logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Робота/практика для студента

Студенту

Шановні студенти! Керівництво університету всіляко дбає про своїх студентів  та намагається працевлаштувати кожного, звичайно, без шкоди для навчання. Звертайтесь до компаній, що наведені у переліку та отримуйте практичний досвід і можливість подальшого працевлаштування. 

Якщо у Вас виникли питання або пропозиції щодо працевлаштування (проходження практики), звертайтесь до Центру розвитку кар'єри.

Компанія Сфера діяльності Вимоги Вакансія/додаткова інформація Термін розміщення вакансії 

ФОП "Шеремет В.К."

Кулінарія Вік від 20 років,досвід роботи від 1 року, охайність, цілеспрямованість та працелюбність.

Робота кухарем за спеціалізацією приготування м'ясних страв та салатів, в супермаркеті.

Повна зайнятість. Графік роботи пн-пт з 8 до 18.00. Заробітна платня від 6000 грн (період стажування). 8000-10000 грн повноцінна ставка.

Контактна особа: Шеремет Вадим тел. +380975493424

20.06.2017-
30.06.2017

Київський державний нотаріальний архів

Право Вища юридична освіта, неповна юридична освіта

Консультант

Київ, пр-т Повітрофлотський, б.76-г, 044-246-26-22

19.06.2017-
19.09.2017

Віді Автосіті

Торгівля

Будемо раді бачити тебе у нашій команді, якщо ти: • активний, ініціативний, комунікабельний • умієш легко і швидко знайти спільну мову практично з будь-якою людиною • завжди шукає засіб досягнення мети, а не причину/виправдання невдач • швидко навчаєшся у стислі терміни • маєш водійське посвідчення кат.В та безаварійний стаж водіння не менше 2-х років

Від 18 років

Продавець-консультант автомобілів

Обов'язки: • продаж автомобілів (зустріч та привітання відвідувачів) • презентація автомобілів, в т.ч. проведення тест-драйвів • презентація аксесуарів і додаткових послуг • оформлення супутньої документації • участь у різних заходах (презентації новинок, виїзні тест-драйви, тощо)

Ми пропонуємо: • офіційне працевлаштування, соц. гарантії згідно КЗпП; • офіційну заробітну плату; • медичне страхування для співробітників; • можливість професійного та кар'єрного зростання • трансфер від/до м.Бориспільська 

тел.0672236152, 
hr@vidigroup.com

19.06.2017-
30.07.2017

EVO.company
Продуктова IT компанія

Електронна комерція Вільне володіння російською і українською мовами; Бажано базове розуміння принципів інтернет-реклами, SEO, контекстної реклами; вміння доступно і грамотно викладати свої думки; плюсом буде вища освіта у сфері маркетингу

Асистент акаунт-менеджера

cv@evo.company;
(067) 622 00 66

19.06.2017-
30.06.2017 
 

Спортмастер-Україна

Роздрібна торгівля

Студенти останніх курсів

Бажно досвід роботи з первинною бухгалтерською документацією від 0,5 року. Володіння іноземними мовами: не обов'язково. Буде перевагою: навички ведення діловодства, знання основ трудового законодавства, усна та письмова грамотність, знання ПК на рівні досвідченого користувача.

Бухгалтер із заробітної плати

Основні обов'язки: оформлення документів для оплати лікарняних листів, розрахунок страхового стажу, розрахунок відпускних.

Конт. тел.: (067) 433-62-33, (063) 311-20-91, Христосенко Ірина
IKhristosenko@sportmaster.com.ua

15.06.2017-
30.06.2017

ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИЙ КОМПЛЕКС «КНЯЖИЙ ДВІР»

Сучасний готельний комплекс.

Наша команда професіоналів готова відкрити двері молодим спеціалістам, і з нетерпінням чекає бажаючих перейняти безцінний досвід у сфері гостинності.

ЗАПРОШУЄМО НА РОБОТУ: КУХАРЯ ХОЛОДНОГО ПРОЦЕСУ КУХАРЯ НІЧНОГО ОФІЦІАНТІВ ПОКОЇВОК В ГОТЕЛЬ

Місцезнаходження: Броварський район с. Княжичі вул. Стогнія 39 Додаткова інформація за тел. 067-507-43-62 (Юлія - менеджер по персоналу) 

15.06.2017-
15.12.2017
 

Торговельний центр «Епіцентр» м. Бровари

Мережа сучасних гіпермаркетів з широким асортиментом та європейськими стандартами обслуговування Висока здатність до навчання, комунікабельність, вміння і бажання працювати в команді. Висока працездатність, активність, акуратність, презентабельна зовнішність
 

Продавець непродовольчих товарів, касир торговельного залу

Менеджер з персоналу Мекенченко Наталія тел. 095 272 29 03

15.06.2017-
31.09.2017
 

Цифрове видавництво MCFR

Цифрове видавництво 1. Вища економічна освіта; 2. Знання бюджетного законодавства; 3. Володіння українською мовою; 4. Знання ПК.

Спеціаліст з бюджетної бухгалтерії

Офіс м.Лівобережна 

cv@mcfr.ua 067 656 38 62

14.06.2017-
14.10.2017 

ТОВ «Віктория Лайтінг» Victoria Lighting 

Продаж декоративних світильників

Менеджер з продажів. 

Обов’язки: • прийом та обробка замовлень клієнтів в електронній системі документообігу; • контроль та аналітичний облік товарів; • проведення переговорів по узгодженню об’ємів та вартості послуг; • координація процесів транспортування вантажів.

Торговельний представник в роздрібні магазини.

