logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

"У кращих традиціях професіоналізму!" - TPG поділився досвідом

Загальна інформація

"У кращих традиціях професіоналізму" – саме таким є слоган національного туроператора "Travel Professional Group" (TPG). У тому, що це є дійсно основним принципом роботи туроператора присутні переконалися 22 лютого на відкритій лекції керівника департаменту з продажів TPG Ірини Ломаки, яка прийшла поділитися досвідом в кращому закладі вищої освіти з підготовки фахівців для туристичного бізнесу.

Основною метою лекції було представлення ключових масових для туристичного ринку напрямів – Єгипет та Туреччина. Ірина акцентувала увагу на конкурентних перевагах та "вузьких місцях" курортів, які треба знати турагентам і споживачам під час роботи з клієнтами, презентувала новий перспективний туристичний продукт TPG – Єгипетське Середземномор’я, підкреслила необхідність диверсифікації дестинації, зокрема шляхом розширення екскурсійних програм.

Протягом лекції менеджер з туризму детально зупинилась на найбільш важливих аспектах формування якісного туристичного продукту, а також сучасних тенденціях вітчизняного туроперейтингу. Студенти дізналися про роль туроператора у забезпеченні туристів такими послугами, як страхування, візова підтримка, авіаперевезення.

Наприкінці зустрічі присутня на майстер-класі завідувач кафедри туризму та рекреації Ткаченко Т.І. нагадала про давні партнерські відносини між TPG та Київським національним торговельно-економічним університетом, зокрема про проходження студентами практики, працевлаштування випускників університету, проведення щорічних конкурсів наукових студентських робіт, мотивованих річними стипендіями від бізнес-партнера.

22.02.2018
456287
384
остання редакція 25.02.2018
Vega