logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Робота/практика для студента

Студенту

 Шановні студенти! Керівництво університету всіляко дбає про своїх студентів  та намагається працевлаштувати кожного, звичайно, без шкоди для навчання. Звертайтесь до компаній, що наведені у переліку та отримуйте практичний досвід і можливість подальшого працевлаштування. 

Якщо у Вас виникли питання або пропозиції щодо працевлаштування (проходження практики), звертайтесь до Центру розвитку кар'єри.

Компанія Сфера діяльності Вимоги Вакансія/додаткова інформація Термін розміщення вакансії 
Елма-консалтинг Бухгалтерський супровід

Вища освіта, готові взяти студента досвід роботи не потрібно; комунікабельність, відповідальність, ініціативність, організованість, відкритість і готовність до навчання

Менеджер по роботі з клієнтами.

Обов'язки: робота з клієнтами, консультації по послугах компанії; підтримка існуючих клієнтів; проведення переговорів; продаж послуг компанії;

Пропонуємо: офіційне оформлення, згідно трудового законодавства, з усіма соціальними гарантіями; графік роботи з понеділка по п'ятницю, 8-ми годинний робочий день рплата: ставка +% перспектива кар'єрного і професійного зростання.
Додатково: навчання технологіям продажів, психології спілкування і особистої ефективності за рахунок компанії; участь в тренінгах, семінарах та конференціях організованих компанією;

Адреса: Правий берег, Бульвар Івана Лепсе 16 Б

Марина. (050) 873-09-68

16.02.2017-
16.03.2017

ТОВ "Караван Люкс Тур"

Туризм Вік: до 29; Мова: англійська (вільно);

Помічник менеджера з туризму

Резюме відправляти на: 
Khvatova@karavanlux.com 

Тел: 044 337 82 37

15.02.2017-
15.04.2017
UMG Інвестиційна компанія  • Вища освіта (керування транспортними перевезеннями, економічне), розглядаємо студентів • Володіння ПК: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet, 1С (бажано) •  Бажання розвиватися в сфері логістики
 

Стажер-логіст

Обов'язки: • Контроль своєчасності та повноти надання супровідної документації з перевезень • Взаємодія з транспортно-експедиторськими компаніями на предмет співпраці • Ведення баз даних з перевезень, контрагентам і т.д.

Ми пропонуємо: • Офіційне оформлення на період стажування • Цікавий коло завдань • Роботу в дружньому колективі • Можливість працевлаштування в штат за результатами стажування

моб .: +38 (050) 32 76 864 e-mail: anna.kravchenko@umgukraine.com.ua www.umgukraine.com

13.02.2017-
01.04.2017

ТОВ "Домінанта"

Продаж маркуючого обладнання Випускник, чоловік, готовність до відряджень, гарне знання розмовної англ. мови

Менеджер з продажів
 

 office@domino-kiev.com.ua 
044-483-77-03

10.02.2017-10.03.2017

ТОВ "Ворлдсервіс груп"

Туризм Дівчина, вільне володіння англійської, бажання працювати. Інше під час співбесіди.

Менеджер міжнародного відділу (організація поїздок Клієнтів у відрядження - бронювання готелів, організація трансферів та харчування)
Повний робочий день в офісі агенції недалеко від м.Печерська, ЗП від 10000,00 грн

Менеджер конференц відділу (організація конференцій на території України)

Робота в офісі агенції недалеко від м.Печерська, відрядження для супроводу груп по території України. ЗП від 8000 грн

Директор - Дзуєнко Ігор 067 209 08 59

10.02.2017-
24.02.2017

Nestlé

Виробництво та продаж Студент 3-6 курсу

Компанія Nestlé  шукає молодого, енергійного студента 3-6 курсу для проходження весняної практики 2017 у відділі фінансів, готового якнайшвидше приєднатися до нашої дружньої команди професіоналів.

Практика триватиме 4 місяці, з  лютого до кінця травня 2017 року.

Робочий день складатиме 4,5 години, на вибір: з 9-00 до 13-30 або з 13-30 до 18-00.