Обов’язки: • робота з потенційними покупцями (виявлення потреб, констультація, перевірка та продаж продукції); • прийом товару, викладка та оформлення вітрин (цінники, техн.інформація і т.п.); • проведення переобліків, формування замовлень; • робота с документами, ведення бази постійних покупців.

Менеджер зовнішньо-економічної діяльності.

Обов’язки: • ведення переговорів, визначення умов роботи з постачальниками; • укладання та супровід договорів на постачання товару; • калькуляція собівартості товарів; • контроль взаєморозрахунків та дотримання термінів відвантаження / доставки; • підготовка документації для митного оформлення товару.

Тетяна Рибак 067-4658249
info@victoria-lighting.com 

14.06.2017-
14.11.2017 

ТОВ "Енсітек"

Тогрівля Випускники

Менеджер зед

Ннавчаємо, англійська інтермідіат або вище, повний робочий день

v.kondratyuk@ensytec.com.ua,
тел. 0503556649

13.06.2017-
13.09.2017

Dream Island

Аквапарк

МЕНЕДЖЕР ПО КОРПОРАТИВНИМ ПРОДАЖАМ ТА МЕНЕДЖЕР ПО ГРУПОВИМ ПРОДАЖАМ

Умови роботи: -5-дений робочий тиждень; -офіційне працевлаштування; -демократичний керівник. Оплата: ставка 5000грн+%

Готові взяти без досвіду роботи з подальшим навчанням

Наталія Бондаренко 067-230-33-30

13.06.2017-
13.08.2017 

Приватне підприємство "Компанія Агротрейд", м. Черкаси 

Оптова торгівля мінеральних добрив та нафтопродуктів Вимоги до кандидата: -вища юридична освіта (бажано димплом з відзнакою); -уміння працювати з ПК; -комунікабельність та вміння вести ділові переговори; -теоретичне знання цивільно-процесуального кодексу.

Пропонує винускникам стажування з подальшим працевлаштуванням на посаду "юрисконсульта" та "юриста".

Ми пропонуємо: -унікальний практичний досвід у компанії; -під час стажування випускники будуть залучені до реалізації ключових задач та проектів; -матимуть можливість співпраці з досвітченими спеціалістами та представляти інтереси підприємства в господарських судах; -оплачуване стажування; -за позитивними результатами стажування офіційне працевлаштування; -стабільна заробітня плата і соціальні гарантії.

Прохання надіслати своє резюме на електрону адресу: 
agrotreid-2020@ukr.net

13.06.2017-
13.10.2017 

ZORYA SECURITY PRINTING

Поліграфічний комбінат : • вища профільна освіта; • знання типовых конфигурацій 1С УПП, бухгалтерія; Ми пропонуємо: • стабильну заробітню платню; • дотримання КЗоТа; • складня та цікаві проекти, які дозволять постійно підвищувати рівень свого професіоналізму.

Програміст 1С

Основні обов’язки: • підтримка та доопрацювання конфігурації 1С 8.2 и 7.7. за вимогами бухгалтерії; • контроль правильності ведення обліку у базі; • консультації та навчання персоналу користуванням програмою. Основні вимоги

Місце розташування офісу: Оболонь, вул. Лугова 1-а Контакти для зворотнього зв’язку: 044-430-42-88, 096-01-99-444, Валентина, спеціаліст по підбору персоналу

13.06.2017-
13.07.2017

WATSONS

Торгівля

Відкрита вакансія Керуючого магазином WATSONS м. Київ.

«Ти або твої знайомі бажають розвитку? Готові навчати!

Таміла Луценко
HR Business Partner
Департамент по роботi з персоналом
Watsons Україна
Пр. Московский 28А
м.Київ, Україна, 04655
Тел.: 050-391-73-50
(044) 423 07 01
Вн. Тел.: +9501
lutsenko.t@watsons.ua

12.06.2017-
01.09.2017

ZORYA SECURITY PRINTING

Поліграфічний комбінат  • вища профільна освіта; • знання типових конфігурацій 1С УПП, бухгалтерія;

Програміст 1С

Основні обов’язки: • підтримка та доопрацювання конфігурації 1С 8.2 і 7.7. за вимогами бухгалтерії; • контроль правильності ведення обліку у базі; • консультації та навчання персоналу користуванням програмою. 

 Ми пропонуємо: • стабільну заробітню платню; • дотримання КЗоТа; • складні та цікаві проекти, які дозволять постійно підвищувати рівень свого професіоналізму.

Місце розташування офісу: Оболонь, вул. Лугова 1-а Контакти для зворотнього зв’язку: 044-430-42-88, 096-01-99-444, Валентина, спеціаліст по підбору персоналу

12.06.2017-
12.07.2017

Туроператор "МЕДІАТУР"

Туризм
 
Знання оргтехніки та систем бронювання, вільне володіння англійською мовою. Мати бажання до саморозвитку та навчання. Комунікабельність. Стійкість до стресових ситуацій.
 

Стажер, помічник менеджера по в’їзному та внутрішньому туризму
 

Додаткова інформація по телефону 097 099 099 1.

Офіс знаходиться ст. Метро Майдан Незалежності.

08.06.2017-
29.12.2017 
 

ПКФ Аудит-фінанси

 Аудит Знання англійської мови (не нижче середнього рівня), освіта за спеціальністю облік та аудит; володіння Excel, Word;бажання працювати

Помічник аудитора

Основні обовязки: участь в робочих групах в аудиторських перевірках з питань бухгалтерського та податкового обліку
Офіційне працевлаштування; Здобуття практичних навиків у професійній сфері; Оплата - за результатами співбесіди

http://pkf.kiev.ua
(044)501-25-31
pkf@pkf.kiev.ua

07.06.2017-
20.08.2017 
 

Світові технології Вольта

Торгівля Досвід роботи в продажах- вітається ! Ініціативність, пунктуальність, відповідальність за результат своєї роботи, активна життєва позиція. Бажання заробляти, а не отримувати.

