logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Робота/практика для студента

Студенту

Шановні студенти! Керівництво університету всіляко дбає про своїх студентів  та намагається працевлаштувати кожного, звичайно, без шкоди для навчання. Звертайтесь до компаній, що наведені у переліку та отримуйте практичний досвід і можливість подальшого працевлаштування. 

Якщо у Вас виникли питання або пропозиції щодо працевлаштування (проходження практики), звертайтесь до Центру розвитку кар'єри.

Компанія Сфера діяльності Вимоги Вакансія/додаткова інформація Термін розміщення вакансії 

Ring Labs

 IT

Qualifications and Skills

- Upper-intermediate English level (written and spoken) - Experienced user in PC based computer systems or junior administrator (MacOS preferable)

Qualifications and Skills

- Upper-intermediate/Advanced English level (written and spoken) - Experienced user in PC based computer systems or junior administrator (MacOS preferable). - Understanding of IT 

Operator

Job Summary

We are looking for an operator who will be labelling the objects on the videos. Operator must be able to recognize and tag all moving objects in the video correctly with high accuracy. Be ready for rapid changes in tasks in the same way as be ready for long monotonous work.

Responsibilities and Duties

- Perform labelling of the objects on the Ring videos using various labelling tools - Analyse videos and appoint them to certain categories - Create reports based on the labelling results

Technical Customer Support

Responsibilities and Duties

- Provide timely technical support to our customers as 1 and 2 level of support on phone, chat, email - Ensure best quality of the service provided for our neighbors - Collaborate with development team on issues escalation. 

Contacts: https://ringlabskiev.com/ 
careers@ringlabskiev.com

11.10.2017-
31.12.2017 

Quick Fix

Сервісний центр Apple Від 18 до 30 років. Досвід роботи не обов'язковий. Бажання працювати.

Майстер з ремонту техніки Apple

Сервісний центр Quickfix шукає студентів на повну/неповну зайнятість на посаду Майстер з ремонту техніки Apple з виїздом до клієнта. Сервісний центр надає навчання з "нуля" до кваліфікованого майстра з ремонту техніки - гарна можливість для розвитку та роботі в дружній команді! Заробітня плата - відсоток від виконаного ремонту. Щотижнева оплата.

За всіма деталями звертатись: сайт: quickfix.com.ua пошта для резюме: quickfix.crew@gmail.com 
контактний номер: 0637793352 - Максим 

11.10.2017-
31.10.2017

ТОВ "Біпер Україна"

Контактний центр

Консультант банку, Менеджер по роботі з клієнтами, менеджер з продажу

044 205 00 00 (7515),
050 933 66 87 

09.10.2017-
09.11.2017

Датагруп

Банківська сфера  Вік 18-35 років; досвід роботи не обов'язковий; вільне володіння українською та російськими мовами; освіта - вища, неповна вища або середня спеціальна.

Фінансовий консультант.

Зайнятість - повна, неповна. Оплата 31 грн/год + 2500 грн бонуси, по досягненню кваліфікації.

Звертайтесь за тел. 067-548-64-73.

03.10.2017-
03.10.2018 

 Nestlé 

Якщо ти:

  • студент відповідного напрямку підготовки («Бухгалтерський облік та аудит»);
  • володієш англійською мовою на середньому рівні;
  • впевнений користувач пакету MS Office (Word, Excel, Power Point),  
  • маєш високі аналітичні здібності;
  • здатний швидко навчатися;
  • ініціативний;
  • прагнеш долучитися до найбільшої компанії світу у сфері виробництва продуктів харчування,  здобути перший практичний досвід роботи за спеціальністю, отримати можливість розвинути свої лідерські якості

Компанія Nestlé  терміново шукає молодого енергійного студента 3-6 курсу для проходження практики у відділі бухгалтерії, готового приєднатися до нашої дружньої команди професіоналів якнайшвидше!

Практика триватиме 3.5 місяці, з жовтня до середини грудня 2017 року.

Повний робочий день, або часткова зайнятість на вибір.                           

 Надсилай своє резюме за на адресу 
Yanina.Sotnik@UA.nestle.com.

Будемо раді бачити тебе в нашій команді професіоналів!

03.10.2017-30.10.2017

Завод Центр Сітка 

Виробництво
 
• Вища освіта • ДОСІД РОБОТИ НЕ ОБОВЯЗКОВИЙ! • Вільне володіння німецькою мовою • Особисті та ділові якості: комунікабельність, високі переговорні навики, відповідальність. 

