logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Кіберспорту в КНТЕУ бути!

Загальна інформація

Там, де люди і гаджети поєднуються в команду, з’являється таке поняття, як кіберспорт. Кіберспорт сьогодні – це міжнародні змагання з найбільш видовищних і популярних відеоігор.

Комп’ютерні технології і змагання з кіберспорту мають нерозривний зв’язок, оскільки опанування комп’ютерних ігор стимулює інтерес до розробки та вдосконалення ігрових програмних продуктів, комп’ютерної техніки, сприяє залученню молоді до отримання професійних знань в області ІТ-технологій.

За ініціативою студентів ІІІ курсу спеціальності 121 "Інженерія програмного забезпечення" ФОАІС вперше у КНТЕУ 22-24 листопада відбувся кіберспортивний відкритий турнір з комп’ютерної гри "Hearthstone", що проводився відповідно до затвердженого "Положення про організацію та проведення турніру з кіберспорту "KNUTE Hearthstone League Season 1" у Київському національному торговельно-економічному університеті.

У межах університету кіберзмагання були анонсовані листівками та плакатами, відеозаставками на плазмових екранах, оригінальний дизайн яких розробив студент ІІІ курсу 7 групи ФОАІС Пономаренко Ярослав.

Турнір проходив у 2 етапи: кваліфікаційний та основний.

Кваліфікаційний відбір розпочався 13 листопада і проходив в онлайн режимі. У результаті для участі в основному турнірі вибороли право і були зареєстровані 32 учасники, близько 80% з яких - студенти КНТЕУ. З кваліфікаційного етапу було відібрано топ-8 гравців, що виборювали призові місця в основному етапі.

Основний етап турніру проходив в лабораторії розробки засобів програмного забезпечення та мережевих технологій (Б-504) кафедри програмної інженерії та інформаційних систем. Численні глядачі мали можливість спостерігати за проведенням основного етапу турніру, де здійснювалася пряма трансляція кіберзмагань засобами сервісу twitch.tv/cyberknute.

Хід змагань оцінювало висококваліфіковане журі, до складу якого увійшли:

Чубаєвський Віталій Іванович – заступник начальника департаменту кіберполіції Національної поліції України - начальник протидії злочинам у сфері інтелектуальної власності та господарської діяльності;

Харченко Олександр Анатолійович – декан факультету обліку, аудиту та інформаційних систем;

Пашорін Валерій Іванович – професор кафедри програмної інженерії та інформаційних систем;

Цюцюра Микола Ігорович – доцент кафедри програмної інженерії та інформаційних систем.

1 місце у складному протистоянні виборов слухач курсів підготовки до ЗНО КНТЕУ, учень середньої загальноосвітньої школи № 35 у м. Києві Кузьменко Денис Олегович - нагороджений кубком "KNUTE Hearthstone League Season 1 Champion", ігровою комп’ютерною мишею A4Tech Bloody Q80, сувенірами з символікою КНТЕУ та грамотою.

2 місце посів студент ФОАІС 3-го курсу 10-ї групи Карташ Дмитро Олегович – нагороджений ігровим килимцем для миші, сувенірами з символікою КНТЕУ та грамотою.

 3 місце виборов студент факультету ФЕМП 4-го курсу 26-ї групи Харченко Олександр Юрійович – нагороджений сувенірами з символікою КНТЕУ та грамотою.

Змагання показали високу підготовку учасників та чесне суддівство. Такий турнір проводиться вперше в університеті і дав гарний старт.

Гравці, що потрапили до топ-8, отримали подяки ректора за участь у кіберзмаганнях. На нагородженні Анатолій Антонович  зазначив, що нині на кафедрі викладається дисципліна "Кібербезпека" й, беручи до уваги популярність кіберспорту серед студентів та вступників, планується створення нової спеціальності - "Кібербезпека". Подякувавши організаторам та учасникам, ректор побажав студентам гарної сесії, а нашому переможцю - успішно здати ЗНО та вступити до КНТЕУ.

Окрему подяку висловлюємо активним учасникам в організації та проведенні турніру - студентам ІІІ курсу ФОАІС спеціальності "Інженерія програмного забезпечення": Коломійцю Івану (7 група), Ткешелашвілі Давіду (7 група), Пономаренку Ярославу (7 група), Журбенку Максиму (10 група), Радьку Максиму (7 група).

Однозначно можемо констатувати факт, якщо за справу беруться студенти  – кіберспорту в КНТЕУ бути!

24.11.2017
42265
1359
остання редакція 26.11.2017
Vega