logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Майстерня професійного зростання: зустріч з представниками компанії "Chicco"

Загальна інформація

9 листопада в рамках проекту «Майстерня професійного зростання» та за сприянням Центру розвитку кар’єри відбулася корисна, багата на цікаву інформацію зустріч студентів факультету торгівлі та маркетингу з представниками компанії "Chicco".

Корпоративний тренер компанії Артем Скиба познайомив студентів з "Chicco", як з роботодавцем, та розповів про основні цінності й переваги роботи в компанії. Зустріч була дружньою та невимушеною. Найактивніші з аудиторії отримали цінні брендовані подарунки, а головне - обмінялися контактною інформацією.

Важливо, що студенти цікавилися тонкощами ведення успішного бізнесу. Вони ставили багато запитань спікеру й отримали на них професійні відповіді і поради, зокрема, дізнались, що основні умови успішного бізнесу - наявність бренду, команди і клієнтів. Також, що довготривалий успіх компанії забезпечує клієнтоорієнтований спосіб продажів, і ні в якому разі не допускаються агресивні способи. WOW-сервіс – це запорука успіху будь-якого бізнесу й головне завдання команди Chicco.

Дізнатися про вимоги до шукачів роботи та новинки від такої компанії вкрай важливо, адже на українському ринку компанія більше 20 років і  представлена 22 магазинами. Компанія постійно розвивається й зацікавлена в молодих, амбітних і креативних співробітниках. Саме за такими випускниками «полюють» сьогодні роботодавці.

З розповіді гостя студенти дізнались, що Chicco - італійський бренд товарів для дітей - з'явився в 1958 році. Бренд Chicco належить італійській компанії Artsana, що була створена в 1946 році, як виробник медичних шприців та термометрів. Нині "Artsana" - це гігантська всесвітня корпорація з обширною мережею дилерів і дистриб’юторів, що працюють у 170 країнах світу, двома її найвідомішими торговельними марками є Chicco та Lycia. Chicco  в перекладі з італійської означає "зернятко". Chicco - яскраві та оригінальні, зручні та функціональні дитячі речі. Головне для її виробників - задоволення запитів споживачів. Chicco піклується про здоров'я та щастя дітей і всієї родини. Сьогодні Chicco єдина марка, яка представляє повну серію предметів для мам та малюків: товари для догляду за дітьми, зокрема коляски, стільчики для годування, автомобільні крісла, іграшки та ігри для розвитку,  одяг, косметика для мами та дітей, предметів гігієни для домашньої аптечки. Усі ці товари Chicco проходять ретельний контроль якості та безпеки. Тисячі висококваліфікованих спеціалістів займаються дослідженнями, випробуваннями та вдосконаленням технологій для товарів Chicco.

Студенти КНТЕУ отримали пропозицію розпочинати кар’єру разом з професіоналами команди Chicco.

09.11.2017
42265
225
остання редакція 09.11.2017
Vega