Компанія Світлові технології Вольта представляє на ринку України бренд Wolta, який є одним з лідерів ринку сучасних світлових рішень, що дозволяє економно і дбайливо витрачати природні ресурси. Якщо Ви бажаєте заробляти від 8 000 грн., а не отримувати 5 000 грн.- тоді вакансія Продавець - консультант в Епіцентр для Вас!

Повна зайнятість. Понеділок, вівторок - вихідні дні.

Надсилайте резюме з фото на адресу: 
popova.s@wolta.org 
Телефонуйте з ПН.- ПТ. з 09.00-18.00 Світлана (096)459 43 09

06.06.2017-
06.07.2017 

TASGroup Фінанси

Запрошуємо студентів юридичних факультетів пройти практику у юридичному управлінні
Молодий, дружній колектив професіоналів юридичного управління, допоможе Вам набути досвід: у складанні процесуальних документів, які використовуються у претензійно-позовній роботі (претензії, позовні заяви, запити, клопотання) формуванні заяв та запитів до органів державної виконавчої служби; можливість участі при супроводі справ на стадії судового та виконавчого провадження; ознайомлення з особливостями різного роду кредитних та господарських договорів.

За вимогою навчального закладу надаємо всі необхідні документи про успішне проходження навчальної практики. Ви отримуєте безцінний досвід, характеристику та шанс працювати в нашій команді! ДОСВІД РОБОТИ В ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА АГЕНЦІЯ З ПОВЕРНЕННЯ БОРГІВ» СТАНЕ ДОДАТКОВИМ «ПЛЮСОМ» ВАШОГО РЕЗЮМЕ! Просимо надсилати резюме із зазначенням місця навчання та періоду майбутньої практики. За інформацією звертайтеся за телефонами: 067−217−61−49 та (044)-499−85−90

06.06.2017-
06.08.2017 

TASGroup

Фінанси

Вища освіта в галузі економіки, фінансів (бажано диплом з відзнакою)
Аналітичні здібності, порядність, відповідальність, чесність
Упевнене володіння ПК (MS Office)

Економіст

067-215-44-03

06.06.2017-
06.08.2017 

ПП «ПРОМО СЕРВІС

Продажі

Досвід роботи; бажання працювати

Мерчендайзер.

Обов"язки: -викладка продукції P&G згідно стандартів компанії або планограм; -ротація термінів; -розміщення матеріалів та обладнання; - надання звітності та фотозвітності; - дотримання графіку відвідуваннь.

Умови роботи: - пн-пт 9-18 - офіційне оформлення - повний соц.пакет - компенсація витрат на проїзд - з/п - ставка + бонус.

Доній Оксана Іванівна, тел. +38 050 331-42-54

06.06.2017-
30.12.2017
 
ТОВ "Бухгалтер онлайн"  Бухгалтерські послуги Студенти останніх курсів
 

Бухгалтер з обліку неприбуткових організацій

м.Київ, вул.В.Хвойки,21 оф. 209, тел. 093-536-65-25

06.06.2017-
06.10.2017

Фреш Фуд

Ресторанний бізнес Досвід роботи - 1-2 роки
Бажано рекомендації з попереднього місця роботи
Для шеф-кухаря - знання європейської та української кухні, досвід управління персоналом, розробки калькуляційних та технологічних карт, творчий підхід
Для решти претендентів - бажання працювати та втілювати свої мрії через самореалізацію та відданість справі
 

Шеф-кухар (20000)
Кухар холодного/гарячого процесу (8000-10000)
Бармен (8000-1000)
Помічник кухаря (7000-9000)

Повна зайнятість, оплата - за результатами співбесіди

infoNLSN@gmail.com 
facebook.com/NLSNFRNDS

02.06.2017-
02.07.2017

Vodafone Україна

Телекомунікації • Вища освіта за спеціальністю облік і аудит • Навички роботи з MS Office: Exсel, 1C, МЕДОК • Бажання навчатись та розвиватись в сфері бухгалтерському обліку • Відповідність корпоративним цінностям компанії

Бухгалтер, повна зайнятість

Обов’язки: Виконання робіт з ведення бухгалтерського та податкового обліку зобов’язань та господарських операцій: • обробка первинних документів по відповідним ділянкам бухгалтерського та податкового обліку • відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій обліку розрахунків з постачальниками • відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, що приводять до виникнення доходів або витрат • ведення податкового обліку (обробка податкових накладних) 

Умови праці: • Офіційна заробітна плата та оформлення згідно КЗоТ • Медичне страхування • Корпоративний мобільний зв’язок • Навчальні курси та тренінги • Гнучкий графік роботи та комфортні умови праці • Можливість професійного та кар'єрного зростання

050-110-23-24 
trydavina@vodafone.ua

01.06.2017-
01.07.2017

American Medical Centers

Медицина

Requirements: • University degree in accounting • Ability to work Monday-Friday from 9 a.m. till 6 p.m. • Fluent English • Ability to communicate effectively with customers • Excellent attention to detail and multitasking skills • No prior experience or training is required

Requirements • High school diploma • Microsoft Office Skills • Proficiency in English •  Decision making  skills • Solid communication skills both written and verbal • Excellent customer service skills

Billing Manager, повна зайнятість

Responsibilities: • Accept payment from patients for medical services • Complete various reports • Respond promptly to customer needs • Assist with the implementation of a new billing system • Accounting management

