logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Щоденник Х Консумерфесту. Надійний щит: у КНТЕУ пройшов флеш-моб до Дня прав споживачів

Загальна інформація

15 березня міжнародна спільнота відзначає Всесвітній день прав споживачів, проте назва свята змінилася з часом так само, як і його значення. Спочатку цей день було присвячено захисту прав споживачів, тому що раніше споживач вважався незахищеним перед великими корпораціями. Сьогодні споживач знає набагато більше про свої права, проте щоразу постають нові проблеми ринку - ми не захищені перед "сірим" товаром, небезпеку якого усвідомлюють не всі. 

Саме тому Київський національний торговельно-економічний університет кожного року долучається до заходів з нагоди Дня прав споживачів. Цього року в рамках Х Консумерського фестивалю було організовано тематичний інтерактивний стенд, який міг доповнити кожен охочий: "сірий" дракон зображав небезпеку, яку таїть у собі ринок товарів, які не проходять офіційний митний контроль, і під час покупки яких не видають фіскальний чек; а от на щит, який захищав споживачів, кожен міг наклеїти фіскальний чек і укріпити захист від нелегального товару. Проводилось роз’яснення відмінностей фіскального чеку  від товарного чеку. Акцентувалась необхідність для споживача вимагати саме фіскальний чек як гарантію можливості надалі відстоювати свої права.

Студенти, школярі, викладачі та гості університету з задоволенням підтримали цей флеш-моб, а також фотографувалися у фотозоні.

Перший проректор з науково-педагогічної роботи Наталія Володимирівна Притульська, привітавши всіх зі святом, наголосила, що важливо знати свої права, розуміти їх та вміти відстоювати. А також закликала всіх приєднуватися до Всеукраїнського руху "Молодь за права споживачів".

Декан факультету торгівлі та маркетингу Осика Віктор Анатолійович та декан факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу Ведмiдь Надія Іванівна долучилися до флеш-мобу і прийняли освітню естафету аби надихати молодь своїх факультетів до участі в русі за свої права.

Завідувач кафедри маркетингу та реклами Ромат Євген Вікторович, як один із авторів цієї цікавої та корисної ініціативи, підтримав її ділом - адже один із кейсів творчого батлу Рекламного полігону  було присвячено популяризації ідеї фіскальних чеків. Алевтина Володимирівна Білецька, прес-секретар Групи компаній "ФОКСТРОТ", що є незмінним партнером університету, долучилась до привітань і як представник бізнесу підтримала ініціативу популяризації фіскальних чеків, оскільки в галузі торгівлі складною електронною технікою важливість цього питання беззаперечна.

Голова Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів захисту споживачів Лапа Володимир Іванович приєднався до флеш-мобу та відзначив важливість діяльності щодо забезпечення та  захисту прав споживачів, яку проводить КНТЕУ.

Костянтин Грубич, журналіст, ведучий телепрограми «Знак якості» та відомий експерт у справі захисту прав споживачів,  учасник заходів із популяризації питань якості товарів, приєднався до святкування та, не забуваючи про свій журналістський обов’язок, створював свій репортаж прямо на місці подій. Дивіться його відеоблог!

Всі учасники заходу відчули, що завдяки таким невеликим крокам ми здатні створити безпечне середовище споживання і тільки самі споживачі відповідальні за те, що в нашій країні досі продають неліцензійний товар. Тому такі заходи є  реально значимими для розвитку руху за права споживачів.

Варто відмітити, що і фотозона-флешмоб, і освітній стенд, і відеоекспозиція, присвячені популяризації фіскального чека, підготовлені Творчим рекламним об'єднанням студентів "ТРОС", стали частиною святкового стенду кафедри маркетингу та реклами до Дня рідного факультету торгівлі та маркетингу!

Тож вітаємо всіх з подвійним святом!

15.03.2018
433884
769
остання редакція 19.03.2018
Vega