Якщо ти:

  • студент відповідного напрямку підготовки («Фінанси», «Фінанси та кредит», «Фінансовий менеджмент», «Фінанси та банківська справа»);
  • володієш англійською мовою на рівні не нижче upper intermediate;
  • впевнений користувач пакету MS Office (Word, Excel, Power Point),  
  • маєш високі аналітичні здібності;
  • здатний швидко навчатися;
  • ініціативний;
  • прагнеш долучитися до найбільшої компанії світу у сфері виробництва продуктів харчування, здобути перший практичний досвід роботи за спеціальністю, отримати можливість розвинути свої лідерські якості, тоді надсилай своє резюме англійською мовою на адресу 
    Yanina.Sotnik@UA.nestle.com
10.02.2017-01.03.2017
ТОВ "Софтліст" Одна з провідних компаній з продажу ліцензійного ПЗ і розробки сайтів, портальних рішень і систем електронного документообігу. Бажання розвиватися в ІТ продажах. Загальне розуміння ІТ технологій, Знання ПК - на рівні впевненого користувача (1С, СRM, MS Office); Уміння брати відповідальність на себе; Уміння працювати команді; Енергійність, пунктуальність, відповідальність, впевненість в своїх силах; Володіння російською, українською і бажано англійською мовами.
Візьмемо на роботу студентів заочної форми навчання або випускників, які хочуть розвиватися в ІТ-компанії в сфері продажів

Менеджер з продажу програмного забезпечення

Менеджре по роботі з партнерами

Спеціаліст із документообігу

Менеджер з продажу (міжнародний відділ)

+380 (44) 593-74-75
вул. Мельнікова, 2/10, офіс 707

08.02.2017-
08.05.2017

Портер Паб 

Мережа ресторанів Наявність диплому за спеціальністю
 

Кухар-універсал

Інспектор з кадрів Олена Феліксовна 222-76-02, 098-20-60-547

08.02.2017-
28.02.2017

ТАС, страховая компанія

Страхування

Студентка останнього курсу, випускниця.

Знання Ecxel, аналітичний склад розуму

Спеціаліст фінансового управління

Пр-кт Перемоги, 65

Заробітна плата 4500грн-5000грн

Оксана Василівна 050-335-60-22

07.02.2017-
08.04.2017
ТОВ ФК Ліберті Фінанс Надає послуги з обміну валют Наявність ЧЕРВОНОГО диплома.
Економічна освіта.
Можна без досвіду роботи.
Хлопець.
• математично грамотний
 юридично обізнаний.

Помічник Керівника (НЕ секретар!)
Постійна робота на повний робочий день. ЗП від 6000 грн.

Для більш детальної інформації - 050-488-5001 Вікторія.

06.02.2017-
13.02.2017

Міжнародна рекрутингова компанія ILC

Міжнародний рекрутинг

Випускники, студенти останніх курсів та аспіранти без досвіду роботи, що мають природні здібності до роботи з людьми, та мають бажання працювати в міжнародній компанії.

 • Англійська мова не нижче – Intemediate.
• Висока самоорганізація та відповідальність, здатність працювати як в команді так і автономно.
• Здатність запам’ятовувати прізвища та імена кандидатів (до 120 чол в рік) та акуратність в роботі з документами
• Доброзичливість, ввічливість в роботі з людьми, здатність працювати з великим об’ємом інформації.
• Знання специфіки роботи в с/г буде перевагою
• ПК – впевнений користувач

Помічник рекрутера

з.п 7000грн+ бонуси

Функціональні обов’язки: • Допомога рекрутеру в проведенні співбесіди з потенційними кандидатами. • Збір документів кандидата, фото/відео матеріалів • Складання на англійській мові резюме кандидатів • Збір рекомендацій з місць роботи кандидата в Україні та за кордоном • Підготовка кандидата до співбесіди з канадськими фермерами • Підписання контракту кандидата та роботодавця • Консультаційний супровід кандидата до та після працевлаштування • Постійна практика англійської мови (80% переписка, 20 % спілкування) • Робота на результат

Київ. Гончара 57 Б, метро університет. Графік роботи 5/2. 9 – 18 00. Офіційне оформлення. Постійна робота. Можливість міжнародних відряджень.

Микола Миронович Гищак
067 449 48 37

02.02.2017-
02.04.2017
 

Рекрутингова компанія "Lindmon" 

Фінанси  Фінансова/ економічна освіта
* рівень англійської Upper-Intermediate
 впевнений користувач Excel
* мінімальний досвід/ готові взяти студента останніх курсів

Менеджер з фінансів в міжнародний IT проект.