Front Office Receptionist, full-time Front Office Receptionist Job Duties: • Welcome and greet visitors • Schedule appointments to the doctors • Receive and distribute phone calls, provide customers necessary information by phone • Fulfil all reasonable requests from clients to ensure their comfort, satisfaction and safety • Deal with all enquiries in a professional and courteous manner, in person, on the telephone or via e-mail • Make oral and written translation in/from English • Bill patients • Provide customers information on the medical services cost, working hours, doctor’s schedule • Fulfill assignments of the Administration

Benefits: • Competitive pay plan • Medical Insurance • Paid vacations and holidays • Location near metro

Contacts: kyiv@amcenters.com (044) 490-76-00 www.amcenters.com

01.06.2017-
01.12.2017 

Холдингова Група Компаній PetRus 

Виробництво та продаж Студенти 5 курсів/випускники профільного спрямування + робоча англійська
 

Менеджер ЗЕД

Обов’язки: - Забезпечення фабрик сировиною та обладнанням для безперервної роботи: пошук постачальників, укладання контрактів та повне супроводження імпорту; - Організація та контроль всіх етапів експортно-імпортних операцій, документальне оформлення, що включає в себе: пошук постачальників, вибір потенційних постачальників сировини, обладнання, готової продукції; налагодження співробітництва з іноземними компаніями (Європа, Азія, країни СНД); підготовка, підписання та контроль виконання контрактів ЗЕД; підготовка всієї необхідної документації для митного оформлення, в тому числі дозвільної (гігієнічні висновки, декларація/сертифікат відповідності); організація процесу доставки різними видами транспорту (авіа, морський, авто); підготовка експортних контрактів та супровід поставок; контроль дебіторської заборгованості; розрахунок ефективності імпортної операції та коефіцієнта собівартості продукції; робота з рекламаціями; активна функціональна взаємодія з підрозділами компаніями (бухгалтерія, менеджери, логістика).

Умови роботи: - Заробітна плата: після проведення співбесіди; - Офіційне працевлаштування; - Можливість дострокового закриття випробувального терміну; - Перспектива кар’єрного росту; - Офіс знаходиться у центрі.

Контактна особа
Наталія, 067 23911 21, 095-07-000-71, 
hrd@petrus.ua
hr@petrus.ua

01.06.2017-
01.10.2017 

ТОВ "Ремарк" 

Контакт-центр Володіння ПК. Грамотна мова (українська, російська, англ), вміння спілкуватись, неконфліктність

Оператор от 5000 грн

0636401822
0953523108 
www.remark.com.ua

30.05.2017-
01.09.2017
 

Мережа магазинів "Сирне Королівство"

Мережа магазинів

ЯКЩО Ви впевнені в собі. ЯКЩО Ви креативно мислите і не боїтеся виходити із зони комфорту. ЯКЩО Ви не боїтеся заряджати ідеєю, залучати і продавати. ЯКЩО Ви хочете працювати і розвиватися в компанії з європейськими цінностями. ЯКЩО девіз «У житті немає нічого неможливого» для Вас. 

Вимоги: ° Досвід роботи в продажах послуг або товарів (буде перевагою). ° Бажання і здатність вивчати нову інформацію. ° Грамотна мова. ° Високий рівень комунікацій. ° Уміння слухати і тактовно переконувати. ° Уміння швидко реагувати в нестандартних ситуаціях. ° Володіння англійською мовою (не обов'язково, але підвищує привабливість кандидата). ° Чесність, охайність, доброзичливість. ° Відсутність шкідливих звичок. ° Наявність санітарної книжки (бажано).

Сирне Королівство - мережа магазинів європейського формату. Це атмосферні магазини європейських сирів (а також вина і аксесуарів до сиру). Ми об'єднуємо людей, яким цікава культура споживання сиру. У цьому році наша мережа продовжує своє зростання. В нашій сім’ї більше 30 магазинів по території України. У зв'язку з динамічним розвитком відкриваємо активний набір талановитих «Продавців-консультантів (сирних сомельє)» в нашу сім'ю позитивних «сироманів».

Наші магазини в Києві та області Ви можете побачити: М. Позняки, Осокорки, Лівобережна, Дарниця, Оболонь, Льва Толстого, Театральна, Університет, Хрещатик, м. Вишневе.

Обов'язки: ° Створення затишної атмосфери. ° Збільшення продажів магазину (консультування і обслуговування клієнтів). ° Досконале вивчення товарного асортименту (близько 100 найменувань - сири, вино і супутні товари). ° Популяризація культури споживання сирів. ° Правильний мерчандайзинг товару в магазині. ° Дотримання стандартів чистоти в магазині. 
Інформація про магазини.

Бовсуновська Ольга, HR-менеджер, Тел. (073) 467-647-8, e-mail: hr.kelembet@gmail.com До зустрічі в «Сирному Королівстві»

29.05.2017-
29.07.217
ТОВ "Альфа Глобал"  Оптова торгівля автозапчастинами Вища або середньо-технічна освіта; Знання MS-Office; водійське посвідчення категорії «В», особистий автомобіль (вітається); особисті якості: ініціативність, комунікабельність, бажання заробляти і розвиватися, відповідальність, активність.

Торговий представник

+380672607655

29.05.2017-
29.06.2017
 

Холдингова Група Компаній PetRus

Виробництво кондитерських виробів, алкогольних напоїв
 
- Студенти 5 курсів/випускники напряму маркетинг; - Креативність, амбіційність, готовність до росту та розвитку, новаторський підхід, активна життєва позиція, вміння знаходити нестандартні рішення.

