logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Робота/практика для студента

Студенту

Шановні студенти! Керівництво університету всіляко дбає про своїх студентів  та намагається працевлаштувати кожного, звичайно, без шкоди для навчання. Звертайтесь до компаній, що наведені у переліку та отримуйте практичний досвід і можливість подальшого працевлаштування. 

Якщо у Вас виникли питання або пропозиції щодо працевлаштування (проходження практики), звертайтесь до Центру розвитку кар'єри.

Компанія Сфера діяльності Вимоги Вакансія/додаткова інформація Термін розміщення вакансії 
BioTestLab
  • освіта: неповна вища, вища (бажано економічна, ЗЕД, техніко-економічне);
  • володіння ПК: 1С, пакет Microsoft;
  • ОБОВ'ЯЗКОВО володіння англійською мовою не нижче intermidiate;
  • jсобистісні якості: уважність, відповідальність, високий рівень самоорганізації та вміння працювати з великими обсягами інформації.


Обов'язки помічника менеджера ЗЕД:

  • листування із зарубіжними партнерами, перевізниками;
  • пошук інформації, необхідної для менеджера ЗЕД або керівника відділу;
  • оформлення необхідних документів;
  • переклади російську (українську) / англійська, англійська / російська (українська).

Умови роботи:

  • заробітна плата - за результатами співбесіди;
  •  соціальні гарантії відповідно до КЗпП;
  • графік роботи: з 08:30 до 17:30 Пн-Чт, Пт - з 08:30 до 16:30, Сб., Нд. - вихідний;
  • для СТУДЕНТА пропонуємо графік з неповним робочим днем;
  • офіс розташований в районі Севастопольської площі (вул. Ушинського).

Більш детально з компанією можете ознайомитися на сайті та сторінці на Фейсбуці.
За додатковою інформацією можете звертатися по телефону 067-449-39-69 - Альона.
Якщо у Вас є бажання працювати в компанії з Європейськими стандартами, професійно розвиватися, вчитися новому, і Ви відповідаєте вимогам, будь ласка, надсилайте своє резюме із зазначенням розміру заробітної плати на пошту a_perebynos@veteco.com.ua

17.05.18 - 1.06.18
KFC Кулінарія

Працівник кухні. 

  • Повна зайнятість
  • Графік за домовленістю
  • ЗП - 8400 грн. 

За довідкою звертатися за телефоном063 262 1662 (Марина).

30.04.2018 
- 30.05.2018 
 ТОВ"ЕпіцентрК"  Роздрібна Торгівля 

Продавець-консультант.

  • Графік роботи позмінний.
  • Офіційне працевлаштування.
  • Проводиться навчання (тренінги з продажу).
  • Бажано на повну зайнятість.
  • Практикантів, також запрошуємо на проходження практики.

ЗП починається від 7000,00 грн. 

За довідкою звертатися за телефонами 0504963375, 0634966132 (Аліна, менеджер з персоналу).

Delta Sport  Роздрібна торгівля 

Продавець-консультант в магазин NIKE (повна та часткова зайнятість).

Дохід залежить від продажів. 
Фірмові магазини NIKE запрошують в свою команду комунікабельних, активних та спортивних хлопців та дівчат. 

Приєднуйся до нашої драйвової команди! Заповнюй анкету в розділі Кар`єра на нашому сайті.

 02.05.2018 
- 02.06.2018 
Банк Кредит Дніпро  Банківська діяльність
  • Робота з документами;
  • Оформлення банківських карток. 

Фахівець відділення Банку.

  • Вид зайнятості - тимчасова, проектна робота (травень- червень).
  • Гнучкий графік - цілий день або півдня.

Ми пропонуємо:

Офіційну ЗП від 5 500 грн./місяць (260 грн./день «на руки»); 

За довідкою звертатися до Олександра (095) 093-59-87.

3.05.18 - 01.07.2018
АБ "КЛІРИНГОВИЙ ДІМ" Банківська справа  Спірідонова Оксана Андріївна 
  • +380950502499 
  • oksana.spiridonova@clhs.com.ua 
Електрос Україна  Фінансовий сектор
  • вільне володіння англійською мовою,
  • легке спілкування з людьми,
  • вища економічна освіта 

Вакансія: Менеджер з продажу.

Резюме надсилайте на пошту hr.electros@gmail.com 

9.05.18 - 9.08.18
ПрАТ "Готель Голосіївський"  Готельно-ресторанний комплекс 
  •  доброзичливість, 
  • порядність, 
  • працьовитість. 

До ресторану отеля "Голосіївський" запрошують на роботу офіціантів. Графік роботи: позмінно, 7/7, без нічних. З/п: конкурентоздатна, виплачується 2 рази на місяць, стабільно, без затримок. 

Підприємство пропонує: 

  • офіційне оформлення, 
  • безкоштовне харчування,
  • проживання. 

Контактна особа: Ольга Григорівна (067) 2424371 

10.05.2018 - 10.06.2018 
ТОВ "ЕКО"  Торгівля Від 18 років.  Продавець продовольчих товарів (повна - неповна зайнятість).  Тел.: 067-434-57-45  10.05.2018 - 01.09.18 
ПрАТ "Готель Голосіївський"   Готельно-ресторанний комплекс 
  •  доброзичливість,
  • порядність,
  • працьовитість. 

До готеля "Голосіївський" запрошують на роботу покоївок. Графік роботи: позмінно, 2/2, без нічних, з 8-00 до 20-00г. З/п: конкурентоздатна, виплачується 2 раза на місяць, стабільно, без затримок. 