Умови праці:
* Офіційне працевлаштування
* Повний робочий день з 9-18

Обов'язки:
* Аналіз інформації про фінансову діяльність компанії
* Розрахунок прибутків і витрат
* Робота з платіжними системами

Звертатись за детальною інформацією: Анастасія Дядищева +380931181545 +380503888895 
a.diadishcheva@lindmon.com 

01.02.2017-
15.02.2017 
ПАРЕТО Компанія працює на ринку оціночної діяльності, комерційної нерухомості, юридичного консалтингу та антикризового менеджменту та представлена ​​в багатьох регіонах України. Вища профільна освіта, готові взяти студента-заочника; без шкідливих звичок.
* Досвід роботи за фахом від 1 року в сфері продажів;
* Вік від 20 років; Впевнений користувач ПК;
* Бажано знання оціночних послуг і / або юридичних послуг в сфері інтелектуальної власності (будуть перевагою)

Менеджер по роботі з клієнтами.

Робота в стабільній компанії, в невеликому дружньому колективі. В офісі з 9-00 до 18-00, субота / неділя - вихідні. Без відряджень.

На випробувальний термін 5000 грн.

Функціональні обов'язки: • робота з існуючою базою клієнтів, формування та ведення баз даних клієнтів; • прийом і обробка вхідних дзвінків (лідів) і оформлення замовлень; • призначення та проведення зустрічей з партнерами, клієнтами; • підготовка комерційних пропозицій та супровід клієнта на всіх етапах угоди * гарні комунікативні навички (на укр. рос.мові), вміння вести переговори;  

Марина 067-328-75-65.

30.01.2017-
01.03.2017

Prego

Торгівля взуттям -

Старший продавець - директор магазину

Мережа магазинів взуття Prego запрошує на роботу.
 

Ми шукаємо талановитих продавців-екстравертів, відкритих, завжди з посмішкою та бажанням працювати, продавати та дарувати позитивні емоції нашим клієнтам, без зайвої ваги та віком до 40 років

099 233 24 73 Карина, помічник керівника

30.01.2017-
30.04.2017
 Nielsen   Маркетингові дослідження Студенти та випускники 

Компанія проводить набір, за такими напрямками:

1) Фахівець по роботі з роздрібними мережами
2) Фахівець по роботі з клієнтами
3) Молодший аналітик
4) Спеціаліст служби підтримки
5) Бухгалтер (основні засоби)
6) Спеціаліст з обробки електронних данни
х 

Ілона Хан
 ilona.khan@nielsen.com 

27.01.2017-
27.03.2017

ТОВ "Текстиль-Контакт"

Торгівля Студент останнього курсу(випускник); -готовність до роботи з велики обсгяами інформації; -системність, увага до дрібниць; -бажання розвиватись в HR сфері.

Помічник менеджера по роботі з персоналом (повна зайнятість)

Обовязки: -формування бази даних; -призначення співбесід; -кадрове діловодство; -інші доручення.

Валерія, директор по роботі з персоналом, 0675088446, 2392002

25.01.2017-
15.02.2017

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДВІР" УКРАЇНСЬКА ТОРГІВЕЛЬНА СПІЛКА" 

Торгівля Студенти та випускники облікового, торговельно-економічного факультетів 

Стажування (оплатне) з подальшим працевлаштуванням

Підприємству потрібні:
1) бухгалтери;
2) помічники бухгалтера;
3) менеджери з продажу;
4) помічники менеджера з продажу;
5) менеджери зовнішньої економічної діяльності;
6) юристи.

Центральний офіс: м.Київ, вул.Білгородська, буд.4 тел. 249-67-45 050-38-405-38 050-331-76-07 сайт:utstd.com.ua email:chief@utstd.com.ua

24.01.2017-
24.03.2017

Страхова група PZU Україна

Страхування  • Вища освіта (лінгвістична, економічна, фінансова); • Знання англійської мови на рівні (Upper Intermediate level, Advance level); • Грамотна українська / російська писемна мова; • Знання основ складання договорів і ведення ділової переписки; • Володіння ПК на рівні досвідченого користувача (Word, Excel, Power Point); • Відповідальність, грамотність, комунікабельність, аналітичні здібності.

Фахівець в управління міжнародного страхування в Головному офісі компанії.

Обов'язки: • Складання та узгодження договорів страхування та перестрахування; • Ведення ділової переписки на українській, російській, англійській мовах; • Складання звітів відповідно до внутрішніх вимог. Ми пропонуємо: • Працевлаштування за договором підряду; • Неповний робочий день; • Комфортабельний офіс (вул. Дегтярівська, 62); • Дружній колектив; • Підтримку в період адаптації; • Можливість реалізувати свій потенціал, професійний розвиток в успішній страховій компанії.