Маркетолог

Обов’язки: - Пропозиції по інноваціям, запускам нових продуктів, упаковки, розширенню продуктового кошика; - Креативний маркетинг в розширенні збуту; - Маркетингові дослідження та аналіз ринку, бенчмарк; - Пропозиції щодо планування та реалізації маркетингових активностей по стимулюванню продаж.

Умови роботи: - Заробітна плата: після проведення співбесіди; - Офіційне працевлаштування; - Можливість дострокового закриття випробувального терміну; - Перспектива кар’єрного росту; - Програма лояльності персоналу по продукції; - Офіс знаходиться у центрі.

Контактна особа - Наталія, 067 23911 21, 095-07-000-71, 
hrd@petrus.ua
hr@petrus.ua 
www.dssweets.com.ua
www.zlatogor.ua
www.brelil.ua
www.murano.com.ua

26.05.2017-
26.06.2017 

AGAMA сommunications 

Реклама, медіа, маркетинг  Впевнене користування набором офісних програм Microsoft Office (особливо Excel і Power Point) • Аналітичний склад розуму і вміння працювати з великим об'ємом інформації • Студенти 4-5 курсів або випускники

Агентство OMD Media Direction Ukraine, яке входить до складу комунікаційної групи AGAMA Communications шукає Junior Media Planner.

Основні обов'язки: • Розміщення, коригування та контроль TV кампаній • Підготовка аналітики і звітів в ході і за фактом кампаній • Допомога медіа планеру в стратегічному ТВ плануванні

Що ми пропонуємо: • Роботу в команді професіоналів, націлених на розробку і реалізацію бізнес-ефективних ідей і рішень в сфері комунікацій • Можливість реалізувати амбітні проекти для наших не менше амбітних клієнтів • Придбання експертизи у всіх напрямках комунікаційної сфери • Для успішної та ефективної роботи ми забезпечуємо максимально комфортні умови праці: - можливість навчання та розвитку в корпоративному університеті холдингу (унікальні тренінги та майстер-класи c залученням сертифікованих українських і зарубіжних бізнес-тренерів) - соціальні гарантії (оплачувана відпустка, лікарняний) - корпоративні бонуси, оплата мобільного зв'язку, можливість придбати медичну страховку на корпоративних умовах - баланс між роботою і відпочинком (гейм-зони - Xbox, тенісний стіл; ланч-бар на території офісу) - сучасний офіс в центрі Києва.

Чекаємо Ваших відгуків на CV@agama-comunications.com

24.05.2017-
24.06.2017 

Whirlpool Corporation 

Код КВЕД 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; Код КВЕД 46.43 Оптова торгівля побутовими електротоварами й електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворювання звуку й зображення (основний); Requirements: Upper-Intermediate English Responsibility Ability to work with big Excel tables Fast reaction Time management skills 

Marketing Intern
 

Responsibilities: Fulfilling content tables provided by Trade Partners in requested  form  taking them from internal corporation sources Creating unique description of product as content on websites Checking our products description on all Trade Partners sites and adding/correcting content Adaptation of translation for Company materials, presentations, e-catalogs, inner e-platforms Operational support in training, event organization for Trainers activity

Job conditions: Attractive package Possibility for growth,  development  and cooperation with international environment
A friendly working atmosphere and good team

Contact person: Kseniia  0503373212, 
kseniia_hrusha@whirlpool.com 

24.05.2017-
01.09.2017

Київський професійний будівельний ліцей

Професійно-технічна освіта Вік - від 20 років. Жінка. Володіння ПК.
xmeybco

Майстер виробничого навчання "касир (в банку), касир торгівельного залу, адміністратор".

П'ятиденний робочий тиждень з 8.00=16.30.
Заробітна плата 5000 грн. Плюс премія за показники в роботі.

02121, Київ,вул. Горлівська 220,

0445639905 
kpbl@bigmir.net 
Надається ліжко-місце в гуртожитку.

23.05.2017-
20.08.2017

ПАТ "Укрпошта"

Зв’язок
 
Ми чекаємо на кандидата, який: • бажає працювати та розвиватися; • вміє вільно і грамотно формулювати свою думку; • комунікабельний та доброзичливий у роботі з клієнтами; • активний та ініціативний.

Укрпошта змінюється на краще! А для прискорення змін запрошує Вас приєднатися до команди контактного центру національного оператора поштового зв’язку!

Ми пропонуємо: • стабільність із можливістю кар’єрного та професійного зростання; • систему навчання та розвитку; • комфортний офіс поруч із метро Лівобережна; • роботу у молодому колективі сильних професіоналів, в яких є чого навчатися; • гнучкий графік роботи; • гідну заробітну плату від 5000 грн. + бонуси.

Олена, 096 954 60 26

23.05.2017-
23.06.2017 
 

Beko UA

Побутова техніка  •Знання англійської мови (середній рівень) •Необхідна неповна освіта: (бухгалтерський облік,факультет Облік і аудит) •Володіння ПК:Excel,Word,Powerpoint,Outlook •Бажання працювати

Стажер у відділ фінансів.

Часткова зайнятість (4 години на день). •Офіційне працевлаштування •Можливість неповного робочого дня •Програми розвитку •Здобуття практичних навиків у професійній сфері •Зайомство з принципами роботи компанії світового рівня •можливість ефективно поєднувати навчання та роботу, оскільки стажування передбачає часткову зайнятість - 20 годин на тиждень, які стажер може відпрацювати у зручний для себе час •Можливість подальшого працевлаштування

Програма оплачувана.

Ваші завдання: •Формування актів списання; •Перевірка і сортування первинної документації; •Заповнення форм авансових звітів; •Поточна підтримка в щоденній роботі бухгалтерії; 

alexey.gavrishev@beko.ua 
тел. 096 76 71 235 - Олексій 
maria.durdynets@beko.ua - Марія 

19.05.2017-
15.07.2017 
 

ZAMMLER

Більше, ніж логістика Досвід роботи на складі буде перевагою.