Менеджер по роботі з клієнтами зі знанням німецької мови

• Заробітня плата 7000 на період випробувального терміну • Офіційне працевлаштування згідно норм чинного законодавства • пн-пт з 9 до 18 год Обовязки: • ведення переговорів із існуючими клієнтами • робота із німецькими інтернет-майданчиками для продажів • презентація заводу на виставках в т.ч і закордонних • готовність до відряджень у Німеччину ПЕРСЕКТИВИ: отримання посвідки на постійне проживання У Німечиині та робота у офісі м.Кьольн (Німеччина

0444981212, 0639542053

02.10.2017-
31.10.2017

ТОВ "Новобудова"

Комунальні послуги Старше 21 року

Бухгалтер по комунальних послугах, повна зайнятість, офіційне працевоаштування, З/П 5000грн.

тел. 044 525 90 03, 067 239 59 80,
Галина Василівна.

02.10.2017-
31.10.2017 

ПриватБанк

Послуги

- знання та вільне володіння українською та російською мовами.

- вік 20-35 років.

- рівень освіти - немає значення.

- досвід роботи - необов'язковий.

- впевнене користування комп'ютером.

- готовність працювати на посаді щонайменше 6 місяців (не сезонна робота).

ПриватБанк запрошує на роботу операторами в новий Контактний центр в місті Києві:

Повна зайнятість.

Цільовий дохід: 7700 грн.

Графік роботи (повна зайнятість): п'ятиденний (5/2), змінний (2/2).

Реальна можливість подальшого кар'єрного зростання: 

- через 6 місяців перехід на роботу у відділення банку, 

- через 3 місяці можлива віддалена робота "надомна" (за індив. графіком).

Обов'язки:

- прийом вхідних дзвінків від Клієнтів.

- консультації Клієнтів щодо продуктів та послуг банку.

- вирішення питань та проблем Клієнтів.

- внесення даних в бази та ПК банку.

Київське ГРУ ПАТ КБ ПриватБанк​

Адреса: м. Київ, вулиця Богдана Хмельницького, 41. (ст. М. "Університет") (режим роботи: понеділок-п'ятниця, 09:00-18:00).

Інформація за телефоном:

+380675696224 - Недовба Олексій Вікторович

27.09.2017-27.12.2017

Кондитерська Корпорація "ROSHEN"

Виробництво, Продукти харчування

Програма стажування в «Кондитерській корпорації «Roshen»

Запрошуємо студентів 5, 6 курсів взяти участь в конкурсі на проходження стажування в Корпорації Roshen

Мета для студентів: проявити себе і почати кар‘єру в успішній компанії Мета Корпорації: знайти кращих серед студентів випускних курсів і надати можливість постійної роботи молодим спеціалістам. Напрямки: Ø Виробництво (планування виробництва) Ø Маркетинг (маркетингова аналітика) Ø Забезпечення якості Ø Технологія виробництва Ø Розвиток ІТ інфраструктури

Початок стажування: грудень 2017 р. Закінчення: лютий 2018 р. Умови стажування в ROSHEN: • Оплачуване 3-місячне стажування • Офіційне працевлаштування після успішного проходження стажування • Медичне страхування після успішного проходження стажування • Компенсація обідів • Корпоративний трансфер Кар‘єра в ROSHEN – це: • Робота в команді професіоналів • Можливості навчання та розвитку • Складні та цікаві завдання • Можливість реалізувати свій потенціал в успішній компанії. Незалежно від того, який напрямок діяльності Ви оберете, в ROSHEN Ви знайдете можливості для навчання, самореалізації та побудови успішної кар‘єри!

До участі у стажуванні запрошуються студенти 5, 6 курсів Етапи конкурсу: Ø Відбір резюме і анкет кандидатів проводиться до 06 листопада Ø Тестування та співбесіди - до 20 листопада Ø Відбір фіналістів до 27 листопада

Умови участі: Ø Складіть резюме (зазначте всі Ваші досягнення) Ø Напишіть супровідний лист (опишіть Вашу мотивацію) Ø В темі листа вкажіть напрямок, який Вас зацікавив Ø відправте нам на пошту student@roshen.com.ua до 06 листопада 2017 р. Подальші етапи відбору будуть проходити в нашому Центральному офісі за адресою: вул. Електриків, 26/9

27.09.2017-
06.12.2017 

PwC Service Delivery Center в м. Катовіце, Польща

HR, аудит, фінансові послуги  •Володіння англійською і німецькою мовами на комунікативному рівні; •Вища освіта або студенти останнього року навчання; •Досвід роботи буде перевагою; •Навички MS Office; •Вміння аналізувати і звертати увагу на деталі; •Командний дух; •Знання польської мови і економічна освіта – не обов’язкові.

 

HR - СПЕЦІАЛІСТ ЗІ ЗНАННЯМ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ

http://bit.ly/2nzBmei 
viktoriia.vikarchuk@pl.pwc.com

26.09.2017-
24.12.2017

ТОВ "СМАРТ АВТО ЛТД." 

