logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

PR - це формування соціальної думки

Загальна інформація

18 травня 2017 року в рамках проекту «B2S by Arricano» - «Бізнес для студентів» відбувся майстер-клас «Все про піар, комунікації та довіру в соціальному просторі» PR-менеджера компанії Arricano Олени Обухівської та головного редактора www.weekend.today Світлани Максимець.

Олена Обухівська в цікавій формі розповіла студентам, «як продавати, не продаючи»: PR-технології, що таке «ефект постправди», як писати PR-план, основні види PR-повідомлень:

  • інформаційні;
  • репутаційні;
  • переконуючі;
  • формуючі думку;
  • комунікаційні;
  • антикризові.

Живі приклади із власного професійного досвіду щодо співпраці з командою програми «Ревізор» стали яскравими ілюстраціями презентації експерта з PR. Також вона порадила студентам для відточування майстерності та набуття професіоналізму багато писати, навчаючись у справжніх гуру PR, та... частіше ходити на співбесіди.

Студентки КНТЕУ Соломія Осипенко та Дарина Іванюта розповіли про свою співпрацю з компанією Arricano та участь у PR-проектах. Це дозволило їм дізнатися більше про майбутню професію, навчитися багатьом секретам PR-діяльності та розкрити свій потенціал.

Головний редактор інтернет-видання www.weekend.today Світлана Максимець яскраво та лаконічно розповіла про поширені помилки під час публікації прес-релізів та як писати так, щоб їх розміщали ЗМІ та хотіли читати:

  • уникати канцеляризмів та зайвої поетичності, писати «людською» мовою;
  • досконало знати продукт, про який пишете або створити «легенду»;
  • повідомлення має бути насичене конкретними фактами.

Студенти з великою цікавістю слухали експертів PR та ставили безліч питань.

18.05.2017
redactor
430
остання редакція 28.08.2017
redactor