logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Відбулося перше практичне заняття навчального курсу "MR BAR &Foodpairing" від "Rest.Art.Kitchen"

Загальна інформація

Відбулося перше практичне заняття навчального курсу "MR BAR &Foodpairing". Основна ідея фудпейрінга - дізнатися, аромати яких продуктів найбільш поєднані один з одним. "Говорити про смак, забуваючи про аромат, неможливо. Ми просто втратимо гаму звичних відчуттів, якщо з будь-якого продукту виключимо запах", - поділилася на початку майстер-класу Наталія Вілінська.

Вчені з'ясували: якщо один або кілька ключових компонентів аромату у двох продуктів збігаються, з великою ймовірністю вони добре поєднуються. Метод фудпейрінг допомагає визначити, які інгредієнти можна використовувати разом. Усі відомі поєднання (на кшталт пари яйце і бекон, томат і базилік) були підібрані методом проб і помилок. Зараз створювати рецепти можна і завдяки науці, спираючись на молекулярну гастрономію.

Про все це та багато іншого розповіли Наталія Вілінська член Асоціації сомельє України, засновниця "MR BAR Shool" та бренд-шеф мережі ресторанів "ТРК Ресторанс" Ігор Годун.

Великою кількістю інформації про вина Іспанії та Франції, які і були в карті дегустацій, розповіли шефи. Аудиторія дізналася про технологію виробництва, притаманні смаки та аромати й правила споживання, зберігання та навіть замовлення вина. Кожен на майстер-класі зміг дізнатися, як правильно придбати якісне вино.

Шефи підготували:

меню:

  • салат з лососем, пармезан, чері, фруктова кисло-солодка заправка
  • салат з філе курки, чері, крутони, мікс листя салату, заправлений яйце пашот + соус песто
  • форель запечена з шетакі з вершкокво-базиліковим соусом
  • біф з телятини + вишневий соус

винну карту: вино біле "Chardonnay", вино рожеве "Senorio de Fuentealamo", вино червоне "Tempranillo".

Директор "Rest.Art.Kitchen" Вікторія  Ждан подякувала Наталії та Ігору за цікавий початок навчального курсу та підкреслила, що такий формат є пізнавальним як для фахівців ресторанного бізнесу (персоналу, який має знати, як краще створити смачну страву та що доцільно рекомендувати гостеві до того чи іншого напою), так і для відвідувача, який має бути компетентним під час замовлення або навіть для домашнього побуту господинь.

Запрошуємо на наступне заняття курсу 4 травня "Міксологія теперішнього часу".

24.04.2018
42265
175
остання редакція 02.05.2018
Vega