Логістика Вимоги до кандидата: • вища / неповна вища освіта; студент 4-5 курсів очного/заочного відділення • активна життєва позиція; • орієнтація на результат та бажання заробляти, а не «просиджувати штани» • англійська мова (рівень володіння від Pre-Intermediate)

Менеджер з продажу логістичних послуг

Якщо ти: • бажаєш працювати в сфері міжнародної логістики ; • упевнений у власних силах та націлений на результат; • хочеш бути фінансово незалежним; • шукаєш постійну роботу, тобі до нас! Обов'язки: • виконання плану продаж; • активний пошук нових і підтримка існуючих клієнтів; • формування замовлення на послуги Ми пропонуємо: • високу заробітну платню (в середньому, 8000 грн - при повній зайнятості) + 10 % від прибутку від продажів; • оплачуване стажування та корпоративний телефонний зв'язок; • комфортні умови: сучасний офіс у центрі Києва, доброзичливий колектив, чай/кава; • постійне навчання й розвиток в компанії Твій дохід залежить від тебе! Якщо ти амбітний, впевнений в своїх силах і хочеш заробляти - не втрачай часу, надсилай резюме! Ми з радістю його розглянемо і запросимо тебе на співбесіду i, можливо, і в нашу команду! Місце знаходження офісу: ст. м. Олімпійська, вул. Антоновича , 33в

Резюме надсилати за адресою: imk@smartauto.od.ua 
Запис на співбесіду за телефоном:
(067) 559 92 50, Ігор

25.09.2017-
31.10.2017

Havas Engage

Маркетинг/Реклама Дівчата/хлопці від 18 років, можна без досвіду роботи, але з бажанням працювати та заробляти.

Промоутер/Хостес

Плаваючий графік, неповна зайнятість. Оплата погодинна.

 Хто зацікавився пишіть
Viber /телефонуйте 063 750 27 46
Сторінка на Facebook 

25.09.2017-
25.12.2017

American Medical Centers

Medical • Welcome and greet visitors • Schedule appointments to the doctors • Receive and distribute phone calls, provide customers necessary information by phone • Fulfil all reasonable requests from clients to ensure their comfort, satisfaction and safety • Deal with all enquiries in a professional and courteous manner, in person, on the telephone or via e-mail • Make oral and written translation in/from English • Bill patients • Provide customers information on the medical services cost, working hours, doctor’s schedule • Fulfill assignments of the Administration Requirements • high school diploma • Microsoft Office Skills • proficiency in English • decision making skills • solid communication skills both written and verbal • excellent customer service skills

American Medical Centers is a regional health services provider that owns and manages ambulatory care and outpatient care facilities in Ukraine and Eastern Europe.

American Medical Centers employs more than 150 professionals and medical Healthcare Associates, providing direct patient care, emergency assistance, and access to all medical specialties, from Cardiology to Neurosurgery. All American Medical Centers and partner facilities are recognized by the worlds leading healthcare institutions and are fully licensed hospitals and clinics.

At this time we are looking for a Front Desk Receptionist (full-time, part-time, day shift, night shift)

(044) 490-76-00, 
Kyiv@amcenters.com
 

25.09.2017-
25.12.2017
Промоушн Аутстаффінг, Аутсорсинг • Вік 22-30 років • Вища освіта - бухгалтерія, фінанси, економіка • Знання ПК (Excel) на рівні досвідченого користувача • Знання програм 1C 7.7, 8.1 • Уважність, акуратність в роботі

"Помічник бухгалтера по зарплаті"

• Офіційне працевлаштування • Можливість професійного росту, навчання • Графік роботи з пн-пт 09: 00-18: 00 (5 хвилин від м. Контрактова площа). 

Контактна особа:
Олександра Шишкіна
osh@promotion-staff.com
067 403 08 69

21.09.2017-
21.10.2017
VIASAT Провайдер супутникового TV

Менеджер з телефонного продаж (без пошуку клієнтів).

Якщо ти: • хочеш працювати в одній з кращих компаний в Україні з надання телекомунікаційніх послуг; • упевненій у Власний силах и націленій на досягнення результату; • хочеш бути фінансово незалежним; • впевнений користувач ПК; • вільно володієш російською та українською мовами, тобі до нас!

Обов'язки: • Здійснення телефонних дзвінків по заданій базі КЛІЄНТІВ; • презентація кращих міжнародніх каналів в телефонному режімі; • формування замовлення на послуги

Ми пропонуємо: • комфортні умови: сучасний офіс, чай / кава, конкурси та змагання за звання "Кращий продавця"; • постійне навчання й розвиток за рахунок компанії (10 ПРОФЕСІЙНИХ тренінгів на рік); • гнучкий графік (6 годин на день); • фінансову стабільність (в середньому, 4000 грн - при неповній зайнятості).  Ваш дохід буде залежати лише від Вас!