Підприємство пропонує:

  • офіційне оформлення,
  • преміювання,
  • додаткову відпустку. 

Контактна особа: Ольга Григорівна (067) 2424371 

10.05.2018 - 10.06.2018 
«Лан-Україна»  Торгово-логістична
  • Бути самоорганізованим і дисциплінованим;
  •  Знати Excel, Word, Outlook;
  • Мати гарні комунікативні навички спілкування (мова, дикція);
  • Бути грамотним (письмова і усна мова).

Що необхідно робити:

  • Взаємодіяти з регіональними менеджерами по продажах Компанії;
  • Організовувати облік товарообігу і документообігу в програмах Компанії;
  • Працювати в програмі SAP (навчимо);
  • Взаємодіяти з контрагентами. 

Стабільній торгово-логістичній компанії «Лан-Україна», що працює на ринку України з 1995 року з національними торговими мережами потрібен енергійний ПОМІЧНИК МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖІВ

Наші умови:

  • Місце роботи - вул.Довнар-Запольського, 5 (між ст.м. Лук'янівська і м.Політехніческій інститут);
  • Комфортний офіс;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Дотримання всіх соціальних гарантій (відпустка 24 к.д., оплачуваний лікарняний лист);
  • Випробувальний термін - 1 міс .;
  • ЗП на ВТ - 5500, після закінчення випробувального терміну - 7000 грн. (Чистими на руки).

Чекаємо ваших резюме за адресою: i.shmarova@lanukr.com

З усіх питань також можна звертатися за тел. 067 446 92 31. Контактна особа - Ірина 

14.05.2018 - 

14.08.2018 

NestWay
  • 3-6 year student;
  • Upper Intermediate+ English speaker;
  • Advanced PC (Office pack) user;
  • Communicative and cooperative;
  • Responsible and result-focused;
  • Quick learner;
  • Able to work independently as well as a part of a team...

Nestle in Ukraine invites 3-6 years students to participate in NestWay Internship (July-December, 2018).

Benefits for you:

  • Official employment and income;
  • Experience within world's biggest food production company;
  • Experience in a real business environment with a dynamic team of professionals;
  • Support and coaching from your mentor;
  • Further employment of the best interns.

Main functions:

  • Marketing;
  • Trade-Marketing;
  • Market Research:
  • Supply Chain (Procurement);
  • Sales;
  • Technical (Regulatory & Scientific Affairs / Quality Assurance);
  • Information Technology (2 locations: Lviv and Kyiv);
  • Human Resources (HR);
  • Legal;
  • Accounting;
  • Corporate Communication & Corporate Affairs (PR);
  • Businesses Processes Optimizations.
L'Oreal  Cosmetic
  • Master / Bachelor Degree in Finance/Economics/Management
  • Perfect analytical skills
  • Attention to details
  • Responsibility
  • Advanced Excel
  • English speaking

Key Responsibilities:

  • Take part in the plan, budget and trends for the department(s)
  • Check the correct allocation of expenses by analyzing consistency between budget trends and taken actions.
  • Take part in costs optimization
  • Produce the monthly reporting and KPIs within his/her area of responsibility
  • Calculate accruals and prepaid

​Vacancy: Financial Trainee

https://m.rabota.ua/vacancy/view/6419387

ПриватБанк Банківська справа
  •  знання та вільне володіння українською та російською мовами.
  •  вік 20-30 років.
  •  рівень освіти - середньо-спеціальна, незакінчена вища, вища.
  •  досвід роботи - необов'язковий.
  •  впевнене користування комп'ютером.
  •  готовність працювати на посаді щонайменше 6 місяців (не сезонна робота).

ПриватБанк запрошує на роботу студентів 3-5  курсів на посаду операторів в
новий Контактний центр в місті Києві (біля М. "Університет"):

Повна / часткова зайнятість (для студенів очної форми навчання).
Цільовий дохід при повній зайнятості: 7700 грн. (можливо і більше)
Графік роботи: п'ятиденний (5/2), змінний (2/2).
Реальна можливість подальшого кар'єрного зростання (через 6-12 місяців
перехід на роботу у відділення банку).

Виконувані обов'язки:

  • прийом вхідних дзвінків від Клієнтів.
  • консультації Клієнтів щодо продуктів та послуг банку.
  • вирішення питань та проблем Клієнтів.
  • внесення даних в бази та ПК банку.

Київське ГРУ ПАТ КБ ПриватБанк​
Адреса: м. Київ, вулиця Богдана Хмельницького, 41.
(ст. М. "Університет")
Режим роботи: понеділок-п'ятниця, 09:00-18:00.

Інформація за телефоном:
+ 38 067 5696224 - Недовба Олексій Вікторович

Контактний телефон відділу кадрів: (044) 569 47 87 - Вороніна Вікторія Валентинівна

OASIS Travel Ukraine

Туроператор (Туніс) 1. Вища або незакінчена вища освіта у туристичній індустрії;
вимоги:
2. Знання програми Майстер-тур, САМО-тур або аналогів, Excel та інших програм, необхідних для розрахунків;
3. Аналітичний склад розуму

Менеджер туристичного продукту:

1. Робота з контрактами партнерів;
2. Підготовка і формування цінових пропозицій;
3. Внесення даних необхідних для розрахунку цін;
4. Ціновий аналіз ринку

Резюме з фотографією прохання надсилати на адресу: vacancy@oasis.com.ua 

до 30.05.18

OASIS Travel Ukraine

Туроператор (Туніс) 1. Вища або незакінчена вища освіта у туристичній індустрії;
2. Знання напрямку «Туніс»;
3. Знання специфіки туроператорської діяльності;
4. ПК - впевнений користувач.

