logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Робота/практика для студента

Студенту

Шановні студенти! Керівництво університету всіляко дбає про своїх студентів  та намагається працевлаштувати кожного, звичайно, без шкоди для навчання. Звертайтесь до компаній, що наведені у переліку та отримуйте практичний досвід і можливість подальшого працевлаштування. 

Якщо у Вас виникли питання або пропозиції щодо працевлаштування (проходження практики), звертайтесь до Центру розвитку кар'єри.

Компанія Сфера діяльності Вимоги Вакансія/додаткова інформація Термін розміщення вакансії 
ТОВ "Агенція Елегант Тревел"
 
Бізнес туризм по Україні Можна без досвіду роботи, високий рівень організованості і відповідальності в роботі, грамотна мова, знання офісних програм, розглянемо студентів заочної форми навчання, випускників.
 

Менеджер з туризму

Обов'язки: робота з готелями в Україні; робота в системі онлайн - бронювання ведення звітності

Умови роботи: пн-пт, повний робочий день, офіційне працевлаштування, офіс в центрі Києва, заробітна плата за результатами співбесіди

044 586-46-64 - Оксана

20.01.2017-20.04.2017

Корпорація «Оболонь»

Виробництво та продаж Повна вища освіта (магістр, спеціаліст або бакалавр) по спеціальності ВЕД, без досвіду роботи. Знання іноземної мови - англійський на рівні Intermediate. Впевнений користувач World, Exel, Opera, AdobeReader.

Помічник менеджера ВЕД 

Обов`язки: Участь в организації та проведення переговорів з представниками іноземних суб`єктів господарської діяльності, подготовці до заключенню зовнішньоекономічних договорів (контрактів) на экспорт продукції підприємства; контроль за виконанням умов зовнішньоекономічних договорів (контрактів), организація, контроль і регулювання відвантаження та поставки продукції іноземним контрагентам щодо заключення договорів (контрактів).

Резюме надсилати на адресу: hr@kiev.obolon.ua 
Контактний телефон: 501-65-04

19.01.2017-
19.03.2017

Торговельний центр «Епіцентр»

Мережа сучасних гіпермаркетів з широким асортиментом та європейськими стандартами обслуговування.  Вк від 15 років і старше

Продавець-консультант.

З/п студента-практиканта дорівнює мінімальній з/п (за фактично відпрацьований час).
для осіб .

Менеджер з персоналу ТЦ "Епіцентр" м. Бровари Мекенченко Наталія тел.моб. (095) 272-29-03, (044) 586-47-97.
e-mail: hr@bv.epicentrk.com

19.01.207-
31.08.2017
A.B.C. Center
 
Корпоративне навчання іноземним мовам Вища філологічна освіта (спеціаліст, магістр); досвід викладання англійської на рівнях Starter-Advanced; володіння комунікативною методикою викладання; можливість проводити заняття вранці (з 8.00), в обід та/або ввечері (з 17.00); вміння створювати сприятливу емоційну атмосферу на заняттях.

Викладач англійської мови для корпоративних клієнтів

Анна HR-manager
Тел: +38 (044) 239-1091, 239-1021; 067 407 87 63
Фaкс: +38 (044) 239-1092
avitkovskaya@abccenter.kiev.ua 
abc-center.com.ua

18.01.2017-
18.02.2017

ТОВ "НЬЮ ЛАЙФ АЗІЯ"

Торгівля Вік: від 20 до 35 років Стать: чол. та жін. Досвід роботи: бажаний, але не обов'язковий

Торговий представник

з/п 10000 грн. Графік роботи: Пн-Пт (з 09:00 до 18:00),Сб.,Нд.- вихідні Умови праці: офіційне працевлаштування. Обов'язки:пошук нових клієнтів, якісне презентування продукції, контроль дебіторської заборгованості; заключення договорів, виконання плану продажу товарів, бажання працювати.

Тетяна 097-88-66-113

16.01.2017-
28.02.2017

Мережа магазинів взуття та шкіргалантереї

Роздрібна торгівля взуттям та шкіргалантереєю Освіта – вища закінчена за спеціальністю «Товарознавець». Бажано знання 1С торгівля (також готові розглянути Ваш варіант програми для торгівлі / склад), Досконале знання комп'ютера і офісних програм (Microsoft Office), вміння працювати з e-mail, інтернет, соціальні мережі (Facebook, Instagram, VK). Вітається вміння добре фотографувати. Відповідальність, виконання поставлених завдань, пунктуальність, порядність, креативність.