Місце знаходження офісу: ст. м. Лук'янівська, вул. Половецька, 3/42. Запис на співбесіду за телефоном: (067) 659-67-04

21.09.2017-
30.12.2017

Law & Justice LAWYERS YOU CAN TRUST

Юридична компанія · Високий рівень володіння англійською мовою (не нижче Upper-intermediate (B2). · Юридична освіта. · Досвід роботи не обов’язковий. · Навчання / стажування за кордоном буде перевагою.

Юрист зі знанням англійської мови

Ми пропонуємо: - Роботу у дружній команді. - Кар'єрний ріст і професійний розвиток. - Повну зайнятість, офіційне працевлаштування.

Юридичний центр "Закон і Справедливість" http://uclj.org/ 
Місце розташування офісу: біля ст. м. Святошин. Резюме надсилайте на  svierchkova@uclj.org

21.09.2017-
30.11.2017 

Ресторан Грааль

Послуги Вік від 20 років

Кухар, кухар-кондитер

9000 грн за 15 робочих змін, харчування, форма

Офіціант

з/п 15 грн год + 3%+ чайові

0633186472 Євгенія

18.09.2017-
01.11.2017

Транспортна компанія "SAT"

Логістика

Оператор в контакт центр, логіст, оператор комп'ютерного набору, спеціаліст із внутрішніх комунікацій

067 656 18 27 

13.09.2017-13.10.2017

Sun One

Обслуговування банкетів Вік від 18 років, наявність медичної книги, англійська бажано рівня Intermediate. Пріоритет кандидатам з досвідом роботи у цій сфері, якщо досвіду немає - навчаємо

Потрібні офіціанти на банкетних заходах у 5* готелі у центрі Києва.

Гнучкий графік, оплата погодинна - від 34 грн/год.

067-828-40-10 Катерина

12.09.2017-
12.12.2017

Ciklum 

IT Requirements: You have at least 1 year of experience in a similar position in an IT company You have at least 1 year of experience with databases You have no problems in speaking English You are a self-driven and proactive person You are passionate about recruitment Personal skills: A self-driven person, who able to manage own time and priorities and work in a multitask mode; excellent communicator with good presentation skills, and positive and result-oriented attitude. It is also to be able to work in a team as well as independently.

IT Recruitment researcher

Ciklum is looking for a dynamic and experience Recruitment Researcher that is motivated to assist our Recruitment Department in Kyiv. Responsibilities: Internet recruiting Sourcing potential candidates by utilizing job boards, internal database, advertising and other resources Reviewing resumes for requirements and pre-screening of candidates Initial contact with candidates Market research

Apply here

07.09.2017-
20.10.2017

ТОВ "Глобал Кредит"

Фінанси Від 18 років

Менеджер із надання кредитів

Гнучкий графік роботи, 6000 грн.

067-230-23-43, 050-831-14-99

05.09.2017-
31.12.2017 
INDITEX Ukraine Торгівля

Любов до сучасної моди;

Бажання працювати і розвиватися в міжнародній компанії;

Енергійність та активність.

Продавець-консультант, касир

Це вакансія саме для Вас! Для Вас, молодих та енергійних, для тих, хто цінує моду, хто хоче бути в центрі подій і бути першим!

Більш ніж 7000 магазинів INDITEX Group, які знаходяться на найважливіших торгівельних вулицях 86 країн, визначають найповніші тенденції моди для мільйонів людей. В Україні ми презентуємо такі всесвітньо відомі бренди: ZARA, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho.

Тож ми запрошуємо найкращий персонал!

Ми пропонуємо:

Роботу с сфері фешн в міжнародній компаніі світового рівня; Можливість поєднувати навчання з роботою (працевлаштування на неповний робочий день); Конкурентноспроможну заробітну плату; Перспективи кар'єрного росту, корпоративне навчання; Знижки на одяг компанії; Безкоштовну модну форму продавця-консультанта 2 рази на рік;

Осипенко Наталія
044 495 88 01
HR_Ucrania@inditex.com

05.09.2017-
05.12.2017

Деснянський районний відділ державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві

Управління юстиції

Освіта: наявність вищої освіти ступеня магістра, вища юридична освіта ступеня магістра за спеціальністю «Правознавство», «Міжнародне право». Досвід роботи: без вимог до стажу роботи. Вільне володіння державною мовою (сертифікат)

Знання законодавства: Конституція України; кодекси України; закони України, акти Президента України та постанови Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти. Професійні чи технічні знання: основи організації праці та діловодства, правила ділового етикету та ділової мови Знання сучасних інформаційних технологій: впевнений користувач ПК (MS Office, Outlook Express, Internet), вільне користування законодавчою базою Liga Особистісні якості: відповідальність, системність і самостійність в роботі, наполегливість, орієнтація на обслуговування, вміння працювати в стресових ситуаціях

Державний виконавець

Посадові обов’язки: здійснює примусове виконання рішень судів, інших органів (посадових осіб), виконання яких відповідно до законів України покладено на державну виконавчу службу; узагальнює в межах наданої компетенції практику застосування законодавства та хід реалізації державної політики з питань діяльності органів державної виконавчої служби; розглядає звернення громадян, надає роз’яснення та рекомендації з питань, що належить до компетенції відділу.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання: 1. Копія паспорта громадянина України. 2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі. 3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. 4. Копія (копії) документу (документів) про освіту. 5. Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою. 6. Заповнена особова картка встановленого зразка. 7. Декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік.