тел.: (044) 581 32 06 (внутр. 7624) avolynets@pzu.com.ua

23.01.2017-
23.02.2017
ТОВ "Агенція Елегант Тревел"
 
Бізнес туризм по Україні Можна без досвіду роботи, високий рівень організованості і відповідальності в роботі, грамотна мова, знання офісних програм, розглянемо студентів заочної форми навчання, випускників.
 

Менеджер з туризму

Обов'язки: робота з готелями в Україні; робота в системі онлайн - бронювання ведення звітності

Умови роботи: пн-пт, повний робочий день, офіційне працевлаштування, офіс в центрі Києва, заробітна плата за результатами співбесіди

044 586-46-64 - Оксана

20.01.2017-20.04.2017

Корпорація «Оболонь»

Виробництво та продаж Повна вища освіта (магістр, спеціаліст або бакалавр) по спеціальності ВЕД, без досвіду роботи. Знання іноземної мови - англійський на рівні Intermediate. Впевнений користувач World, Exel, Opera, AdobeReader.

Помічник менеджера ВЕД 

Обов`язки: Участь в организації та проведення переговорів з представниками іноземних суб`єктів господарської діяльності, подготовці до заключенню зовнішньоекономічних договорів (контрактів) на экспорт продукції підприємства; контроль за виконанням умов зовнішньоекономічних договорів (контрактів), организація, контроль і регулювання відвантаження та поставки продукції іноземним контрагентам щодо заключення договорів (контрактів).

Резюме надсилати на адресу: hr@kiev.obolon.ua 
Контактний телефон: 501-65-04

19.01.2017-
19.03.2017

Торговельний центр «Епіцентр»

Мережа сучасних гіпермаркетів з широким асортиментом та європейськими стандартами обслуговування.  Вк від 15 років і старше

Продавець-консультант.

З/п студента-практиканта дорівнює мінімальній з/п (за фактично відпрацьований час).
для осіб .

Менеджер з персоналу ТЦ "Епіцентр" м. Бровари Мекенченко Наталія тел.моб. (095) 272-29-03, (044) 586-47-97.
e-mail: hr@bv.epicentrk.com

19.01.207-
31.08.2017
A.B.C. Center
 
Корпоративне навчання іноземним мовам Вища філологічна освіта (спеціаліст, магістр); досвід викладання англійської на рівнях Starter-Advanced; володіння комунікативною методикою викладання; можливість проводити заняття вранці (з 8.00), в обід та/або ввечері (з 17.00); вміння створювати сприятливу емоційну атмосферу на заняттях.

Викладач англійської мови для корпоративних клієнтів

Анна HR-manager
Тел: +38 (044) 239-1091, 239-1021; 067 407 87 63
Фaкс: +38 (044) 239-1092
avitkovskaya@abccenter.kiev.ua 
abc-center.com.ua

18.01.2017-
18.02.2017

ТОВ "НЬЮ ЛАЙФ АЗІЯ"

Торгівля Вік: від 20 до 35 років Стать: чол. та жін. Досвід роботи: бажаний, але не обов'язковий

Торговий представник

з/п 10000 грн. Графік роботи: Пн-Пт (з 09:00 до 18:00),Сб.,Нд.- вихідні Умови праці: офіційне працевлаштування. Обов'язки:пошук нових клієнтів, якісне презентування продукції, контроль дебіторської заборгованості; заключення договорів, виконання плану продажу товарів, бажання працювати.

Тетяна 097-88-66-113

16.01.2017-
28.02.2017

Мережа магазинів взуття та шкіргалантереї

Роздрібна торгівля взуттям та шкіргалантереєю Освіта – вища закінчена за спеціальністю «Товарознавець». Бажано знання 1С торгівля (також готові розглянути Ваш варіант програми для торгівлі / склад), Досконале знання комп'ютера і офісних програм (Microsoft Office), вміння працювати з e-mail, інтернет, соціальні мережі (Facebook, Instagram, VK). Вітається вміння добре фотографувати. Відповідальність, виконання поставлених завдань, пунктуальність, порядність, креативність.

Товарознавець

Умови праці: Повна зайнятість, робочий день з 09:00 до 18:00, місце роботи: офіс - Дарницькій район, мкр. Харківський, вул. Ревуцького. Заробітна плата за домовленістю.