Менеджер з туризму:
1. Бронювання заявок;
2. Обробка пошти, відповіді на запити;
3. Робота з агентствами, консультування клієнтів;
4. Комунікації з приймаючою стороною

Резюме з фотографією прохання надсилати на адресу: vacancy@oasis.com.ua 

без строку

OASIS Travel Ukraine

Туроператор (Туніс) 1. Дипломований спеціаліст Amadeus;
2. Досвідчений користувач ПК;
3. Уважність

Авіа менеджер:
1. Бронювання і продаж авіаквитків на регулярні та чартерні рейси;
2. Робота з блочними і чартерними місцями;
3. Контроль завантаження рейсів;
4. Розміщення та оновлення інформації на сайті 

Резюме з фотографією прохання надсилати на адресу: vacancy@oasis.com.ua 

до 30.05.18

OASIS Travel Ukraine

Туроператор (Туніс) 1. Вища або незакінчена вища освіта у туристичній індустрії;
2. Вік від 19 років;
3. Знання англійської мови;
3. Відповідальність, комунікабельність, доброзичливість

Трансферний гід:
1. Зустріч гостей в аеропорту і супровід до готелів та зворотньо;
2. Надання повної та необхідної інформації під час трансферів;
3. Надання допомоги та підтримки гостям в момент заселення та виселення з готелю

Резюме з фотографією прохання надсилати на адресу: vacancy@oasis.com.ua 

до 30.05.18

OASIS Travel Ukraine

Туроператор (Туніс) 1. Вища або незакінчена вища освіта у туристичній індустрії;
2. Вік від 20 років;
3. Знання англійської мови;
4. Відповідальність, комунікабельність, доброзичливість;
5. Вміння згладжувати конфлікти

Готельний гід:

1. Проведення інформаційних зустрічей з гостями;
2. Активні продажі гостям екскурсій і послуг компанії;
3. Надання гостям повного сервісу і своєчасне вирішення поточних ситуацій.

Резюме з фотографією прохання надсилати на адресу: vacancy@oasis.com.ua 

до 30.05.18
PwC Україна оголошує про відкриття вакансії у відділі Аудит.

Подавай заявку на участь у конкурсному* відборі уже зараз, щоб якомога
швидше отримати омріяний job offer від однієї із кращих міжнародних
компаній з надання професійних послуг.

Більше інформації про PwC шукай за посиланням.

*Рекрутинговий процес включає у себе: заповнення аплікаційної онлайн форми,
проходження числового онлайн тесту, написання тесту на знання англійської
мови в київському офісі PwC та дві співбесіди.

Контакти: Ольга Максимець, PwC | Recruitment & Employer Branding

Office: +380 44 354 04 04 | Mobile: +380 50 444 12 50
Email: olha.maksymets@pwc.com

Юг-Контракт
  • вища профільна освіта або незакінчена вища освіта (розглядаємо студентів 4-5-го курсів);
  • знання Incoterms 2010;
  • впевнена англійська (на рівні ділової переписки);
  • особисті якості: комунікабельність, відповідальність, уважність. 

Вакансія: молодший фахівець з логістики

Умови:

  • офіс — вул. Дорогожицька, 1 (в р-ні ст. метро Лук’янівська); 
  • офіційне оформлення з першого робочого дня; 
  • можливість професійного росту в компанії;
  • оплачувана відпустка (24 календарних дні), лікарняні.  

Основні задачі:

  • створення/внесення даних в облікову систему по запиту логіста;
  • створення товарних позицій в базі, внесення додаткових характеристик товару, логістичний опис товарів;
  • внесення дозвільних документів в базу, оновлення даних по маркуванню товарів;
  • створення реквестів и ГРУ, ведення журналу інвойсів;
  • підготовка прайс-листів для митного оформлення;
  • створення и внесення перекладів документів в МО для сплати;
  • отримання балансів постачальників, проведення звірок;
  • забезпечення коректності бухгалтерських документів по внутрішнім закупкам;
  • запит дозвільної документації у постачальників; контроль декларацій, термін дії яких закінчується.

Контакти: тел. 247 67 24, моб. 067 6851765,
e-mail: Zhurakovskaya-E@yugcontract.com.ua 

Юг-Контракт
  • уважність до деталей, здатність до швидкого вивчення нової інформації, відповідальність; 
  • впевнений користувач MS Office (Word, Excel, Outlook), бажано — досвід роботи в 1С; 

Вакансія: молодший фахівець з документообігу

Умови:

  • офіс — вул. Дорогожицька, 1 (в р-ні ст. метро Лук’янівська); 
  • офіційне оформлення з першого робочого дня; 
  • можливість професійного росту в компанії;
  • оплачувана відпустка (24 календарних дні), лікарняні.  

Основні задачі:

  • підготовка пакету документів на відвантаження товару для національних роздрібних мереж;
  • обробка замовлень, робота в обліковій системі;
  • взаємодія з клієнтами з питань повернення товару, їх оформлення в обліковій системі;
  • звірка взаєморозрахунків з клієнтами;
  • ведення реєстру договорів та відслідковування термінів дії кожного договору.

Контакти: тел. 247 67 24, моб. 067 6851765,
e-mail: Zhurakovskaya-E@yugcontract.com.ua

Юг-Контракт
  • уважність до деталей, здатність до швидкого вивчення нової інформації, відповідальність; 
  • впевнений користувач MS Office (Word, Excel, Outlook), бажано — досвід роботи в 1С; 
  • вища або незакінчена вища освіта (розглядаємо студентів 4-5-го курсів) за напрямком бухгалтерський облік та аудит.