ВДВС Деснянського РУЮ vdvs.des@gmail.com 
Телефон: +380 44 515 6583

05.09.2017-
31.12.2017
КНТЕУ Сфера обслуговування Випускники та студенти
  • КУХАРІ
  • КОНДИТЕРИ
  • ПРОДАВЦІ
  • КАСИРИ
  • МИЙНИКИ ПОСУДУ

Гарантуємо:

  • Стабільну виплату гідної заробітної плати 2 рази на місяць;
  • Комфортні умови праці;
  • Забезпечення спеціальним одягом;
  • Дружній колектив;
  • Можливість поєднувати навчання та роботу;
  • Професійне зростання.

Графік роботи: пн-пт з 8.00 до 16.00

Контактна особа: Забігайло Тетяна Сергіївна, директор Навчально-виробничого об’єднання КНТЕУ

Тел.: (044) 531-47-15

            (068) 897-07-72

e-mail: nvo4@knteu.kiev.ua

23.08.2017-
31.12.2017

Нова пошта

Логістика Вік від 18 років

Робітник терміналу, повна або часткова зайнятість.

Офіційне працевлаштування. Заробітна плата при повній зайнятості від 7500грн.

Місце роботи:м.Київ вул.Калачівська,13 (Дарницький ж/д.вокзал)

Близнюк Ірина Іванівна 067 501 60 67

02.08.2017-
31.10.2017

Лідер Турбізнес груп

Туризм Вік 18-25 років можна без досвіду бажане володіння англійською мовою

Помічник менеджера з туризму

повна/часткова зайнятість
заробітна плата 4500 грн+процент

Єрохіна Вікторія телефон 050 914 56 77

31.07.2017-
31.12.2017

ПрАТ «Оболонь»

Виробництво, продаж Основні вимоги: • повна вища освіта напрямку підготовки ЗЕД; • без вимог до стажу роботи, готові взяти випускника ВНЗ; • впевнений користувач ПК, World, Excel, Adobe Reader і т.п; • чіткість у роботі; • відповідальність; • знання іноземної мови — англійська на рівні Intermediate. • бажання працювати в команді; • комунікабельність; • робота на результат; • бажання розвиватися на своєму робочому місці.

Фахівець з логістики ( міжнародні перевезення)

Основні обов'язки: • бере участь у плануванні зовнішньоекономічної діяльності підприємства та підготуванні зовнішньоекономічних договорів (контрактів) в частині організації міжнародних автотранспортних перевезень; контролює виконання умов укладених зовнішньоекономічних договорів (контрактів) з відповідних питань; • на основі затверджених планів, укладених зовнішньоекономічних договорів (контрактів) визначає потребу в автотранспортних засобах для здійснення міжнародних перевезень; • складає та подає заявки на автотранспорт згідно з встановленим порядком • контролює та регулює надходження автотранспорту на підприємство та його подачу до місць виконання вантажно-розвантажувальних робіт; • бере участь у роботі з пошуку, оцінки та підбору транспортно-експедиційних та інших зовнішніх організацій для співпраці в сфері організації міжнародних автотранспортних перевезень; • контролює своєчасність та повноту фінансових розрахунків між підприємством, транспортно-експедиційними та іншими зовнішніми організаціями за надані (отримані) послуги при організації міжнародних автотранспортних перевезень.

Умови праці: • офіційне працевлаштування; • графік роботи пн-пт 8.30-17.15 • гідна заробітна плата; • соціальний пакет; • доставка персоналу на / з роботи від/до ст. метро “ Петрівка” та жилий масив “Троєщина” 

 067-323-54-86, Тетяна, hr@kiev.obolon.ua

12.07.2017-
30.12.2017 

Київводоканал

Послуги Бажання працювати

Оператор комп'ютерного набору (для введення даних в систему) та контролер (для зняття показників лічильників води в квартирах.

Оплата 4000грн.

Король Лариса Володимирівна, керівник групи по роботі з кадрами тел.: (044) 548-06-33

4.07.2017-
4.12.2017 

Investing-solutions 

Вимоги: цілеспрямовані молоді люди 18-30 років; Досвід роботи з людьми; Бажання працювати та розвиватися в сфері фінансового ринку; спрямованість на результат; Грамотність; Високий рівень комунікабельності; Знання англійської, італійської, іспанської або арабської мов.

