logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Програма Британської Ради «Міжнародний відділ університету: кращі практики»

Загальна інформація


 

Освітня програма «Міжнародний відділ університету: кращі практики», що організована Британською Радою та проводиться за підтримкою Міністерства освіти і науки України, спрямована на професійний розвиток і підвищення компетентності керівників та співробітників відділів міжнародних зв’язків українських університетів. Програма складається з двох модулів (кожен тривалістю два дні), які проводилися у вересні 2016 р. та лютому 2017 р.

У програмі, що проходила в м. Києві, взяли участь приблизно 30 провідних ВНЗ України. Київський національний торговельно-економічний університет у відповідній освітній програмі представляла директор Центру європейської освіти Тетяна Дупляк. Програма проводилася англійською мовою без перекладу, тому важливою умовою участі було володіння англійською мовою на рівні В2 або вище.

Учасників програми привітали Ганна Новосад, начальник Управління міжнародного співробітництва та європейської інтеграції МОН України, Наталія Василюк, заступник директора Британської Ради в Україні, Людмила Таценко, директор освітніх програм Британської Ради в Україні. З окремою промовою, присвяченою програмам Еразмус+, виступила Світлана Шитікова, директор проекту ЄС «Національний Темпус-офіс в Україні».

Тренерами навчальної програми виступили керівники міжнародних офісів рейтингових британських університетів: Джеймс Кеннеді – директор з міжнародного співробітництва Уорікського Університету, Джиліан Олів’єрі – керівник департаменту глобального співробітництва Уорікського Університету, Стефані Сандфорд – регіональний менеджер міжнародного відділу Університету Ковентрі. Вони поділилися кращим досвідом у галузі міжнародного співробітництва щодо стратегії інтернаціоналізації вищого навчального закладу, його позиціонування на міжнародному освітянському ринку, а також розробки міжнародної маркетингової та комунікативної стратегії університету. Британські експерти також приділили увагу таким питанням, як оптимізація підтримки міжнародних студентів, розвиток міжнародного партнерства і співпраці в дослідницькій діяльності, залучення фінансування та управління коштами в рамках проектів Erasmus+ та Horizon 2020.

15.02.2017
adv
591
остання редакція 14.04.2017
redactor