logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Робота/практика для студента

Студенту

Шановні студенти! Керівництво університету всіляко дбає про своїх студентів  та намагається працевлаштувати кожного, звичайно, без шкоди для навчання. Звертайтесь до компаній, що наведені у переліку та отримуйте практичний досвід і можливість подальшого працевлаштування. 

Якщо у Вас виникли питання або пропозиції щодо працевлаштування (проходження практики), звертайтесь до Центру розвитку кар'єри.

Компанія Сфера діяльності Вимоги Вакансія/додаткова інформація Термін розміщення вакансії 
Genesis  IT 

Requirements: 1+ years experience providing exceptional software, technical or sales-oriented customer support required. Ability to prioritize, problem-solve, and meet deadlines and goals. Skilled communicator (verbal and written). Fluent English (verbal and written) is a must. 

Duties: Desirable work time - 11.00 - 20.00. Handle various incoming sales-focused requests. Support Sales Team by providing customer education and issue resolution. Maintain and deal with payments. Assist clients with Premium services activation and ensuring a high level of customer satisfaction enabling a successful renewal. Identify upsell opportunities, collaborate with internal teams to remediate issues and enabling new clients conversion. Ensuring customer feedback is clearly captured and conveyed internally to enable ongoing improvement of product and service.

Customer Support Specialist
Genesis  IT  У нашего идеального кандидата есть: Профильное образование; Желательно опыт работы на должности 1-2 года; Опыт работы в M.E.Doc; Опыт работы в 1С (желательно); Опыт работы в клиент-банках; Умение составлять первичные документы, отчеты.

Junior accountant

https://gen.tech/vacancy/228

12.09.18 
12.10.18 
Genesis  IT 

У нашего идеального кандидата есть: Сильные аналитические умения, умение работать с цифрами. Высокий уровень владения Excel, Word, Powerpoint; Наличие базовых знаний Google Adwords (сертификат Google Adwords будет преимуществом); Умение быстро обучаться; 

Проактивность и способность выполнять проекты «под ключ»; Английский язык на уровне Upper-Intermediate и выше (собеседование может проводиться на английском); Умение анализировать маркетинговые данные и принимать решения на основе анализа. 

Junior Marketing Manager 

https://gen.tech/vacancy/221 

12.09.18 
12.10.18 
Чумак 

 
 
Чумак 
 АПК 

Trainee to Export Department 
btuatedrbo: Our Story Chumak is a market leading company with a bright history and confident future. Our 21 year experience in new products development, innovations and constant growth on challenging market allows us to take the top positions in national FMCG market as well as our products are known and loved by consumers worldwide.

Chumak offers you to start your career in a dynamic and highly professional team from a Top 10 Best Employers of Ukraine. 

Office located in Kiev. CV and application letter will be accepted in English only. 

EGritsay@chumak.com

We are looking for open for new, well organized, result oriented trainees who will support export team in ongoing activities.

Main Responsibilities:

  • • Search for new customers on export markets.
  • Preparation and delivery of sales proposals to potential customers 
  • To provide comprehensive administrative support to the Export Department.
  • Assistance in formatting different materials/documents, projects assistance.
  • Documentation flow management.
  • Cross-functional cooperation.

Main Requirements:

Strong written and verbal English skills (Intermediate Level). Fluent with figures. Hard-working, attentive to details, self-organized person.

We offer: Part-time for 6 month. Not less than 80% occupation. Permanent employment upon successful probation.

11/09/2018 
30/09/2018 
FESKO Merchandising 

 
Сумісний мерчендайзинг  Мерчендайзер 
Від 18 років, м/ж, без досвіду 
контакти: 0673749540 
11.09.2018 
11.10.2018 

Заклад громадського харчування «Львівські Пляцки» 

Заклад громадського харчування «Львівські Пляцки» пропонує студентам, які навчаються за професією «кухар; кондитер», пройти практику в нашому закладі з подальшою можливістю працевлаштування.

Під час проходження виробничої практики Ваші студенти зможуть закріпити і поглибити свої знання та навички:

° розробки м’яса та риби;

° заготовок овочів та фруктів;

° робота з рецептурами та технологічними картами; 

° приготування десертів; 

° робота з тістом;

° випікання сирників та штруделів; 

° приготування безалкогольних напоїв.

Також пропонуємо стажування та працевлаштування за такими професіями:

° офіціант; 

° бариста; 

° касир;

° продавець; 

° пекар;

° кухар; 

° кондитер.