Товарознавець

Умови праці: Повна зайнятість, робочий день з 09:00 до 18:00, місце роботи: офіс - Дарницькій район, мкр. Харківський, вул. Ревуцького. Заробітна плата за домовленістю.

Гарантуємо цікаву роботу, підвищення кваліфікації та додаткове навчання за рахунок підприємства. Можливе кар’єрне зростання та в процесі роботи закордонні відрядження. Резюме відправляти на e-mail: 
ilka@bigmir.net з відміткою в темі листа: "резюме - Товарознавець"
Звертатись за номером:
067-409-71-61

14.01.2017-
01.03.2017

ТОВ "Компанія "Єлма-консалтинг" 

<ухгалтерський консалтинг Вік від 18 років Ч/Ж , гарно поставлена мова російська та українська. Знання exel, word, бажано 1c (8,3);

Менеджер по роботі з клієнтами.

Постійна занятість 

Обо'вязки: -супровід і контроль виконання договірних зобов'язань з клієнтами; - робота з існуючими клієнтами; - ведення клієнтської бази, виставлення рахунків, - робота з дебіторською заборгованістю; - аналіз потреб клієнтів; - контроль рівня задоволеності клієнта; - до продажу, розсилка комерційних пропозицій; - формування досьє клієнта, вивчення потреб, вимог і очікувань клієнта; - підготовка звітів про виконану роботу;

Менеджер з персоналу Меть Марина Михайлівна, тел.067-328-75-65

12.01.2017-
12.03.2017
Укртелеком, ПАТ

 
Телекомунікації / Зв'язок Вища освіта; Досвід роботи з клієнтами на прямому контакті, телемаркетинг, call-centr - бажано; Володіння ПК на рівні впевненого користувача(MS Office: Word, Excel); Високій рівень відповідальності, націленість на результат, здатність швидко навчатися, високий рівень комунікативних здібностей, навички ведення переговорів.

Менеджер з продажів та обслуговування клієнтів (повна зайнятість)

Основні обов'язки: Післяпродажне обслуговування абонентів; Активний пошук та залучення нових абонентів: продажі по телефону; Консультування та обслуговування абонентів; Документальне оформлення послуг; Продаж товарів (модеми, ТВ-приставки, картки, інш.); Моніторинг конкурентного середовища (тарифи, акції); Продаж телекомунікаційних послуг: послуги фіксованої телефонії, послуги доступу до мережі Інтернет, послуги «Інтерактивне TV», послуги рухомого (мобільного) зв'язку. Компанія пропонує: Динамічну роботу; Можливості професійного розвитку; Конкурентну заробітну плату, соціальні гарантії.

N.Katerynych@ukrtelecom.ua 
+38 091 114-23-10 Наталія

04.01.2017-
04.03.2017

Kernel

Кернел - провідна диверсифікована агропромислова компанія в Чорноморському регіоні. Експортуючи щорічно близько 7 мільйонів тонн сільськогосподарської продукції, Кернел є найбільшим постачальником соняшникової олії і шроту на міжнародний ринок і одним з найбільших експортерів зернових з чорноморського регіону. Наші виробничі активи простягаються від чорноземних сільгоспугідь до олійноекстракційних заводів, а логістика будується на базі найбільшої сільськогосподарської інфраструктури, що включає мережу елеваторів і глибоководні експортні термінали. Вища освіта (економічна кібернетика, прикладна математика, інформатика); Впевнений користувач Microsoft Office; Ініціативність, уважність до деталей, орієнтація на результат; аналітичне мислення.

 Запрошуємо студентів на оплачуване стажування з подальшим працевлаштуванням.

КЕРНЕЛ ШАНС – це можливість пройти повний цикл виробничого стажування, освоїти новітні технології, здобути практичні навички та теоретичні знання за спеціальністю.  Ми пропонуємо: Унікальний практичний досвід у компанії Кернел – найбільш інноваційній агрокомпанії України;

Оплачуване стажування; Працевлаштування та постійне місце роботи (після успішного завершення стажування); Стабільна заробітна плата і соціальні гарантії.

Основні обов'язки: Консолідація даних з облікових систем; робота з підприємствами та службами для отримання необхідної інформації; аналіз ефективності (KPI); розробка, автоматизація та впровадження звітності; розробка аналітичних моделей; підготовка презентацій; проведення термінових розрахунків

Місце роботи: м. Полтава

Для участі: надсилайте своє резюме на електронну адресу: student@kernel.ua або звертайся за телефоном 050 311 65 89

03.01.2017-
03.02.2017

Ajanta Engineering

Торгівля
 
Ч/Ж від 20 до 35 років, досвід активних продажів від 6 місяців, комунікабельність, вміння виявляти потребу клієнтів та компетентно її задовольняти.
 

