logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Круглий стіл "Брендинг ЗМІ" на кафедрі маркетингу та реклами

Загальна інформація

Надзвичайно актуальний і змістовний діалог за участю науковців, практиків медійної галузі, студентів факультету торгівлі та маркетингу відбувся в День університету, 27 травня, під час засідання круглого столу, що був організований і проведений кафедрою маркетингу та реклами КНТЕУ на чолі з завідувачем кафедри, професором, головним редактором журналу "Маркетинг і реклама» Євгеном Роматом.

На засіданні виступили представники топ-менеджменту двох вітчизняних телеканалів: Ірина Асман – комерційний директор Національної суспільної телерадіокомпанії України (UA:Перший), Лариса Дроздова – генеральний продюсер телекомпанії NewsNetwork, Михайло Іртлач – директор із маркетингу компанії Digital Decisions, який раніше був одним із керівників телеканалу UBR та порталу ukr.netВікторія Koржиновська – головний редактор інтернет-порталу Hyser.

Модератором заходу виступила доцент кафедри маркетингу та реклами Ірина Федоришина.

У роботі круглого столу також взяли участь провідні викладачі кафедри маркетингу та реклами, аспіранти та студенти спеціальностей "Маркетинг" і "Журналістика".

Показово, що в День університету зустрілися практики і викладачі. Причому деякі учасники-практики отримали (або отримують) у КНТЕУ наукові ступені, а деякі викладачі багато років працюють у практиці медіа і комунікацій. Актуальність круглого столу багато в чому посилилася, завдяки тому, що з цього навчального року в КНТЕУ відкрито спеціалізацію "Бренд-менеджмент" у рамках спеціальності "Маркетинг". Дуже важливо, що на круглий стіл прийшли студенти.

Засідання круглого столу пройшло на високому рівні. Висловилися всі учасники. Завдяки високому рівню спікерів, було дуже багато цікавого та свіжого матеріалу.

27.05.2017
433884
479
остання редакція 28.08.2017
redactor