Група логістичних компаній запрошує на роботу: - комірника,
- оператора (робота з телекомунікаційним обладнанням)

Графік роботи 9-18.

адреса розташування: м.Бровари, бул. Незалежності, розвозка з метро. тел. 067-329-27-57 Ольга

18.05.2017-
18.07.2017 
ПіК КАП ТРЕЙД Виробник, дистриб'ютор зернової кави, мережа кав'ярень  Бажання працювати в продажах; Бажаний досвід роботи в роздрібній торгівлі / продажах (FMCG) від 6 місяців; Впевнений користувач ПК. Обов'язки: Активні продажі продукції компанії; Підтримка і збільшення клієнтської бази; Контроль дебіторської заборгованості; Пошук клієнтів, укладання договорів. 

Запрошуємо активних і націлених на результат менеджерів з продажу на території м.Києва та Київської обл.

Умови: Оклад +%. На загальний рівень доходу Ви впливаєте самі (обговорюється на співбесіді); Графік роботи 5/2, 09: 00-18: 00; Компенсацію проїзду або використання особистого автомобіля; Мобільний зв'язок; Корпоративні тренінги, навчання.

Можливість професійного та кар'єрного росту; Відкритий і готовий до конструктивного діалогу з кожним співробітником керівництвом. Чи готові розглядати кандидатів без д/р в продажах.

590 70 066 83
068 905 09 57

17.05.2017-
17.12.2017
 

Сварком

Машинобудування Навички роботи в 1С, роботи з первинною документацією та податковими накладними
 

Помічник бухгалтера, повна зайнятість

067 384 60 11

12.05.2017-
12.06.2017 
 

Сервіс Менеджмент Груп

Сервіс Бажання працювати

Сервісна компанія «Сервіс Менеджмент Груп» пропонує працевлаштування всім бажаючим, в тому числі студентам та проходження ними практики в кращих 4-5* готелях та ресторанах м. Києва.

Покоївка в готель 4-5*
фіціант в готель 5*
Хаусмен в готель 4-5*
Супервайзер в готель 4-5* Прибиральник внутрішньої території готелю 4-5* (жінки та чоловіки)
Посудомийник у готелі 4-5* або у ресторані (жінки та чоловіки) Працівник пральні у готелі Різноробочий (клінер) у мобільній бригаді
Двірник у бізнес центрі (ранковий або вечірній підробіток) Прибиральниця (ранок, вечір)

Ми гарантуємо: повний інструктаж та набуття досвіду, ресторанне безоплатне харчування, безоплатну форму, своєчасну заробітну плату, надання подальших рекомендацій.

За 7 років роботи на ринку України наша компанія зарекомендувала себе успішним роботодавцем. Нам довіряють догляд за своїм майном і покриттям багато компаній, серед них Hilton Kyiv 5*, Хаятт Ридженсі Київ 5*, InterContinental Kyiv 5*, Fairmont Grand Hotel Kyiv 5*, Ramada Encore Kiev 4* та багато інших ( 12 обєктів). Також у нас на обслуговуванні 10 ресторанів, 7 бізнес-центрів та банки. Звертатись за адресою: м. Київ, вул. Івана Павла ІІ (вул. Патріса Лумумби), буд. 21, офіс 406. Телефони: 044-353-17-07, 067-273-81-28, 093-381-50-25, 099-044-18-24

 02.05.2017-
30.12.2017

ФОП Владовська Т.А кафе "Лагуна"

Ресторана справа Від18 років, офіційне працевлаштування або проходження практики, дівчина/хлопець, можливо без досвіду роботи.

Офіціант (обслуговування гостей закладу згідно стандартам, повна або часткова зайнятість, заробітна плата ставка+%)

Бармен (обслуговування гостей закладу згідно стандартам, повна або часткова зайнятість, заробітна плата ставка+%). Можливий підробіток для студентів на канікулах.

Київ, вул.Празська 34а кафе "Лагуна" 044-566-99-47 067-477-30-15

28.04.2017-
28.08.2017 
ТОВ Тревел Профешнл Груп Туризм  від 18 до 35

Менеджер контакт центру, прийом і переклад дзвінків в компанії, можливість кар'єрного росту, оплачувана відпустка, офіційне працевлаштування, офіс в центрі Києва біля метро, заробітна плата 5300 грн

сайт оператора www.tpg.ua
З усіх питань допоможе менеджер з персоналу Ірина Ломака 0674674592 будемо раді бачити Вас своїх рядах 

28.04.2017-
28.12.2017

ТОВ Бюро Вин (магазин Good Wine)

Імпортер вина та здорових продуктів харчування Ч / Ж, 18-30, захоплення кулінарією

Шукаємо людину зі слабкістю ... до солодощів! У кондитерську Good Wine шукаємо молодого хлопця або дівчину, яким не чужі прості людські слабкості. • Тобі подобаються солодощі - ти вже нам подобаєшся. • Обожнюєш базікати з незнайомцями і можеш робити це англійською - шоколадний круасан тобі в карму! • Легко робиш кілька справ одночасно - ми теж, зійдемося. Головне - ти працюєш тільки з любов'ю!

• Графік - зручний для тебе! • ЗП - від 4000 до 10000 грн залежить від графіка роботи • Оформлення і повністю офіційна зарплата
Приходь! Чекаємо тебе щовівторка та щочетверга з 11:00 до 17:00

М. Кловська, вул. Мечникова, 9. Вхід з літнього майданчика піцерії Napulle, 3 поверх, офіс Wine Bureau
067 657 39 93

27.04.2017-
30.06.2017

Mamamia!