Вакансія: молодший фахівець з обліку

Умови:

  • офіс — вул. Дорогожицька, 1 (в р-ні ст. метро Лук’янівська);
  • офіційне оформлення з першого робочого дня; 
  • можливість професійного росту в компанії;
  • оплачувана відпустка (24 календарних дні), лікарняні.  

Основні задачі:

  • операційний товарний облік на складах компанії;
  • відображення операцій по закупівлі товарів, реклами у постачальників, ТМЦ для внутрішніх  потреб компанії;
  • звірка з постачальниками послуг транспортно-заготівельних витрат компанії;
  • облік основних засобів і проведення інвентаризації основних засобів компанії, відображення результатів в обліковій системі.

Контакти: тел. 247 67 24, моб. 067 6851765,
e-mail: Zhurakovskaya-E@yugcontract.com.ua

Юг-Контракт
  • уважність до деталей, здатність до швидкого вивчення нової інформації, відповідальність; 
  • впевнений користувач MS Office (Word, Excel, Outlook), бажано — досвід роботи в 1С; 
  • вища або незакінчена вища освіта (розглядаємо студентів 4-5-го курсів) за напрямком бухгалтерський облік та аудит.

Вакансія: молодший бухгалтер

Умови:

  • офіс — вул. Дорогожицька, 1 (в р-ні ст. метро Лук’янівська);
  • офіційне оформлення з першого робочого дня; 
  • можливість професійного росту в компанії;
  • оплачувана відпустка (24 календарних дні), лікарняні.  

Основні задачі:

  • перевірка первинної бухгалтерської документації на предмет правильності заповнення всіх реквізитів;
  • обробка, формування та реєстрація податкових накладних в M.E.Doс.

Контакти: тел. 247 67 24,  моб. 067 6851765, e-mail: Zhurakovskaya-E@yugcontract.com.ua

ПАТ "НВП "Більшовик"  Виробництво

Шукаємо співробітників, які люблять працювати з цифрами, націлені на результат і професійний розвиток і здатні його досягати. 

Обов'язки:

  • складання кошторисної калькуляції товарної продукції
  • розробка техніко-економічних нормативів для визначення собівартості продукції

Вакансія: економіст в планово-економічний відділ. 

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування
  • робоче місце поруч з метро «Шулявська»
  • повний робочий день
  • зарплата від 6000 на випробувальний термін.

Телефон: (044) 456-84-45 (відділ кадрів), пошта: sem-ko@ukr.net

21.02.18-до прийняття на роботу фахівця
Roland Berger  Консалтинг, стратегічний консалтинг

Обов´язки:
• Conduct information research and analysis in Russian/Ukrainian and English as well as German or French
• Support consultants' project teams worldwide in their analysis and market assessment
• Provide research support for all European Roland Berger Offices 
• Prepare short-term project tasks and internal studies 
• Research and monitor best sources, databases and research tools
• Conduct interviews

Вимоги:
• Master's degree from the University (preferable Business / Economics) with excellent GPA 
• Education or professional experience abroad (English speaking countries, Germany or France) is a plus
• Fluent spoken and written English and German or French
• Outstanding analytical and methodological skills 
• Advanced MS Office skills
• Able to work independently and self motivated
• Integrity and ethical approach to work

Вакансія – Research Specialists 

Додаткова інформація: 
• An international network of researchers 
• Challenging tasks and interesting projects
• Training and development programs
• Professional office in the Kyiv center
• Dynamic group of co-workers
• Competitive salary, official hiring

Контакти: 
To apply please forward your CV and a short cover letter in English stating clearly why you are suitable for the job to Tatiana.Sheremet@rolandberger.com.

GANEX GROUP

Міжнародні перевезення

- хороші організаторські навички;
- вміння працювати в команді на особистий результат;
- навик ведення переговорів і активної роботи з споживачами транспортних послуг;
- знання основ ділового етикету;
- вміння використовувати різні техніки продажів;
- ініціативність, вміння брати на себе відповідальність;
- високий рівень самоорганізації

Вакансії:

  • Менеджер
  • Молодший спеціаліст з продажів (Junior Sales Specialist)

Посадові обов'язки:

1. Активний пошук і залучення клієнтів для співпраці (за допомогою теле- та інтернет-комунікацій, особистих контактів та ін.).
2. Узгодження своєї активності з СПЕЦІАЛІСТОМ для досягнення цілей.
3. Участь у формуванні комерційної пропозиції (тарифи, презентації).
4. Аналіз і моніторинг ринку логістики (України, СНД, Європи).
5. Виконання планових показників.

Умови роботи:

  • Робота в сучасному комфортабельному офісі в центрі міста (м. Либідська)
  • Повна зайнятість (офіційне оформлення)
  • Високий рівень ЗП + бонуси
  • Перспективи кар'єрного росту
  • Компенсація мобільного зв'язку
  • Випробувальний термін - до трьох місяців (оплачуваний)
  • Освітні курси англійської та польської мов

Контактна особа:
Іванова Анна
(050) 555-51-69

ТрансЛинк, Бюро переводов Переклад

Вимоги:

  • Вища освіта: лінгвістичне/педагогічне;
  • Досвід роботи викладачем від 2-х років;
  • Досвід роботи академічним менеджером/методистом;
  • Володіння англійською мовою на середньому рівні;
  • Уміння організовувати і структурувати процес роботи, розставляти пріоритети.