Менеджер з продажу автозапчастин, повна зайнятість, ставка + %

В`ячеслав 096 313 63 63

03.01.2017-
30.12.2017
АТ «ТАСкомбанк» Фінансово-економічна діяльність Вимоги до кандидата: - економічну освіту ступеня «бакалавр» і вище; - Активна життєва позиція; - Націленість на результат; - Активна життєва позиція ми заохочуємо зростання і розвиток наших співробітників! - Бажання побудувати кар'єру в успішному банку!

Запрошуємо молодих, активних фахівців, у яких ще немає досвіду роботи, але є велике бажання побудувати кар'єру в банківській сфері!

Повний робочий день.
Ми пропонуємо: - навчання та підтримка на початкових етапах; - Високий і стабільний рівень доходу (фіксована ставка + бонус, оплата 2 рази в місяць без затримок); - Кар'єрний ріст: фахівець-провідний спеціаліст-головний спеціаліст-заступник директора; - Роботу в молодому та дружньому колективі, поруч з вашим місцем проживання; - Професійне зростання всередині компанії в інших підрозділах; - Безкоштовне навчання, розвиваючі тренінги. 

Для участі в конкурсі надсилайте резюме або телефонуйте: 067-412-05-60; 093-161-62-65; 066-180-38-00 i.litus@tascombank.com.ua, d.chebotok@tascombank.com.ua

Приєднуйтесь до нашої команди!

22.12.2016-
22.01.2017

Ревізор Україна
 

Аутсоринг Хлопець можна без досвіду роботи, велике бажання розвиватись в сфері бухгалтерії

Помічник бухгалтера, повний робочий день від 3000грн

Обов'язки: • ведення первинної документації; • робота в 1С; • розрахунок та виплата ЗП; • відправка документів та кадрове діловодство; • проведення платіжних доручень; • підготовка і відправлення податкових і фінансової звітності (з отриманням досвіду роботи); • виписка і реєстрація податкових накладних. Умови роботи: • м. Бровари, Митний термінал РЛЦ (30 хв. від метро Лісова); • м.Київ, вул. Ушинського, р-н аеропорту Жуляни; • 5 робочих днів, с 9.00 по 18.00; • ЗП від 3000грн., зростання по мірі росту навичок та умінь.

Контактна особа: Скиба Інна 067 427 61 71 

16.12.2016-
25.01.2017

Укртелеком, ПАТ

Телекомунікації / Зв'язок Досвід роботи з клієнтами на прямому контакті, телемаркетинг, call-centrе - бажано; Володіння ПК на рівні впевненого користувача(MS Office: Word, Excel); Високій рівень відповідальності, націленість на результат, здатність швидко навчатися, високий рівень комунікативних здібностей, навички ведення переговорів.

Менеджер з продажів та обслуговування клієнтів (повна зайнятість)

Основні обов'язки: Післяпродажне обслуговування абонентів; Активний пошук та залучення нових абонентів: продажі по телефону; Консультування та обслуговування абонентів; Документальне оформлення послуг; Продаж товарів (модеми, ТВ-приставки, картки, інш.); Моніторинг конкурентного середовища (тарифи, акції); Продаж телекомунікаційних послуг: послуги фіксованої телефонії, послуги доступу до мережі Інтернет, послуги «Інтерактивне TV», послуги рухомого (мобільного) зв'язку. Основні вимоги:  Компанія пропонує: Динамічну роботу; Можливості професійного розвитку; Конкурентну заробітну плату, соціальні гарантії.

091 114 23 10 Наталя  N.Katerynych@ukrtelecom.ua

09.12.2016-
01.06.2017 
ТОВ "ЛАНСОФТ" ІТ Ми очікуємо від Вас: • загальні знання в сфері інформаційних технологій; • загальні знання ринку програмного забезпечення; • високий рівень самоорганізації; • навички активних продажів і холодного пошуку клієнтів; • навички проведення переговорів; • грамотне володіння російською, українською мовами (мова, лист); • вміння вести ділову переписку; • бажання продавати, уміння переконувати і працювати з запереченнями; • бажання працювати в команді; • клієнтоорієнтованість, активна життєва позиція; • енергійність і цілеспрямованість; • потреба в постійному спілкуванні.