Гарантуємо цікаву роботу, підвищення кваліфікації та додаткове навчання за рахунок підприємства. Можливе кар’єрне зростання та в процесі роботи закордонні відрядження. Резюме відправляти на e-mail: 
ilka@bigmir.net з відміткою в темі листа: "резюме - Товарознавець"
Звертатись за номером:
067-409-71-61

14.01.2017-
01.03.2017

ТОВ "Компанія "Єлма-консалтинг" 

<ухгалтерський консалтинг Вік від 18 років Ч/Ж , гарно поставлена мова російська та українська. Знання exel, word, бажано 1c (8,3);

Менеджер по роботі з клієнтами.

Постійна занятість 

Обо'вязки: -супровід і контроль виконання договірних зобов'язань з клієнтами; - робота з існуючими клієнтами; - ведення клієнтської бази, виставлення рахунків, - робота з дебіторською заборгованістю; - аналіз потреб клієнтів; - контроль рівня задоволеності клієнта; - до продажу, розсилка комерційних пропозицій; - формування досьє клієнта, вивчення потреб, вимог і очікувань клієнта; - підготовка звітів про виконану роботу;

Менеджер з персоналу Меть Марина Михайлівна, тел.067-328-75-65

12.01.2017-
12.03.2017
Укртелеком, ПАТ

 
Телекомунікації / Зв'язок Вища освіта; Досвід роботи з клієнтами на прямому контакті, телемаркетинг, call-centr - бажано; Володіння ПК на рівні впевненого користувача(MS Office: Word, Excel); Високій рівень відповідальності, націленість на результат, здатність швидко навчатися, високий рівень комунікативних здібностей, навички ведення переговорів.

Менеджер з продажів та обслуговування клієнтів (повна зайнятість)

Основні обов'язки: Післяпродажне обслуговування абонентів; Активний пошук та залучення нових абонентів: продажі по телефону; Консультування та обслуговування абонентів; Документальне оформлення послуг; Продаж товарів (модеми, ТВ-приставки, картки, інш.); Моніторинг конкурентного середовища (тарифи, акції); Продаж телекомунікаційних послуг: послуги фіксованої телефонії, послуги доступу до мережі Інтернет, послуги «Інтерактивне TV», послуги рухомого (мобільного) зв'язку. Компанія пропонує: Динамічну роботу; Можливості професійного розвитку; Конкурентну заробітну плату, соціальні гарантії.

N.Katerynych@ukrtelecom.ua 
+38 091 114-23-10 Наталія

04.01.2017-
04.03.2017

Ajanta Engineering

Торгівля
 
Ч/Ж від 20 до 35 років, досвід активних продажів від 6 місяців, комунікабельність, вміння виявляти потребу клієнтів та компетентно її задовольняти.
 

Менеджер з продажу автозапчастин, повна зайнятість, ставка + %

В`ячеслав 096 313 63 63

03.01.2017-
30.12.2017

Укртелеком, ПАТ

Телекомунікації / Зв'язок Досвід роботи з клієнтами на прямому контакті, телемаркетинг, call-centrе - бажано; Володіння ПК на рівні впевненого користувача(MS Office: Word, Excel); Високій рівень відповідальності, націленість на результат, здатність швидко навчатися, високий рівень комунікативних здібностей, навички ведення переговорів.

Менеджер з продажів та обслуговування клієнтів (повна зайнятість)

Основні обов'язки: Післяпродажне обслуговування абонентів; Активний пошук та залучення нових абонентів: продажі по телефону; Консультування та обслуговування абонентів; Документальне оформлення послуг; Продаж товарів (модеми, ТВ-приставки, картки, інш.); Моніторинг конкурентного середовища (тарифи, акції); Продаж телекомунікаційних послуг: послуги фіксованої телефонії, послуги доступу до мережі Інтернет, послуги «Інтерактивне TV», послуги рухомого (мобільного) зв'язку. Основні вимоги:  Компанія пропонує: Динамічну роботу; Можливості професійного розвитку; Конкурентну заробітну плату, соціальні гарантії.

091 114 23 10 Наталя  N.Katerynych@ukrtelecom.ua

09.12.2016-
01.06.2017 
ТОВ "ЛАНСОФТ" ІТ Ми очікуємо від Вас: • загальні знання в сфері інформаційних технологій; • загальні знання ринку програмного забезпечення; • високий рівень самоорганізації; • навички активних продажів і холодного пошуку клієнтів; • навички проведення переговорів; • грамотне володіння російською, українською мовами (мова, лист); • вміння вести ділову переписку; • бажання продавати, уміння переконувати і працювати з запереченнями; • бажання працювати в команді; • клієнтоорієнтованість, активна життєва позиція; • енергійність і цілеспрямованість; • потреба в постійному спілкуванні.