Обов'язки:

  • Пошук, підбір викладачів для проектів,
  • Підбір і призначення викладачів в групи, координація їх роботи;
  • Методична підтримка викладачів на проектах в компаніях;
  • Кураторство онлайн навчання;
  • Робота з книжковими магазинами.

Вакансія: Академічний менеджер

Умови роботи:

  • З.п. 6000 грн + премії,
  • Оформлення по КЗОТ України;
  • Робочий день з 9.00 до 18.00;
  • Перспективи для професійного і кар'єрного зростання;
  • Корпоративне
  • навчання;
  • Дружня робоча атмосфера;
  • У пішохідній дистанції від м. Печерська.

Контакти: + 38 (0512) 76-52-00 (офісний телефон) e.britova@education-links.com

Національна поліція України, Головне управління у м. Києві За детальною інформацією звертатися до відділу кадрового забезпечення Деснянського УП ГУНП у м. Києві за адресою:
місто Київ, вул. Драйзера, 9-Б та за телефонами: 
515-98-78, 515-25-29, (067) 240-28-80.
АТ "ТАСКОМБАНК" Фінанси та банківська справа Обов'язки:
  • робота з програмним комплексом ЕСМ Directum;
  • перевірка повноти та якості документів, які становлять юридичну справу клієнтів Банку - фізичних осіб; заповнення картки контрагента клієнта, картки представників, засновників клієнта у ЕСМ Directum, електронної анкети ФМ;
  • контроль своєчасності передачі юридичних справ від відділень до Головного офісу Банку.
 Вимоги:
  • повна вища освіта (економічна);
  • досвід роботи з кредитного адміністрування буде перевагою;
  • знання нормативних документів НБУ;
  • відповідальність, уважність, самоорганізація, високий рівень працездатності, бажання працювати.
  • Вакансія: спеціаліст з перевірки юридичних справ Управління кредитного адміністрування 
  • Заробітна плата: від 5 500 грн. 
  • За деталями телефонуйте на номер: 067 – 511 – 89 – 94, Овсюхно Тетяна.

Ми пропонуємо: 

  • офіційне працевлаштування; 
  • дохід: оклад + премії;
  • можливість професійного та кар'єрного зростання.
АТ "ТАСКОМБАНК" Фінанси та банківська справа Обов'язки:
  • супроводження операцій з цінними паперами, взаємодія з розрахунків з ПАТ «Розрахунковий центр» та ПАТ «Національний депозитарій»;
  • відображення операцій в системі внутрішнього обліку;
  • підготовка внутрішньої звітності;
  • проведення ідентифікації клієнтів;
  • формування звітності торговця в НКЦПФР;
  • формування номенклатури справ та здача документів в архів;
  • розробка внутрішніх документів торговця.
Вимоги:
  • вища фінансова, економічна або юридична освіта (магістр);
  • наявність чинного сертифіката торговця не обов'язкова, але вітається;
  • аналітичний склад розуму, відмінні здібності роботи з цифрами;
  • впевнений користувач ПК, досвідчений користувач програм пакету Microsoft Office;
  • орієнтація на результат, амбітність, самоорганізованість, дисциплінованість, відповідальність, здібності до командної роботи.
  • Вакансія: молодший спеціаліст відділу цінних паперів;
  • Заробітна плата: від 7 000 грн. на період випробувального терміну; 
  • За деталями телефонуйте на номер: 067 – 511 – 89 – 94, Овсюхно Тетяна.

Ми пропонуємо: 

  • офіційне працевлаштування; 
  • дохід: оклад + премії;
  • можливість професійного та кар'єрного зростання.
АТ "ТАСКОМБАНК" Бухгалтерський облік кредитних операцій Обов'язки: 
  • супроводження кредитних операцій;
  • налаштування рахунків для проведення операцій.
 Вимоги:
  • освіта: повна вища фінансово-економічна;
  • впевнений користувач MS Office, досвід роботи з офісною технікою;
  • досвід роботи чи проходження практики у фінансових установах буде перевагою.
  • Вакансія: спеціаліст з відкриття рахунків та бухгалтерського супроводження клієнтів;
  • Заробітна плата: від 5 000  грн;
  • За деталями телефонуйте на номер: 067 – 511 – 89 – 94, Овсюхно Тетяна.

Ми пропонуємо: 

  • офіційне працевлаштування; 
  • дохід: оклад + премії;
  • можливість професійного та кар'єрного зростання.

Виробничо-торговельна компанія ТОВ "Хімагромаркетинг" 

Агропромислова галузь

Вимоги:

  • вища / незакінчена вища освіта за економічним спрямуванням;
  • знання ПК (MSOffice / Word, Excel, 1С);
  • відмінні презентаційні та комунікативні навички;
  • знання основ бухгалтерського обліку, побудови фінансової звітності розглядається як перевага;
  • комунікабельність, вміння виходити зі складних ситуацій, знаходити спільну мову з людьми, стресостійкість, здатність швидко навчатися, бажання працювати.

Функціональні обов'язки:

  • робота з первинною документацією - внесення в базу;
  • систематизація даних, перевірка сальдо по рахунках;
  • участь в проведенні економічних розрахунках департаменту;
  • організаційна робота департаменту.

Вакансія: Помічник економіста;

Особисті якості:

  • уважність;
  • старанність;
  • дисциплінованість;
  • здатність швидко навчатися.

