • комунікабельність; • активна життєва позиція; • орієнтація на результат.

Укрсиббанк- є частиною однієї з найбільших міжнародних фінансових груп світу - BNP Paribas Group (Франція).

Якщо ви активний і бажаєте побудувати кар'єру в міжнародному Банку, ми пропонуємо Вам стати частиною нашої дружної команди! Ми пропонуємо: • Офіційне оформлення з першого робочого дня; • безкоштовне навчання; • стабільну оплату праці (2 рази на місяць, ставка + бонус залежно від результатів роботи); • гнучкий графік роботи, місце роботи ми підбираємо в своєму районі; • оплачувана відпустка, лікарняний, матеріальну допомогу; • цікаву і перспективну роботу в дружньому колективі.

Основні обов'язки: • оформлення споживчих кредитів в найбільших магазинах партнерів; • консультування Клієнтів за умовами кредитування; • ідентифікація Клієнтів; • продаж і інформування Клієнтів про продукти та послуги банку; • формування та надання звітності. 

(044) 224 55 57
Контактна особа: Вікторія viktoriia.sokolenko@ukrsibbank.com

20.03.2017-
01.09.2017

ТОВ «Група ТАС»

Фінансово-промислова група Уміння працювати з ПК (MS Word, MS Excel) Комунікабельність та вміння вести ділові переговори; Відповідально підходити до виконання завдань

Юрист (помічник юриста); Спеціаліст управління контакт-центру; Економіст

Повна та неповна зайнятість. Графік роботи на вибір.Ми пропонуємо: Роботу в стабільній і фінансово успішній компанії; Офіційне працевлаштування, оплачувані лікарняні та відпустки; Молодий і дружний колектив; Комфортний офіс з затишним робочим місцем; Обладнана кухня з усім необхідним; Стабільну заробітну плату, яку ти можеш сам регулювати (ставка + відсотки + бонуси + надбавки); Участь в різних тренінгах, що сприяє особистісному і професійному розвитку (за рахунок компанії).

067-215-44-03; 067217-61-49

15.03.2017-
01.09.2017
 

ТОВ "ФК "ЄАПБ"

Надання фінансових послуг Грамотна мова (вільне володіння російською та українською мовами) хороша дикція, Уміння працювати з ПК (MS Word, MS Excel), Комунікабельність та вміння вести ділові переговори; Відповідально підходити до виконання завдань
 

Спеціаліст контакт-центру

067-217-61-49; 067-215-44-03

14.03.2017-
01.09.2017
 
ТОВ "TEDIS Ukraine"
 
Дистрибуція Знання правил ділового етикету і спілкування, самовіддача в роботі,відповідальність, порядність, уважність, ініциативність.

Програма стажування (оплачувана) для молодих спеціалістів-випускників останнього курсу за напрямами: молодший фахівець з дистанційного продажу, молодший оператор комп'ютерного набору, молодший представник торговельний, молодший продавець.

Програма стажування триватиме 3 місяці, з серпня до кінця жовтня 2017 року.

Резюме чекаємо в електронному вигляді на адресу: 
HR@tedis-ukraine.com.ua

06.03.2017-
31.07.2017 

Компанія "Електропривід"

Промисловість Студенти 1-5 курсів даних спеціальностей, бажано володіння такими мовами: -англійська, арабська, польська, фарсі, турецька, румунська, іспанська, французька (можливі відрядження по східній півкулі Землі)
 

Менеджер ЗЕД (6 вакансій), маркетолог (5 вак.,), менеджер з ресурсів (1 вак.,)

goelprivod1996@gmail.com 
тел. (050)565-03-41, (093)130-04-90, м.Запоріжжя, Південне шосе, 77-а

01.03.2017-
01.06.2017

Торговельний центр «Епіцентр»

Мережа сучасних гіпермаркетів з широким асортиментом та європейськими стандартами обслуговування.  Вк від 15 років і старше

Продавець-консультант.

З/п студента-практиканта дорівнює мінімальній з/п (за фактично відпрацьований час).
для осіб .

Менеджер з персоналу ТЦ "Епіцентр" м. Бровари Мекенченко Наталія тел.моб. (095) 272-29-03, (044) 586-47-97.
e-mail: hr@bv.epicentrk.com

19.01.2017-
31.08.2017

Ajanta Engineering

Торгівля
 
Ч/Ж від 20 до 35 років, досвід активних продажів від 6 місяців, комунікабельність, вміння виявляти потребу клієнтів та компетентно її задовольняти.
 