ресторан Від 18 років

Офіціант, 
повна зайнятість. вакансії вікриті в різних районах Києва. зп: % від каси + чайові (8000-12000 грн). соц. пакет

тел. 073-311-63-11;
073-311-63-34

25.04.2017-
25.12.2017

Укрпошта

Пошта  Основна вимога – прагнення внести свій внесок у зміни в роботі національного оператора поштового зв’язку та осучаснити імідж Укрпошти. Додаткові вимоги: • Грамотність, гарна дикція • Знання ПК • Комунікабельність • Емоційна стійкість • Вміння оперувати великими обсягами інформації • Активна позиція

Укрпошта змінюється на краще, а для прискорення змін ми запрошуємо до нашої команди операторів контакт-центру! Ми пропонуємо сучасний рівень заробітної плати, офіційне працевлаштування та дружній колектив! Відсутній досвід роботи? Робота в Укрпошті стане відмінним стартом у кар'єрі!

Надсилайте ваші резюме на електронну адресу: 
polishchuk-oy@ukrposhta.ua 
Деталі за телефоном: 096 954 60 26

25.04.2017-
25.06.2017 

Smart Solutions

Банки Від 18 років, бажання працювати та отримати досвід

Фінансовий консультант

Андрій 38(067)983-45-63 

a.shchegol@smart-hr.com.ua

21.04.2017-
31.06.2017 

KVT Business Group

Mенеджмент, міжнародна економіка  Основні вимоги: - Англійська мова (upper intermediate та вище) - Бажання працювати та орієнтуватись на результат - Користувач ПК (advanced user) - Здатність вирішувати логічні задачі - Комунікабельність, привітність - Стресостійкість - Досвід роботи не обов’язковий

Менеджер по роботі з клієнтами

Американська логістична компанія з центральним офісом в Нью Йорку запрошує на заміщення вакантної посади менеджера по роботі з клієнтами (customer service & sales department). Якщо Ви комунікабельні, цілеспрямовані, відповідальні та бажаєте реалізувати свою сутність в молодій, перспективній, стрімко розвиваючій компанії, тоді Ви саме та людина, котру ми шукаємо!

Умови праці: - Достойна заробітна плата від 10 тисяч гривень - Можливість кар’єрного росту - Молодий, дружній колектив - Комфортний офіс в центрі Києва (станція метро Палац Україна) - Офіційне працевлаштування Графік роботи: Понеділок – п’ятниця з 16:00 до 23:30 (чергування в суботу до 20:00)

Контакти: 098 999 99 34 - Юрій, 096 866 82 52 - Віталій

19.04.2017-
19.07.2017 
Баядера Логістик, ТОВ Виробництво і реалізація алкогольної продукції Вік від 18 років
 

Мерчендайзер 

Повна / неповна зайнятість

+38 050 449 80 35

13.04.2017-
31.08.2017
Паритет - Сервіс  Виробництво / дистрибуція Вимоги до кандидата: • орієнтування в продукції настільних ігор бажано • навички продажів і проведення презентацій вітаються

Видавництво ігор (група компаній Паритет-Сервіс) запрошує в свій творчий і креативний колектив співробітника на посаду "Продавець-консультант настільних ігор".

Обов'язки: • консультування клієнтів за всіма видами настільних ігор • участь в проведенні ігротек

Умови роботи: Робота в торговому центрі два через два. З 10 до 22 (залежить від регламенту ТЦ)

ok@ps.us
050 419 02 16 

12.04.2017-
29.12.2017

ТОВ "Харчовик плюс"

Ресторанна діяльність Наявність санітарної книжки творчий підхід, любов до професії, пунктуальність, охайність, порядність, творчий підхід до оформлення страв

Кухар, бармен-офіціант. працівник мангальної групи,

Обов'язки: приготування страв згідно технологічних карт дотримання санітарних норм на підприємстві, участь у розробці нових страв . 

Вікторія 0984334669, 0932017555

11.04.2017-
11.07.2017

Укрсиббанк

Банк Основні вимоги: • навички роботи з ПК; • комунікабельність; • активна життєва позиція; • орієнтація на результат.

Укрсиббанк- є частиною однієї з найбільших міжнародних фінансових груп світу - BNP Paribas Group (Франція).

Якщо ви активний і бажаєте побудувати кар'єру в міжнародному Банку, ми пропонуємо Вам стати частиною нашої дружної команди! Ми пропонуємо: • Офіційне оформлення з першого робочого дня; • безкоштовне навчання; • стабільну оплату праці (2 рази на місяць, ставка + бонус залежно від результатів роботи); • гнучкий графік роботи, місце роботи ми підбираємо в своєму районі; • оплачувана відпустка, лікарняний, матеріальну допомогу; • цікаву і перспективну роботу в дружньому колективі.

Основні обов'язки: • оформлення споживчих кредитів в найбільших магазинах партнерів; • консультування Клієнтів за умовами кредитування; • ідентифікація Клієнтів; • продаж і інформування Клієнтів про продукти та послуги банку; • формування та надання звітності. 

(044) 224 55 57
Контактна особа: Вікторія viktoriia.sokolenko@ukrsibbank.com

20.03.2017-
01.09.2017

ТОВ «Група ТАС»

Фінансово-промислова група Уміння працювати з ПК (MS Word, MS Excel) Комунікабельність та вміння вести ділові переговори; Відповідально підходити до виконання завдань

Юрист (помічник юриста); Спеціаліст управління контакт-центру; Економіст

Повна та неповна зайнятість. Графік роботи на вибір.Ми пропонуємо: Роботу в стабільній і фінансово успішній компанії; Офіційне працевлаштування, оплачувані лікарняні та відпустки; Молодий і дружний колектив; Комфортний офіс з затишним робочим місцем; Обладнана кухня з усім необхідним; Стабільну заробітну плату, яку ти можеш сам регулювати (ставка + відсотки + бонуси + надбавки); Участь в різних тренінгах, що сприяє особистісному і професійному розвитку (за рахунок компанії).