Одна з провідних світових компаній за кількістю успішних брокерів,трейдерів та прибуткових операцій. На ринку з 2001 року. Має представництва по всій Європі. Є вичерпним джерелом фінансової інформації, надаючи своїм користувачам котирування в режимі реального часу, поточні графіки, головні новини, технічний аналіз, брокерів, економічний календар, а також інструменти та калькулятори. Радник працює з п'ятьма різними брокерами. Сфери діяльності компанії: надання підтримки клієнтам із фінансових ринків. Вже через місяць роботи з нами твій професійний рівень буде значно вищий. Ми шукаємо таланти, неординарні особистості! Ми готові вкладати всі свої знання, навички та досвід в кожного, хто хоче домогтися дуже високих результатів у своєму житті!

Менеджер з продажу.

Умови роботи: Робочий день з 10:00-19.30 (з понеділка по п’ятницю); Високий рівень доходу (ставка 8200+10% від продажу); Оплачуване стажування; Комфортний новий офіс: метро Голосіївська

Обов’язки: інформаційний супровід клієнтів із послуг компанії, робота з існуючими та потенційними клієнтами компанії ; презентація та продаж послуг компанії; підготовка індивідуальних комерційних пропозицій та робота за індивідуальними програмами; взаємодія з партнерами компанії.
 

investing-solutions.com

23.06.2017-
23.12.2017

ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИЙ КОМПЛЕКС «КНЯЖИЙ ДВІР»

Сучасний готельний комплекс.

Наша команда професіоналів готова відкрити двері молодим спеціалістам, і з нетерпінням чекає бажаючих перейняти безцінний досвід у сфері гостинності.

ЗАПРОШУЄМО НА РОБОТУ: КУХАРЯ ХОЛОДНОГО ПРОЦЕСУ КУХАРЯ НІЧНОГО ОФІЦІАНТІВ ПОКОЇВОК В ГОТЕЛЬ

Місцезнаходження: Броварський район с. Княжичі вул. Стогнія 39 Додаткова інформація за тел. 067-507-43-62 (Юлія - менеджер по персоналу) 

15.06.2017-
15.12.2017
 

Цифрове видавництво MCFR

Цифрове видавництво 1. Вища економічна освіта; 2. Знання бюджетного законодавства; 3. Володіння українською мовою; 4. Знання ПК.

Спеціаліст з бюджетної бухгалтерії

Офіс м.Лівобережна 

cv@mcfr.ua 067 656 38 62

14.06.2017-
14.10.2017 

ТОВ «Віктория Лайтінг» Victoria Lighting 

Продаж декоративних світильників

Менеджер з продажів. 

Обов’язки: • прийом та обробка замовлень клієнтів в електронній системі документообігу; • контроль та аналітичний облік товарів; • проведення переговорів по узгодженню об’ємів та вартості послуг; • координація процесів транспортування вантажів.

Торговельний представник в роздрібні магазини.

Обов’язки: • робота з потенційними покупцями (виявлення потреб, констультація, перевірка та продаж продукції); • прийом товару, викладка та оформлення вітрин (цінники, техн.інформація і т.п.); • проведення переобліків, формування замовлень; • робота с документами, ведення бази постійних покупців.

Менеджер зовнішньо-економічної діяльності.

Обов’язки: • ведення переговорів, визначення умов роботи з постачальниками; • укладання та супровід договорів на постачання товару; • калькуляція собівартості товарів; • контроль взаєморозрахунків та дотримання термінів відвантаження / доставки; • підготовка документації для митного оформлення товару.

Тетяна Рибак 067-4658249
info@victoria-lighting.com 

14.06.2017-
14.11.2017 

Приватне підприємство "Компанія Агротрейд", м. Черкаси 

Оптова торгівля мінеральних добрив та нафтопродуктів Вимоги до кандидата: -вища юридична освіта (бажано димплом з відзнакою); -уміння працювати з ПК; -комунікабельність та вміння вести ділові переговори; -теоретичне знання цивільно-процесуального кодексу.

Пропонує винускникам стажування з подальшим працевлаштуванням на посаду "юрисконсульта" та "юриста".

Ми пропонуємо: -унікальний практичний досвід у компанії; -під час стажування випускники будуть залучені до реалізації ключових задач та проектів; -матимуть можливість співпраці з досвітченими спеціалістами та представляти інтереси підприємства в господарських судах; -оплачуване стажування; -за позитивними результатами стажування офіційне працевлаштування; -стабільна заробітня плата і соціальні гарантії.