Компанія забезпечує:

  • офіційне працевлаштування відповідно до КЗпП України;
  • соціальні гарантії;
  • мобільний зв'язок;
  • робота в дружньому колективі;
  • можливість кар’єрного та професійного зростання.

Контакти:

Гол. економіст Сидоренко Наталія Олександрівна - (050) 344-91-37

Адреса: м.Київ, пр-т Возз'єднання 15

Робота у компанії "МЕРКС HoReCa"

Вимоги:

студенти та випускники за спеціалізацією "Ресторанні
технології", "Менеджмент організацій".

Вакансії:

  • менеджери,
  • менеджери з продажів.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне оформлення з першого робочого дня;
  • Дотримання соціальних гарантій відповідно до КЗпП;
  • Нормований робочий день;
  • Сучасний та комфортний офіс в центрі міста;
  • Участь у Всеукраїнських форумах, майстер-класах;
  • Можливість закордонних відряджень;
  • Цікаві знайомства та зустрічі у сфері готельно-ресторанного бізнесу.

Якщо ТАК, то МИ ШУКАЄМО САМЕ ТЕБЕ!

ПИШИ або ТЕЛЕФОНУЙ!

HR3@MERX.UA (050) 272 53 11

Компанія з виробництва поліграфічної продукції ТОВ "Анна-Флекс" шукає менеджера по роботі з клієнтами Вимоги:
  • Відповідальність, ініціативність, бажання розвиватися;
  • Комунікабельність та вміння працювати в команді;
  • Бажання навчатися та працювати на результат.
Обов’язки:
  • Калькуляція та супровід замовлення на всіх етапах виробництва;
  • Підтримка клієнтської бази та активний пошук нових клієнтів;
  • Проведення комерційних переговорів та інформаційна підтримка клієнтів.
Ми пропонуємо:
  • Заробітна плата: ставка + % (обговорюється на співбесіді)
  • Робота в офісі з 9:00 до 18:00, Пн-Пт;
  • Навчання та допомога на всіх етапах робочого процесу;
  • Можливість кар’єрного та особистісного розвитку.

За додатковою інформацією звертатися до Тетяни Володимирівни
044-291-51-20/30
097-312-97-67

Туроператор Coral Travel

Обов’язки:

  • Участь у проектах в якості аналітика (вигурзка даних, аналіз інформації);
  • Обробка запитів;
  • ​Підготовка звітів та презентацій;

Вимоги:

  • Досвід володіння Excel на рівні впевненого користувача (знання формул, навички роботи зі зведеними таблицями)
  • Досвід роботи с великими об’ємами даних;

Фахівець з  аналізу та звітності

Компанія пропонує:

·         Офіційне працевлаштування;

·         Соціальні гарантії;

·         Досвід роботи в міжнародній компанії;

·         Широкий соціальний пакет;

·         Офіс у центрі міста;

Резюме  висилати на адресу:
Hr1@coraltravel.ua<mailto:Hr1@coraltravel.ua>

«Credit Kasa» молода компанія з командою амбітних професіоналів проводить набір молодих фахівців на посаду « Кредитного аналітика»

Вимоги:

  • Незакінчена вища / вища освіта;
  • Аналітичний склад розуму, кмітливість;
  • Здатність до навчання, активність;
  • Уважність, комунікабельність, тактовність.

Умови роботи:

  • Молодий і дружний колектив;
  • Навчання;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Сучасний офіс в центрі міста (біля ст.м. Печерська);
  • Робота в успішній Компанії;

Обов'язки:

  • Аналіз кредитних заявок;
  • Перевірка достовірності інформації, що надається клієнтом;
  • Перевірка контактної інформації клієнта;
  • Оцінка платоспроможності клієнта;
  • Ухвалення кредитних рішень.

Кредитний аналітик

Детальна інформація за тел.:
073-131-18-31, 063-870-13-86.

Резюме відправляйте на  e-mail :    HR@creditkasa.com.ua

ТОВ «Укртрансагент»

Обов'язкові вимоги:
• Наявність вищої освіти
• Знання англійської мови (вільне володіння, розмовний, ділове листування)
• Вільне, грамотне володіння російською та українською мовами
• Уміння і бажання спілкуватися з клієнтами
• Знання технік ведення переговорів, робота з запереченнями
• Аналітичні здібності
• Орієнтованість на досягнення поставлених цілей
• Відповідальне ставлення до поставлених завдань
• Впевнений користувач MS Office (Exсel, Word)
Вітається:
• Знання польської, німецької мов

Менеджер ЗЕД

Зарплата - від 10 000 грн (+ бонусна система)

Обов'язки:
• Залучення нових партнерів / клієнтів
• Продаж митно-брокерських послуг
• Робота із запитами клієнтів на надання послуг (розрахунок вартості послуг)
• Консультація клієнтів про специфіку послуг
• Супровід діючих клієнтів компанії
• Аналіз діяльності інших учасників ринку

Що ви отримуєте:
• Роботу в дружному колективі
• Можливість отримання додаткових бонусів при досягненні високих результатів
• Комфортні умови праці

тел. (044) 500 92 68
моб. +38 067 323 59 49
ел. пошта: office@ukrtransagent.com.ua

БМСЕРВІС ПЛЮС 

Продаж обладнання 

навички з продажу і вміння працювати у команді, а також створення візуалізації розміщення пекарського обладнання на об’єкті клієнта (програма  AutoCAD).

Можемо взяти кандидата із мінімальним досвідом роботи, але з великим бажанням навчатися.

Обов’язково знати програму  AutoCAD.

Перевагою буде технічна освіта.