Менеджер з продажу автозапчастин, повна зайнятість, ставка + %

В`ячеслав 096 313 63 63

03.01.2017-
30.12.2017

Укртелеком, ПАТ

Телекомунікації / Зв'язок Досвід роботи з клієнтами на прямому контакті, телемаркетинг, call-centrе - бажано; Володіння ПК на рівні впевненого користувача(MS Office: Word, Excel); Високій рівень відповідальності, націленість на результат, здатність швидко навчатися, високий рівень комунікативних здібностей, навички ведення переговорів.

Менеджер з продажів та обслуговування клієнтів (повна зайнятість)

Основні обов'язки: Післяпродажне обслуговування абонентів; Активний пошук та залучення нових абонентів: продажі по телефону; Консультування та обслуговування абонентів; Документальне оформлення послуг; Продаж товарів (модеми, ТВ-приставки, картки, інш.); Моніторинг конкурентного середовища (тарифи, акції); Продаж телекомунікаційних послуг: послуги фіксованої телефонії, послуги доступу до мережі Інтернет, послуги «Інтерактивне TV», послуги рухомого (мобільного) зв'язку. Основні вимоги:  Компанія пропонує: Динамічну роботу; Можливості професійного розвитку; Конкурентну заробітну плату, соціальні гарантії.

091 114 23 10 Наталя  N.Katerynych@ukrtelecom.ua

09.12.2016-
01.06.2017 

Управлінська Компанія "АРГУМЕНТ" 

Консалтинг Вік від 18 років - вітається досвід роботи в сфері продажів, навички ведення переговорів - націленість на матеріальний і кар'єрний ріст - грамотне володіння російською мовою, чітка дикція - відповідальність, уважність, стресостійкість - знання ПК на рівні користувача

Менеджер по роботі з клієнтами. - заробітня плата: оклад + бонус (від 5000) - зручне місце розташування офісу - робота в молодому та дружньому колективі, комфортні умови праці - повний / неповний робочий день (зміни: з 9:00 до 15:00 та 15:00 до 21:00, оплачувані перерви, 2 вихідних в тиждень).

Тел: +38 (050) 326-32-26 +38 (067) 411-62-68 +38 (063) 562-13-77 Адреса: Бульвар Тараса Шевченка - 35, 5 - поверх.

03.11.2016-
03.11.2017

Placity

Зовнішня реклама Готові розглянути без досвіду роби але з великим бажанням навчитися і працювати.

Менеджер з продажу рекламних площин.

Повна зайнятість. Обов'язки: - робота з існуючими та потенційними клієнтами компанії; - оформлення відповідної документації та укладення договорів; - контроль за оплатою замовлень клієнтами; - грамотне консультування та інформаційна підтримка клієнтів; - формування клієнтської бази. Вимоги: - досвід в активних продажах не менше 1-го року; - вміння вести переговори, аргументувати, переконувати клієнта; - вміння планувати і виконувати поставлені завдання; - впевнений користувач ПК, Інтернет; - орієнтованість на результат. Умови: - офіс розташований в Деснянському районі ул.Братиславская, - графік роботи: пн-пт 9: 30-18: 30; - оплата - ставка + % + премії (за підсумками співбесіди); - своєчасна оплата праці; - вкюсняшки, кава, чай.

+38 (067) 469 60 90

01.11.2016-
01.11.2017

ПриватБанк

Фінансові послуги Без досвіду роботу, повна зайнятість (старшокурсники, випускники, студенти на зочній формі навчання)

Оператор Контакт-центру

Київське ГРУ ПАТ КБ ПриватБанк Адреса: м. Київ, вулиця Богдана Хмельницького, 41. (режим роботи: понеділок-п'ятниця, 09:00-18:00).

Контактний телефон: (044) 569 47 87. - Вороніна Вікторія Валентинівна (відділ кадрів)

22.09.2016-
31.12.2017
Support.ua
 
Послуги з надання додаткової гарантії на побутову та цифрову техніку, а також, її встановлення та налаштування Вік від 18 років, бажання розвиватися в сфері продажів, активність, комунікабельність 

Вакансія - промоутер
Умови: гнучкий графік роботи, прозора система мотивації - 35 грн / год + бонуси можливість кар'єрного росту,
робота в молодому колективі професіоналів
Локація: магазин техніки та електроніки на Подолі
 

 063-826-69-20 (Ольга) Резюме відправляти на адресу: hr@support.ua

09.09.2016-
09.09.2017

17.07.2014
adv
70218
остання редакція 19.05.2017
adv