Прохання надіслати своє резюме на електрону адресу: 
agrotreid-2020@ukr.net

13.06.2017-
13.10.2017 

Туроператор "МЕДІАТУР"

Туризм
 
Знання оргтехніки та систем бронювання, вільне володіння англійською мовою. Мати бажання до саморозвитку та навчання. Комунікабельність. Стійкість до стресових ситуацій.
 

Стажер, помічник менеджера по в’їзному та внутрішньому туризму
 

Додаткова інформація по телефону 097 099 099 1.

Офіс знаходиться ст. Метро Майдан Незалежності.

08.06.2017-
29.12.2017 
 

ПП «ПРОМО СЕРВІС

Продажі

Досвід роботи; бажання працювати

Мерчендайзер.

Обов"язки: -викладка продукції P&G згідно стандартів компанії або планограм; -ротація термінів; -розміщення матеріалів та обладнання; - надання звітності та фотозвітності; - дотримання графіку відвідуваннь.

Умови роботи: - пн-пт 9-18 - офіційне оформлення - повний соц.пакет - компенсація витрат на проїзд - з/п - ставка + бонус.

Доній Оксана Іванівна, тел. +38 050 331-42-54

06.06.2017-
30.12.2017
 

American Medical Centers

Медицина

Requirements: • University degree in accounting • Ability to work Monday-Friday from 9 a.m. till 6 p.m. • Fluent English • Ability to communicate effectively with customers • Excellent attention to detail and multitasking skills • No prior experience or training is required

Requirements • High school diploma • Microsoft Office Skills • Proficiency in English •  Decision making  skills • Solid communication skills both written and verbal • Excellent customer service skills

Billing Manager, повна зайнятість

Responsibilities: • Accept payment from patients for medical services • Complete various reports • Respond promptly to customer needs • Assist with the implementation of a new billing system • Accounting management

Front Office Receptionist, full-time Front Office Receptionist Job Duties: • Welcome and greet visitors • Schedule appointments to the doctors • Receive and distribute phone calls, provide customers necessary information by phone • Fulfil all reasonable requests from clients to ensure their comfort, satisfaction and safety • Deal with all enquiries in a professional and courteous manner, in person, on the telephone or via e-mail • Make oral and written translation in/from English • Bill patients • Provide customers information on the medical services cost, working hours, doctor’s schedule • Fulfill assignments of the Administration

Benefits: • Competitive pay plan • Medical Insurance • Paid vacations and holidays • Location near metro

Contacts: kyiv@amcenters.com (044) 490-76-00 www.amcenters.com

01.06.2017-
01.12.2017 
ПіК КАП ТРЕЙД Виробник, дистриб'ютор зернової кави, мережа кав'ярень  Бажання працювати в продажах; Бажаний досвід роботи в роздрібній торгівлі / продажах (FMCG) від 6 місяців; Впевнений користувач ПК. Обов'язки: Активні продажі продукції компанії; Підтримка і збільшення клієнтської бази; Контроль дебіторської заборгованості; Пошук клієнтів, укладання договорів. 

Запрошуємо активних і націлених на результат менеджерів з продажу на території м.Києва та Київської обл.

Умови: Оклад +%. На загальний рівень доходу Ви впливаєте самі (обговорюється на співбесіді); Графік роботи 5/2, 09: 00-18: 00; Компенсацію проїзду або використання особистого автомобіля; Мобільний зв'язок; Корпоративні тренінги, навчання.

Можливість професійного та кар'єрного росту; Відкритий і готовий до конструктивного діалогу з кожним співробітником керівництвом. Чи готові розглядати кандидатів без д/р в продажах.

590 70 066 83
068 905 09 57

17.05.2017-
17.12.2017
 

Сервіс Менеджмент Груп

Сервіс Бажання працювати

Сервісна компанія «Сервіс Менеджмент Груп» пропонує працевлаштування всім бажаючим, в тому числі студентам та проходження ними практики в кращих 4-5* готелях та ресторанах м. Києва.

Покоївка в готель 4-5*
фіціант в готель 5*
Хаусмен в готель 4-5*
Супервайзер в готель 4-5* Прибиральник внутрішньої території готелю 4-5* (жінки та чоловіки)
Посудомийник у готелі 4-5* або у ресторані (жінки та чоловіки) Працівник пральні у готелі Різноробочий (клінер) у мобільній бригаді
Двірник у бізнес центрі (ранковий або вечірній підробіток) Прибиральниця (ранок, вечір)

Ми гарантуємо: повний інструктаж та набуття досвіду, ресторанне безоплатне харчування, безоплатну форму, своєчасну заробітну плату, надання подальших рекомендацій.