Менеджер з продажів пекарського обладнання

Ми пропонуємо:

Офіційне оформлення.
Заробітна плата: ставка від 7000 грн. + % (так як ми співпрацюємо із  крупними клієнтами  - Ви зможете/дійсно заробити процент від продажів).
Корпоративні курси англійської, тімбілдінги, каву+солодощі для гарного настрою.

Чекаємо резюме на пошту: hr2@bmservice.com.ua

Моб.: 093 035 34 01

PZU

Страхова компанія

 Помічник керівника:

  1. Вища філологічна освіта (польська мова).
  2. Вільне володіння польською мовою.
  3. Досвідчений користувач MS Office (Word, Excel, Outlook).
  4. Навички письмової та усної комунікації на польській.

 Фахівець відділу актуарних розрахунків:

  • закінчена/не закінчена вища математична або технічна освіта;
  • знання теорії ймовірності, актуарної математики, математичної статистики;
  • досвідчений користувач Excel (в т.ч. написання макросів VBA, базові знання ACCESS і SQL, статистичних пакетів, бажано);
  • уважність, відповідальність;

Фахівець зі страхування:

  • вища/незакінчена економічна, фінансова освіта;
  • аналітичні здібності;
  • досвідчений корестувач (Word, Excel, Power Point);
  • бажано знання англійської мови

Помічник керівника

Обов’язки:

  • Організація робочого часу.
  • Прийом телефонних дзвінків.
  • Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції.
  • Передача документів співробітникам для їх виконання.
  • Організація і оформлення відповідної документації на відрядження керівника.
  • Організація нарад, зустрічей, які проводяться керівником.
  • Здійснення письмових перекладів з/на польську мову.
  • Ведення необхідної переписки на польській мові.

Фахівець відділу актуарних розрахунків

Обов’язки:

  • проведення розрахунків страхових тарифів;
  • проведення розрахунків страхових резервів;
  • відпрацювання поточних запитів від структурних підрозділів компанії;
  • тарифікація групових договорів;
  • доопрацювання діючих страхових продуктів;
  • участь в автоматизації актуарних розрахунків;
  • участь в процесі моделювання.

Фахівець зі страхування

Обов’язки:

  • формування бордеро для асистуючих компаній та управління обслуговування продажів;
  • ведення документообігу відділу, в тому числі з асистуючими компаніями з питань виплати комісії;
  • консультування продавців щодо стандартних продуктів особистого страхування;
  • розрахунок андеррайтерських тарифів, в межах повноважень та в розрізі продуктів страхування;
  • узгодження договорів страхування та додаткових угод для продавців за продуктами особистого страхування;

Ми пропонуємо:

- Офіційне працевлаштування.

- Можливість реалізувати свій потенціал, професійний розвиток в успішній європейській компанії.

Контактна особа:
0685239834 Леся

KFC
ТОВ «Глобальна ресторанна група -Україна

Енергійні, цілеспрямовані та впевнені у собі та у своїх силах

Працівник на касу

Працівник на кухню

Компанія гарантує:

  • офіційне працевлаштування
  • стабільну заробітну плату та премії
  • гнучкий графік роботи
  • професійне зростання

Заповніть анкету за посиланням.

«БЛАГОДА» 

Ректрутингова та аутсорсингова компанія

Якщо ти активний, любиш комунікації, креативний та цілеспрямований, то зможеш доповнити нашу команду та розвиватись 

Менеджера з продажів

З/п від 10 000 грн

Умови:

  • офіційне працевлаштування
  • з/п два рази на місяць
  • дружній, позитивний  та молодий колектив
  • безкоштовні кава та чай
  • комфортні умови праці
  • перспективи кар’єрного росту

Контактна особа:
097 587 63 44; 050 300 23 50 – Галина
 

Правекс-Банк

Вища освіта / незакінчена вища (випускники 4-5 курсу) або студенти економічних, фінансових та інших спеціалізованих факультетів, заочної форми навчання, 3, 4,5 курси

Комунікабельність, грамотна мова

Менеджер по роботі з клієнтами

Обов'язки:
- констультація по всім банківським продуктам / послугам;
- залучення клієнтів;
- вибудовування довгострокових відносин з клієнтами;
- підтримка високих стандартів якості при обслуговуванні клієнтів Банку.

Умови роботи: офіційне працевлаштування, можливість кар'єрного росту, лінійка заробітної плати 8-12 тис. грн. 

Контактний телефон:
+38 073 463 04 61,
email:
innoshkaakhsonni@gmail.com

ТОВ «АТБ-маркет» 

Роздрібна торгівля

Контактна особа:
Павленко Максим Сергійович
044 572 4522
m934@sh.atb.ua 

«Острів» 

Консалтингова компанія

Навички:
– грамотне спілкування та написання текстів українською та російською мовами;
– уміння працювати з інформацією (шукати у відкритих джерелах об’єкти порівняння продажів, орендні ставки, обробляти, аналізувати, робити висновки);
– уміння проводити аналіз ринку (певної категорії майна, галузі);
– уміння працювати з офісними програмами (Win’10, Office’16 тощо), втому числі:
• уміння форматувати текст Word під єдиний стандарт;
• уміння форматувати таблиці Excel для друку;
• уміння створювати діаграми, графіки;
 

– уміння працювати з офісною технікою (принтер, ксерокс, сканер, фотоапарат);
– знання робочої етики.

Критерії відбору в команду «Острів»:
• Базові знання економіки та фінансів підприємств, бухгалтерського обліку.
• Аналітичне мислення.
• Креативність.
• Відповідальність та ініціативність.
• Комунікабельність.
• Вміння працювати в команді та чітке виконання поставлених завдань.
• Готовність набувати нових знань. 

