logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Літня школа інтернет-маркетолога

Загальна інформація

Бажаєш дізнатись більше про сучасні цифрові технології, та як за їх допомогою створювати та просувати проекти? Тоді наша пропозиція тебе зацікавить!

Саме для тебе ми розробили комплексний інтенсивний курс з вивчення основ сучасного інтернет-маркетингу та його можливостей.

Інтенсив буде корисний, як початківцям, що мають на меті отримати нові знання в сфері digital-технологій, так і спеціалістам, що вже працюють над реальними проектами у вже існуючому бізнесі.

Тривалість інтенсиву – 5 днів (з 03.07.2017-07.07.2017). 

Заняття починаються в понеділок о 10.00 - ауд. А-411

Пн

  • 10.00 - 11.20
  • 11.35 - 13.00

Вт

  • 10.00 - 11.20
  • 11.35 - 13.00
  • 13.15 - 14.35
  • 15.00 - 16.20

Ср

  • 10.00 - 11.20
  • 11.35 - 13.00
  • 13.15 - 14.35

Чт

  • 10.00 - 11.20
  • 11.35 - 13.00

Пт - час уточнюється


 

Вартість курсу - 497 грн. 


ПРОГРАМА:

3 липня,  понеділок

DIGITAL MARKETING (4 аудитор. години)

Модуль "Digital Marketing" розкриває можливості та специфіку Digital як ключового елементу маркетингової стратегії будь-якої організації. Ви дізнаєтеся основні концепції і принципи Digital-маркетингу. Зрозумієте, чим Digital-маркетинг відрізняється від традиційного маркетингу.

КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ

  •  Загальне уявлення про маркетинг в Digital середовищі
  •  Переваги Digital маркетингу для компаній
  •  Ключові принципи Digital маркетингу
  •  Digital маркетинг в порівнянні з традиційним маркетингом

4 липня,  вівторок

SEARCH ENGINE MARKETING (SEO) (6 аудитор. годин)

Модуль SEO, призначений для тих, хто хоче знати і розуміти основні принципи і методи пошукового просування - найскладнішого і при цьому дуже ефективного спрямування Digital-маркетингу. В рамках модуля ви дізнаєтеся про:

  • принципи роботи пошукових систем  Google,
  • фактори, які впливають на позиції сайту у видачі (внутрішні, зовнішні, поведінкові);
  • методи і прийоми, які дозволяють просувати сайт (технічна оптимізація, робота з контентом, посиланнями);
  • інструментарії для оцінки результатів просування, виявлення проблем з сайтом і аналізу конкурентів.

Отримані знання дозволять вам:

  • краще зрозуміти потенціал пошукового просування як інструменту залучення клієнтів на ваш сайт;
  • спілкуватися на одній мові з підрядниками, які займаються пошуковою оптимізацією вашого сайту, правильно ставити їм цілі і ефективно контролювати їх роботу.

КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ

  •  Переваги та недоліки пошукового просування в порівнянні з іншими видами інтернет-реклами
  •  Принципи роботи пошукової системи Google
  •  Підбір семантичного ядра (пошукових запитів)
  •  Оптимізація контенту (текст, зображення)
  •  Робота з посиланнями
  •  Інструменти для веб-майстрів
  •  Інструменти для пошуку проблем сайту та аналізу сайтів конкурентів

5 липня,  середа

SEARCH ENGINE MARKETING (PPC) (6 аудитор. годин)

Модуль Pay Per Click (контекстна реклама) демонструє, як здійснювати і управляти пошуковими рекламними кампаніями. Заняття охоплять основні поняття і терміни, що використовуються в PPC-рекламі, і озброять вас технічними знаннями і навичками для побудови і підтримки ефективної стратегії. Слухачі отримають навички аналізу і вибору ключових слів і навчаться застосовувати їх в рекламних кампаніях. Ви дізнаєтесь як аналізувати поточну пошукову маркетингову діяльність і націлити вашу кампанію на основну аудиторію для підвищення ефективного коефіцієнта клікабельності. Зрозумієте особливості створення сильних рекламних текстів і поліпшите свої навички написання переконливих рекламних оголошень. Навчитеся встановлювати бюджети для рекламних кампаній і керувати ними, вимірювати і аналізувати їх ефективність, вивчаючи докладні управлінські звіти кампанії, щоб побачити, наскільки вони відповідають встановленим базовим очікуванням.

КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ

  •  Поняття контекстної реклами
  •  Планування кампанії та формування бюджетів
  •  Підбір ключових слів
  •  Створення та націлювання оголошень
  •  Відстеження конверсії та аналіз статистики
  •  Правила розміщення, модерація

6 липня,  четвер

Email Marketing (4 аудитор. години)

Модуль охоплює чотири основних аспекти e-mail маркетингу: робота з базою даних, створення листів, організація розсилки і звітність. Ви дізнаєтеся, як формувати і управляти базою передплатників, познайомитеся з технологічними платформами для підтримки e-mail маркетингу. Ви зрозумієте, як проводити сегментацію бази передплатників, на що потрібно звертати увагу при розробці дизайну і змісту листів. Ви дізнаєтеся, що включає в себе спліт-тестування і які ключові показники потрібно відстежувати при оцінці ефективності інтернет-реклами, в тому числі відкриття листів, конверсії та відмови від підписки.

КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ

  •  Поняття Email Marketing
  •  Стадії кампанії
  •  Online та Offline підготовка даних
  •  Сегментація аудиторії
  •  Дизайн листів
  •  Планування та вимірювання
  •  Поведінка і особливості одержувача

7 липня,  п'ятниця

Захист комплексного проекту у сфері Digital Marketing  (10 аудитор. годин)

Модуль полягає в розробці і захисті слухачем курсу комплексного маркетингового проекту з використанням інструментів Digital Marketing. Розробка проекту відбувається у процесі інтерактивної взаємодії з викладачем під час практичних занять. За результатами виконаної роботи відбувається презентація проекту. Слухачі, що захистили проект отримують сертифікат.


Не зволікай і не відкладай отримання корисних знань та навичок на завтра, зареєструйся  прямо зараз.

Оплату можна здійснити в касі університету або у відділені банку.

Реквізити КНТЕУ для оплати

за навчання :

р/р 31252296116398

Банк одержувача: 

Державна казначейська служба України

Код банку одержувача: 

820172

Код ЄДРПОУ:

01566117

За інформацією щодо сплати звертайтеся за номером: 531-31-05

Запис на інтенсив! 

13.06.2017
adv
902
остання редакція 30.06.2017
adv