Менеджер з продажу ІТ послуг та ПЗ. Від 4000 грн +% + бонус


У Ваші обов'язки буде входити: • холодний пошук клієнтів; • обробка перенаправлених телефонних звернень пов'язаних з продажем продуктів і послуг для нових та існуючих клієнтів; • виявлення потреб клієнтів; • підбір продукту виходячи з потреб; • проведення зустрічей з потенційними клієнтами і презентація послуг; • розробка індивідуальних заходів, що стимулюють покупку; • складання комерційних пропозицій; • укладання угод; • пропозиція додаткових послуг існуючим клієнтам; • ведення первинної документації.

У свою чергу, ми раді запропонувати Вам: • можливість працювати в динамічно розвивається, в колі професіоналів та однодумців; • можливість навчання; • можливість професійного зростання; • з / п ставка +% + бонус, можливість самостійно впливати на свою з / п; • комфортні умови праці; • індивідуальний підхід до питань професійної діяльності.

Графік роботи: повний робочий день, пн-пт з 10:00 до 18:00 Контакти: 0950403847

14.11.2016-
31.03.2017

Управлінська Компанія "АРГУМЕНТ" 

Консалтинг Вік від 18 років - вітається досвід роботи в сфері продажів, навички ведення переговорів - націленість на матеріальний і кар'єрний ріст - грамотне володіння російською мовою, чітка дикція - відповідальність, уважність, стресостійкість - знання ПК на рівні користувача

Менеджер по роботі з клієнтами. - заробітня плата: оклад + бонус (від 5000) - зручне місце розташування офісу - робота в молодому та дружньому колективі, комфортні умови праці - повний / неповний робочий день (зміни: з 9:00 до 15:00 та 15:00 до 21:00, оплачувані перерви, 2 вихідних в тиждень).

Тел: +38 (050) 326-32-26 +38 (067) 411-62-68 +38 (063) 562-13-77 Адреса: Бульвар Тараса Шевченка - 35, 5 - поверх.

03.11.2016-
03.11.2017

Placity

Зовнішня реклама Готові розглянути без досвіду роби але з великим бажанням навчитися і працювати.

Менеджер з продажу рекламних площин.

Повна зайнятість. Обов'язки: - робота з існуючими та потенційними клієнтами компанії; - оформлення відповідної документації та укладення договорів; - контроль за оплатою замовлень клієнтами; - грамотне консультування та інформаційна підтримка клієнтів; - формування клієнтської бази. Вимоги: - досвід в активних продажах не менше 1-го року; - вміння вести переговори, аргументувати, переконувати клієнта; - вміння планувати і виконувати поставлені завдання; - впевнений користувач ПК, Інтернет; - орієнтованість на результат. Умови: - офіс розташований в Деснянському районі ул.Братиславская, - графік роботи: пн-пт 9: 30-18: 30; - оплата - ставка + % + премії (за підсумками співбесіди); - своєчасна оплата праці; - вкюсняшки, кава, чай.

+38 (067) 469 60 90

01.11.2016-
01.11.2017

ПриватБанк

Фінансові послуги Без досвіду роботу, повна зайнятість (старшокурсники, випускники, студенти на зочній формі навчання)

Оператор Контакт-центру

Київське ГРУ ПАТ КБ ПриватБанк Адреса: м. Київ, вулиця Богдана Хмельницького, 41. (режим роботи: понеділок-п'ятниця, 09:00-18:00).

Контактний телефон: (044) 569 47 87. - Вороніна Вікторія Валентинівна (відділ кадрів)

22.09.2016-
31.12.2017
Support.ua
 
Послуги з надання додаткової гарантії на побутову та цифрову техніку, а також, її встановлення та налаштування Вік від 18 років, бажання розвиватися в сфері продажів, активність, комунікабельність 


Вакансія - промоутер
Умови: гнучкий графік роботи, прозора система мотивації - 35 грн / год + бонуси можливість кар'єрного росту,
робота в молодому колективі професіоналів
Локація: магазин техніки та електроніки на Подолі
 

 063-826-69-20 (Ольга) Резюме відправляти на адресу: hr@support.ua

09.09.2016-
09.09.2017

Family market
мережа магазинів побутової хімії

Торгівля Відповідальність, цілеспрямованість

Продавець-касир на повний робочий день, ставка + процент від продаж

Можливість кар'єрного зростання

Олександр 0502613666

17.05.2016-
17.05.2017

17.07.2014
adv
61483
остання редакція 16.02.2017
adv