«Помічник оцінювача»
 

– фотофіксація об’єктів оцінки;
– допомога оцінювачам в забезпеченні робочого процесу виконання проектів з оцінки;
– виконання окремих технічних завдань про діючим проектам з оцінки;
– пошук об’єктів порівняння продажів та орендних ставок на ринку;
– виконання опису оцінюваних об’єктів, проведення аналізу відповідного ринку нерухомого майна;
– виконання простих проектів з оцінки (квартир, домоволодінь, земельних ділянок, транспорту, типового обладнання, інструментів, приладів тощо).

Ми пропонуємо:
1. Офіційне працевлаштування.
2. Набуття професійного досвіду роботи в провідній консалтинговій компанії.
3. Кар’єрне зростання.
4. Соціальний пакет.
5. Фінансові бонуси в залежності від результатів роботи.
6. Праця в сучасному офісі (ст. м. Либідська).
7. Корпоративні заходи.

Випробувальний термін від 1 до 3 місяців.

Резюме з фотографією надсилати на електронну адресу ostrov@ostrov.ua з поміткою «Помічник оцінювача».

Контактна особа ТОВ «Консалтингова компанія «Острів»:

Директор Петенко Сергій Олександрович

телефон: (044) 521-22-32

ТММ Експрес

Експрес-доставка вантажів та кореспонденції

Оптимізм, цілеспрямованість

Досвідчений користувач ПК

Оператор ПК
Внесення інформації з транспортної накладної в ПК, ведення баз даних.

Оператор контакт-центру
Надання якісного сервісу з прийому дзвінків і консультації клієнтів, ведення ділової переписки, розрахунок вартості транспортування.

Спеціаліст з продажу
Здійснення активних продажів: пошук і залучення клієнтів, підготовка презентацій і комерційних пропозицій. Ведення звітності, формування клієнтської бази, укладання договорів, виконання плану продажів.

Кур'єр
Здійснення якісної і своєчасної доставки документів по місту.
 

Спеціаліст з обробки відправленнь
Обробка, сортування відправлень на складі, внесення інформації в систему звітності, прийом і видача відправлень.

Бухгалтер
Внесення накладних, звірка з клієнтами, контроль коректності внесення накладних в систему 1С.

Пропонуємо зручний графік роботи (5-ти або 8-ми годинний робочий день), можливість для професійного і кар'єрного зростання.

Місцерозташуванння роботи: с. Проліски Бориспольского р-ну.

Корпоративна розвозка від м. Бориспільська, м.Чернігівська

elena.ostrivnaya@tmm-express.com

067 2348957 Надежда, 
067 219 10 79 Елена

www.tmm-express.com

IL Mоlino 

Ресторан-піцерія

Офіціант, касир, бармен,кухар,піцайоло, помічник кухаря, оператор call-centre, адміністратор доставки

Контактний телефон: 067 545 44 44

Школа англійської мови English Prime 

Освіта 

Вища освіта і досвід роботи НЕ є обов'язковою умовою. Важливо: знання англійської мови на рівні вище середнього (Upper Intermediate). Бажання навчатися і допомагати людям має бути присутнім. 

Викладач англійської мови. Зайнятість часткова (2 группи на тиждень). ЗП від 10 000 грн. в міс. 

Ми займаємо 1 місце в світі серед шкіл ESL Applied Scholastics • Маємо 6 великих відділень у м. Києві (м.Університет, м.Олімпійська, м.Льва Толстого, м.Позняки, м.Оболонь, ж/м Троєщина) • Нараховуємо більше 65 професійних викладачів ESL • Нараховуємо більше 1600 студентів, які перебувають на навчанні в даний момент.

Тетяна HR менеджер +380(63)224-57-33 

бестроково

Датагруп

Банківська сфера  Вік 18-35 років; досвід роботи не обов'язковий; вільне володіння українською та російськими мовами; освіта - вища, неповна вища або середня спеціальна.

Фінансовий консультант.

Зайнятість - повна, неповна. Оплата 31 грн/год + 2500 грн бонуси, по досягненню кваліфікації.

Звертайтесь за тел. 067-548-64-73.

03.10.2017-
03.10.2018 
Combiway Онлайн-сервіс продажу квитків Студенти, напряму маркетинг, реклама

Копірайтер

Написання SEO-текстів для сайту

Віддалена робота для студентів.

combiway.com
combiway.plin@combiway.com

01.07.2016-
12.12.2018
CASES маркетинг Розробка digital-стратегії бренду Study in Ukraine для ринку Бразилії   з 27.11.17
Baker Tilly Ukraine шукає енергійних, цілеспрямованих та бажаючих розвиватися співробітників.

Цифри, фінанси та аналіз – це твоє? Прагнеш постійного розвитку, цікавого досвіду та стрімкого кар’єрного росту?
Мрієш про гарний колектив, який буде поділяти твої цінності і стимулювати до самовдосконалення? 
Якщо хоча б на одне питання ти відповів «так», тоді ця інформація тобі буде цікава.

У тебе є можливість потрапити до однієї з найкращих команд аудиторів та фінансових консультантів України.



 

Перелік та опис вакансій компанії за посиланнями нижче:


 

Надсилай своє резюме на e-mail cv@bakertilly.ua, у темі листа зазнач "Хочу працювати в Baker Tilly" та чекай на відповідь HR-фахівця.

17.07.2014
adv
105768
остання редакція 17.05.2018
456287