logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Лекція генерального директора "L'Oréal Україна" Марка Савчука "Діджиталізація – основа для розвитку сучасного бізнесу"

Загальна інформація

У КНТЕУ в рамках заходів до Європейських днів торгівлі в Україні 22 листопада 2018 року відбулася гостьова лекція генерального директора "L'Oréal Україна" Марка Савчука "Діджиталізація  – основа для розвитку сучасного бізнесу".

На  початку лекції Марк зацікавив студентів своєю історію кар’єрного успіху - від генерального менеджера підрозділів компанії у Франції та Канаді до генерального директора компанії в Україні з 2005 року. Спікер ознайомив студентів із принципами роботи в міжнародній компанії, її основними брендами, розповів про проекти для роботи студентів.

З презентації лектора студенти дізнались про те,  які зміни відбулися в бізнесі за останні десять років та як вплинула на це діджиталізація, перехід від офлайн до онлайн.

Студенти виявили неабиякий інтерес, ставили багато запитань та ще довго після завершення лекції продовжували діалог із ментором.

Своїми враженнями від зустрічі поділилися студенти ФМТП. Зокрема, Лихогвар Олександр зазначив: "Мені дуже сподобалась сьогоднішня лекція генерального директора компанії "L'Oréal Україна". Марк є цікавою та відкритою людиною, яка закохана у свою справу. Він своєю енергією просто надихає. У майбутньому мені також хотілося б наслідувати його прикладу". Тропотяга К. додала: "Найбільше мені сподобалося те, що лекція була англійською мовою, що надало нам можливість поспілкуватись іноземною, це важливо для нашого саморозвитку".

Про компанію: * L'Oréal Україна – один із лідерів на ринку косметики та парфумерії (№1 Косметична Група у Світі). Філіал в Україні був створений у 2004 р. Станом на 2018 р. в Україні працює понад 250 працівників та 82.600 тис. працівників працюють у різних філіалах компанії у всьому світі. 3800 працівників кожен день присвячують свій час дослідженням, працюючи у відділі досліджень та інновацій. Компанія представлена (має філіали) у 150 країнах світу та володіє портфоліо з 34 взаємодоповнюючих брендів. В Україні функціонує 4 департаменти – департамент продукції масового попиту, продукції люкс, департамент професійних продуктів та департамент активної косметики.

Лекція відбулася в рамках заходів до Європейських днів торгівлі в Україні за сприянням Центру розвитку кар’єри.

22.11.2018
42265
154
остання редакція 26.11.2018
42265