Наша адреса: м. Київ, вул. Полярна, 20 Д.

Контактний телефон: 093-954-23-50.

Завчасно дякуємо Вам за зворотній зв'язок!

Заклад громадського харчування «Львівські Пляцки» пропонує студентам, які навчаються за професією «кухар; кондитер», пройти практику в нашому закладі з подальшою можливістю працевлаштування

Заклад забезпечує належні умов для проходження практики на виробництві, дотримання правил і норм охорони праці, техніки безпеки і виробничої санітарії відповідно до законодавства.

Укртелеком 
Телекомунікації 
 
Укртелеком 
Телекомунікації 

Розміщення узгодженого тексту оголошень на сайтах пошуку роботи (rabota.ua та olx), контроль строків розміщення;

Аналіз отриманих резюме та порівняння з отриманою Заявкою на підбір (бухгалтера по податкам, спеціаліста з контролю платежів та договорів, водіїв);

Проведення телефонного інтерв'ю відповідно до узгодженого скрипту;

Внесення інформації по кандидатам у програму E-staff; Узгодження та організація проведення співбесід з кандидатами та керівником (також skype інтерв'ю з регіонами);

Підготовка job offers; 

Координація оформлення у відділі кадрів;

Участь у процесі адаптації (телефонний дзвінок у перший робочий день з питанням чи все добре, допомога у вирішенні питань новачку);

Ведення звітності по закритим вакансіям. 

вік 19-24 роки, досвід роботи не обов'язковий 

стажер напрямку HR, зайнятість 20 годин/тиждень (3 місяці) в дружній команді експертів Компанії; 

гнучкий графік (можливість поєднання з навчанням ;); 

стипендія; • можливість проходити тренінги (дистанційно або аудиторно);

комфортний офіс у 5 хвилинах від центру, 2х хвилинах від метро, 1 хвилині від парку (бульв. Т. Шевченка, 18)

досвід роботи у великій національній Компанії! 


0911142282 Вікторія 
 

06.09.2018 
 01.11.2018 
Енергостіл
Енергостіл* (energosteel.com) - один з провідних українських виробників
сталевих молольних куль. 
 

Місце роботи: м. Київ, с.м. Олімпійська.

*Обов'язки *

- Проведення оглядових аналізів ринку і конкурентів на основі відкритих
джерел і даних комерційних провайдерів.
- Складання звітів для відділу маркетингу і відділу продажів.
- Оновлення та наповнення баз даних 1С актуальною інформацією.
- Участь в розробці бюджету відділу маркетингу.
- Участь в наповненні корпоративного сайту та сторінки компанії в Facebook,
Instagram.
- Підготовку роздаткового матеріалу для галузевих виставок, співпраця з
дизайнерами і друкарнями.

*Основні вимоги:*
- Вища або незакінчена вища освіта (маркетинг, економіка, статистика,
кібернетика).
- Бажаний досвід роботи від 1 року.
- Відмінне знання MS Excel, бажано знання графічних редакторів (Photoshop,
Corel Draw).
- Вміння працювати з великими обсягами інформації.
- Знання англійської мови на рівні  Intermediate / Upper-Intermediate.

МАРКЕТОЛОГА-АНАЛІТИКА

Заробітна плата: 10 000 -15 000 грн. (рівень обговорюється за підсумками
співбесіди).
Графік роботи: повний робочий день з 08:45 до 17:30, перерва з 12:00 до
13:00. Субота, неділя – вихідні.

*Компанія пропонує:*
- Конкурентну заробітну плату.
- Цікаві завдання.
- Роботу в дружній команді професіоналів.

Контактна особа: Кочетова Анастасія
тел. +38 067-823-00-75
kochetova@energosteel.com

Premier Hotel Rus 

Готельно-ресторанна

Відповідальність; комунікабельність; стресостійкість; гостинність

Офіціант

Обов’язки:

  • Обслуговування гостей ресторану (бенкети, фуршети, шведська лінія);

Пропонуємо:

  • Роботу в команді;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Змінний графік роботи;
  • Можливість кар’єрного зростання; 

Галина
ok@hotelrus.kiev.ua 
289-45-15

04.09.2018 - 04.10.2018

Premier Hotel Rus

Готельно-ресторанна 

Відповідальність; грамотне мовлення; приємна зовнішність; знання основ етикету; комунікабельність; стресостійкість; гостинність; знання англійської мови

