logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Молоді рекламісти зібралися на Український творчий конкурс "Рекламний Полігон (зима, 2018)"

Загальна інформація

У КНТЕУ відбувся Український творчий конкурс "Рекламний Полігон (зима, 2018)", співорганізаторами якого виступили Київський національний торговельно-економічний університет та Спілка рекламістів України. Партнером проведення заходу стала компанія "Кока-Кола Беверіджиз Україна". Ініціаторами проведення конкурсу виступила кафедра маркетингу та реклами університету.

Формат творчих змагань, які відбувались протягом 27-28 лютого, учасники визначили як "креатив-баттл". І це повністю відповідає формату конкурсу. Студенти приїхали перемагати в змаганнях за право називатися кращою командою України – Dream-Team.

На момент відкриття "Рекламного Полігону" зареєструвалися 24 команди, що об’єднали 140 учасників, серед яких студенти з Києва (15 команд), Харкова (3 команди), Чернівців (2 команди), Одеси, Вінниці, Черкас та Сум. Серед команд-учасниць – студенти нашого університету, що об’єдналися в команду "Нітрогліцерін".

Від імені ректора А.А. Мазаракі з вітальним словом виступила перший проректор з науково-педагогічної роботи Н.В. Притульська. Вона згадала про добрі рекламні традиції університету та закликала учасників до чесної боротьби.

Капітани команд отримали конверти з реальними творчими завданнями (брифами). Один із брифів був присвячений формуванню рекламної кампанії навчально-виробничого центру КНТЕУRest.Art.Kitchen.

Відкриття "Рекламного Полігону" закінчилося майстер-класом голови журі проекту – креативного директора рекламної кампанії Saatchi & Saatchi Ukraine Костянтина Шнайдера.

Цікаво, що до складу журі не увійшов жодний викладач закладів вищої освіти, а лише професіонали у сфері маркетингу та реклами Десять відомих авторитетних суддів, що представляли рекламну індустрію та маркетингові підрозділи великих міжнародних та українських компаній, працювали протягом 3,5 годин та оцінили 48 робіт учасників, що були підготовані за двома брифами.

За підсумками наданої презентації та результатами публічного захисту перемогу отримала команда "Imagine" із КНУТД.

28 лютого відбулися публічні захисти результатів роботи молодих рекламістів, розроблені ними в рамках цього проекту.   

Наша команда, що складалася з новачків рекламних турнірів посіла дев’яте місце з 24. Будемо ще багато працювати з нашою перспективною творчою молоддю!

Спасибі всім, хто сприяв проведенню такого масштабного заходу всеукраїнського рівня в стінах нашого університету!

01.03.2018
42265
642
остання редакція 05.03.2018
Vega