067-215-44-03; 067217-61-49

15.03.2017-
01.09.2017
 

ТОВ "ФК "ЄАПБ"

Надання фінансових послуг Грамотна мова (вільне володіння російською та українською мовами) хороша дикція, Уміння працювати з ПК (MS Word, MS Excel), Комунікабельність та вміння вести ділові переговори; Відповідально підходити до виконання завдань
 

Спеціаліст контакт-центру

067-217-61-49; 067-215-44-03

14.03.2017-
01.09.2017
 
ТОВ "TEDIS Ukraine"
 
Дистрибуція Знання правил ділового етикету і спілкування, самовіддача в роботі,відповідальність, порядність, уважність, ініциативність.

Програма стажування (оплачувана) для молодих спеціалістів-випускників останнього курсу за напрямами: молодший фахівець з дистанційного продажу, молодший оператор комп'ютерного набору, молодший представник торговельний, молодший продавець.

Програма стажування триватиме 3 місяці, з серпня до кінця жовтня 2017 року.

Резюме чекаємо в електронному вигляді на адресу: 
HR@tedis-ukraine.com.ua

06.03.2017-
31.07.2017 

Торговельний центр «Епіцентр»

Мережа сучасних гіпермаркетів з широким асортиментом та європейськими стандартами обслуговування.  Вк від 15 років і старше

Продавець-консультант.

З/п студента-практиканта дорівнює мінімальній з/п (за фактично відпрацьований час).
для осіб .

Менеджер з персоналу ТЦ "Епіцентр" м. Бровари Мекенченко Наталія тел.моб. (095) 272-29-03, (044) 586-47-97.
e-mail: hr@bv.epicentrk.com

19.01.2017-
31.08.2017

Ajanta Engineering

Торгівля
 
Ч/Ж від 20 до 35 років, досвід активних продажів від 6 місяців, комунікабельність, вміння виявляти потребу клієнтів та компетентно її задовольняти.
 

Менеджер з продажу автозапчастин, повна зайнятість, ставка + %

В`ячеслав 096 313 63 63

03.01.2017-
30.12.2017

Управлінська Компанія "АРГУМЕНТ" 

Консалтинг Вік від 18 років - вітається досвід роботи в сфері продажів, навички ведення переговорів - націленість на матеріальний і кар'єрний ріст - грамотне володіння російською мовою, чітка дикція - відповідальність, уважність, стресостійкість - знання ПК на рівні користувача

Менеджер по роботі з клієнтами. - заробітна плата: оклад + бонус (від 5000) - зручне місце розташування офісу - робота в молодому та дружньому колективі, комфортні умови праці - повний / неповний робочий день (зміни: з 9:00 до 15:00 та 15:00 до 21:00, оплачувані перерви, 2 вихідних в тиждень).

Тел: +38 (050) 326-32-26 +38 (067) 411-62-68 +38 (063) 562-13-77 Адреса: Бульвар Тараса Шевченка - 35, 5 - поверх.

03.11.2016-
03.11.2017

Placity

Зовнішня реклама Готові розглянути без досвіду роби але з великим бажанням навчитися і працювати.

Менеджер з продажу рекламних площин.

Повна зайнятість. Обов'язки: - робота з існуючими та потенційними клієнтами компанії; - оформлення відповідної документації та укладення договорів; - контроль за оплатою замовлень клієнтами; - грамотне консультування та інформаційна підтримка клієнтів; - формування клієнтської бази. Вимоги: - досвід в активних продажах не менше 1-го року; - вміння вести переговори, аргументувати, переконувати клієнта; - вміння планувати і виконувати поставлені завдання; - впевнений користувач ПК, Інтернет; - орієнтованість на результат. Умови: - офіс розташований в Деснянському районі ул.Братиславская, - графік роботи: пн-пт 9: 30-18: 30; - оплата - ставка + % + премії (за підсумками співбесіди); - своєчасна оплата праці; - вкюсняшки, кава, чай.

+38 (067) 469 60 90

01.11.2016-
01.11.2017

ПриватБанк

Фінансові послуги Без досвіду роботу, повна зайнятість (старшокурсники, випускники, студенти на зочній формі навчання)

Оператор Контакт-центру

Київське ГРУ ПАТ КБ ПриватБанк Адреса: м. Київ, вулиця Богдана Хмельницького, 41. (режим роботи: понеділок-п'ятниця, 09:00-18:00).

Контактний телефон: (044) 569 47 87. - Вороніна Вікторія Валентинівна (відділ кадрів)

22.09.2016-
31.12.2017
Support.ua
 
Послуги з надання додаткової гарантії на побутову та цифрову техніку, а також, її встановлення та налаштування Вік від 18 років, бажання розвиватися в сфері продажів, активність, комунікабельність 

Вакансія - промоутер
Умови: гнучкий графік роботи, прозора система мотивації - 35 грн / год + бонуси можливість кар'єрного росту,
робота в молодому колективі професіоналів
Локація: магазин техніки та електроніки на Подолі
 

 063-826-69-20 (Ольга) Резюме відправляти на адресу: hr@support.ua

09.09.2016-
09.09.2017

17.07.2014
adv
73778
остання редакція 22.06.2017
433884