За 7 років роботи на ринку України наша компанія зарекомендувала себе успішним роботодавцем. Нам довіряють догляд за своїм майном і покриттям багато компаній, серед них Hilton Kyiv 5*, Хаятт Ридженсі Київ 5*, InterContinental Kyiv 5*, Fairmont Grand Hotel Kyiv 5*, Ramada Encore Kiev 4* та багато інших ( 12 обєктів). Також у нас на обслуговуванні 10 ресторанів, 7 бізнес-центрів та банки. Звертатись за адресою: м. Київ, вул. Івана Павла ІІ (вул. Патріса Лумумби), буд. 21, офіс 406. Телефони: 044-353-17-07, 067-273-81-28, 093-381-50-25, 099-044-18-24

 02.05.2017-
30.12.2017
ТОВ Тревел Профешнл Груп Туризм  від 18 до 35

Менеджер контакт центру, прийом і переклад дзвінків в компанії, можливість кар'єрного росту, оплачувана відпустка, офіційне працевлаштування, офіс в центрі Києва біля метро, заробітна плата 5300 грн

сайт оператора www.tpg.ua
З усіх питань допоможе менеджер з персоналу Ірина Ломака 0674674592 будемо раді бачити Вас своїх рядах 

28.04.2017-
28.12.2017

Mamamia!

ресторан Від 18 років

Офіціант, 
повна зайнятість. вакансії вікриті в різних районах Києва. зп: % від каси + чайові (8000-12000 грн). соц. пакет

тел. 073-311-63-11;
073-311-63-34

25.04.2017-
25.12.2017
Паритет - Сервіс  Виробництво / дистрибуція Вимоги до кандидата: • орієнтування в продукції настільних ігор бажано • навички продажів і проведення презентацій вітаються

Видавництво ігор (група компаній Паритет-Сервіс) запрошує в свій творчий і креативний колектив співробітника на посаду "Продавець-консультант настільних ігор".

Обов'язки: • консультування клієнтів за всіма видами настільних ігор • участь в проведенні ігротек

Умови роботи: Робота в торговому центрі два через два. З 10 до 22 (залежить від регламенту ТЦ)

ok@ps.us
050 419 02 16 

12.04.2017-
29.12.2017

Ajanta Engineering

Торгівля
 
Ч/Ж від 20 до 35 років, досвід активних продажів від 6 місяців, комунікабельність, вміння виявляти потребу клієнтів та компетентно її задовольняти.
 

Менеджер з продажу автозапчастин, повна зайнятість, ставка + %

В`ячеслав 096 313 63 63

03.01.2017-
30.12.2017

Управлінська Компанія "АРГУМЕНТ" 

Консалтинг Вік від 18 років - вітається досвід роботи в сфері продажів, навички ведення переговорів - націленість на матеріальний і кар'єрний ріст - грамотне володіння російською мовою, чітка дикція - відповідальність, уважність, стресостійкість - знання ПК на рівні користувача

Менеджер по роботі з клієнтами. - заробітна плата: оклад + бонус (від 5000) - зручне місце розташування офісу - робота в молодому та дружньому колективі, комфортні умови праці - повний / неповний робочий день (зміни: з 9:00 до 15:00 та 15:00 до 21:00, оплачувані перерви, 2 вихідних в тиждень).

Тел: +38 (050) 326-32-26 +38 (067) 411-62-68 +38 (063) 562-13-77 Адреса: Бульвар Тараса Шевченка - 35, 5 - поверх.

03.11.2016-
03.11.2017

Placity

Зовнішня реклама Готові розглянути без досвіду роби але з великим бажанням навчитися і працювати.

Менеджер з продажу рекламних площин.

Повна зайнятість. Обов'язки: - робота з існуючими та потенційними клієнтами компанії; - оформлення відповідної документації та укладення договорів; - контроль за оплатою замовлень клієнтами; - грамотне консультування та інформаційна підтримка клієнтів; - формування клієнтської бази. Вимоги: - досвід в активних продажах не менше 1-го року; - вміння вести переговори, аргументувати, переконувати клієнта; - вміння планувати і виконувати поставлені завдання; - впевнений користувач ПК, Інтернет; - орієнтованість на результат. Умови: - офіс розташований в Деснянському районі ул.Братиславская, - графік роботи: пн-пт 9: 30-18: 30; - оплата - ставка + % + премії (за підсумками співбесіди); - своєчасна оплата праці; - вкюсняшки, кава, чай.

+38 (067) 469 60 90

01.11.2016-
01.11.2017

ПриватБанк

Фінансові послуги Без досвіду роботу, повна зайнятість (старшокурсники, випускники, студенти на зочній формі навчання)

Оператор Контакт-центру

Київське ГРУ ПАТ КБ ПриватБанк Адреса: м. Київ, вулиця Богдана Хмельницького, 41. (режим роботи: понеділок-п'ятниця, 09:00-18:00).

Контактний телефон: (044) 569 47 87. - Вороніна Вікторія Валентинівна (відділ кадрів)

22.09.2016-
31.12.2017

17.07.2014
adv
85827
остання редакція 12.10.2017
adv