Менеджер з продажу ІТ послуг та ПЗ. Від 4000 грн +% + бонус


У Ваші обов'язки буде входити: • холодний пошук клієнтів; • обробка перенаправлених телефонних звернень пов'язаних з продажем продуктів і послуг для нових та існуючих клієнтів; • виявлення потреб клієнтів; • підбір продукту виходячи з потреб; • проведення зустрічей з потенційними клієнтами і презентація послуг; • розробка індивідуальних заходів, що стимулюють покупку; • складання комерційних пропозицій; • укладання угод; • пропозиція додаткових послуг існуючим клієнтам; • ведення первинної документації.

У свою чергу, ми раді запропонувати Вам: • можливість працювати в динамічно розвивається, в колі професіоналів та однодумців; • можливість навчання; • можливість професійного зростання; • з / п ставка +% + бонус, можливість самостійно впливати на свою з / п; • комфортні умови праці; • індивідуальний підхід до питань професійної діяльності.

Графік роботи: повний робочий день, пн-пт з 10:00 до 18:00 Контакти: 0950403847

14.11.2016-
31.03.2017

Управлінська Компанія "АРГУМЕНТ" 

Консалтинг Вік від 18 років - вітається досвід роботи в сфері продажів, навички ведення переговорів - націленість на матеріальний і кар'єрний ріст - грамотне володіння російською мовою, чітка дикція - відповідальність, уважність, стресостійкість - знання ПК на рівні користувача

Менеджер по роботі з клієнтами. - заробітня плата: оклад + бонус (від 5000) - зручне місце розташування офісу - робота в молодому та дружньому колективі, комфортні умови праці - повний / неповний робочий день (зміни: з 9:00 до 15:00 та 15:00 до 21:00, оплачувані перерви, 2 вихідних в тиждень).

Тел: +38 (050) 326-32-26 +38 (067) 411-62-68 +38 (063) 562-13-77 Адреса: Бульвар Тараса Шевченка - 35, 5 - поверх.

03.11.2016-
03.11.2017

Placity

Зовнішня реклама Готові розглянути без досвіду роби але з великим бажанням навчитися і працювати.

Менеджер з продажу рекламних площин.

Повна зайнятість. Обов'язки: - робота з існуючими та потенційними клієнтами компанії; - оформлення відповідної документації та укладення договорів; - контроль за оплатою замовлень клієнтами; - грамотне консультування та інформаційна підтримка клієнтів; - формування клієнтської бази. Вимоги: - досвід в активних продажах не менше 1-го року; - вміння вести переговори, аргументувати, переконувати клієнта; - вміння планувати і виконувати поставлені завдання; - впевнений користувач ПК, Інтернет; - орієнтованість на результат. Умови: - офіс розташований в Деснянському районі ул.Братиславская, - графік роботи: пн-пт 9: 30-18: 30; - оплата - ставка + % + премії (за підсумками співбесіди); - своєчасна оплата праці; - вкюсняшки, кава, чай.

+38 (067) 469 60 90

01.11.2016-
01.11.2017

ПриватБанк

Фінансові послуги Без досвіду роботу, повна зайнятість (старшокурсники, випускники, студенти на зочній формі навчання)

Оператор Контакт-центру

Київське ГРУ ПАТ КБ ПриватБанк Адреса: м. Київ, вулиця Богдана Хмельницького, 41. (режим роботи: понеділок-п'ятниця, 09:00-18:00).

Контактний телефон: (044) 569 47 87. - Вороніна Вікторія Валентинівна (відділ кадрів)

22.09.2016-
31.12.2017
Support.ua
 
Послуги з надання додаткової гарантії на побутову та цифрову техніку, а також, її встановлення та налаштування Вік від 18 років, бажання розвиватися в сфері продажів, активність, комунікабельність 


Вакансія - промоутер
Умови: гнучкий графік роботи, прозора система мотивації - 35 грн / год + бонуси можливість кар'єрного росту,
робота в молодому колективі професіоналів
Локація: магазин техніки та електроніки на Подолі
 

 063-826-69-20 (Ольга) Резюме відправляти на адресу: hr@support.ua

09.09.2016-
09.09.2017

Family market
мережа магазинів побутової хімії

Торгівля Відповідальність, цілеспрямованість

Продавець-касир на повний робочий день, ставка + процент від продаж

Можливість кар'єрного зростання

Олександр 0502613666

17.05.2016-
17.05.2017

17.07.2014
adv
57395
остання редакція 20.01.2017
42265