Адміністратор готелю

Обов’язки:

Надання адміністративних послуг:

  • Поселення/виселення (реєстрація) гостей;
  • Здійснення платежів між готелем та гостями;
  • Інформування гостей про послуги готелю;

Пропонуємо:

  • Роботу в команді;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Змінний графік роботи;
  • Можливість кар’єрного зростання;

Галина
289-45-15

04.09.2018 - 04.10.2018

Cofco International 

АПК (Агропромышленный комплекс)

Английский (продвинутый)

Skills, interests and qualities:

  • Higher education in Finance/Accounting/Economy (or students in their final years of studies) is required
  • Good Excel skills (Math functions, analytical forms etc.)
  • Well-organized, detail-oriented, able to make analysis and accurate with numbers
  • Responsible
  • Quick learner
  • 1-C skill will be an advantage
  • Fluent English is a must
  • Should be willing to perform other tasks upon requests
  • Ready for business trips

We offer:

  • Strong career opportunities to grow at large international company
  • Official salary
  • Medical insurance
  • Friendly atmosphere
  • Opportunity for professional and personal development
  • Comfortable office in the city center

Контактное лицо: Николай

Junior Accountant (Trainee)

полная занятость

Responsibilities;

  • Assisting to Direct Manager and accountants in preparing necessary information and reports
  • Support in Group audit process, intra-group reconciliation
  • Assistance in invoicing to accounting team

You will be responsible for managing accounts and invoices

Акционерный Банк «Пивденный»

Крупнейший банк юга Украины Акционерный Банк «Пивденный» приглашает принять участие в конкурсе на вакансию: 

Метінвест-СМЦ

Програма стажування в Продажах

Команда Метінвест-СМЦ пропонує унікальну можливість отримати професійні знання та навички з певними техніками та методиками продаж, завдяки активній участі в реальних проектах

Якщо ти хочеш:

  • Приєднатися до команди лідерів;
  • Побудувати кар’єру у сфері продаж;
  • Отримати можливість професійного та особистого зростання.

І ти:

  • Студент 4-5 курсов ВНЗів або випускник 2017-2018 років;
  • Маєш активну життєву позицію, розвинені комунікаційні навички;
  • Прагнеш до навчання та розвитку;

Ми пропонуємо:                  

  • Навчання та майстер-класи у сфері продаж;
  • Наявність професійного наставника;
  • Цікаві задачі та проекти;
  • Отримання практичного досвіду в найбільшій компанії України;
  • Оплату за стажування;
  • Можливість продовжити кар’єру в компанії Метінвест.

Програма призначена для підготовки нашого наступного покоління професіоналів

В разі успішного проходження стажування найкращі кандидати отримають можливість стати частиною команди Метінвест-СМЦ

Етапи відбору:

  • Резюме та мотиваційний лист;
  • Співбесіда;
  • Ассессмент центр.

Програма стажування:

Термін стажування – 2 місяці

1-й місяць – навчання, знайомство з компанією, теоретична частина

2-й місяць – практика, що оплачується

Працевлаштування в Компанію після успішного проходження стажування

Резюме з відміткою  «Стажування» відправляйте на адресу: y.s.glebova@metinvestholding.com

Мережа Фуршет (ТОВ Рітейл- Тренд)

Стажування – навчання буде проходити протягом 2 місяців.

З/п на період навчання 3000 грн.

Мережа Фуршет (ТОВ Рітейл- Тренд) запрошує студентів КНТЕУ схильних до комерційної діяльності зі знанням основ товарознавства  та логістики.

Ми  пропонуємо навчання 5 студентам з подальшим працевлашту-ванням в якості категорійного менеджера в комерційному департаменті.

За результатами успішного стажування пропонуємо посаду помічника категорійного менеджера та в подальшому- категорійним менеджером.

Гуляр Тетяна Борисівна – директор з розвитку мережі «Фуршет»:

Tatgul61@gmail.com , 050-311-55-27

Укртелеком 
 
Телекомунікації  студент 3-6 курсу, напрямок навчання: економічний/облік і аудит/юридичний, базові знання пакету MS Office, особисті якості: комунікабельність, відповідальність, нестандартне мислення, творчий підхід в роботі 

стажер напрямку продажів В2В

зайнятість 20 год./тиждень, гнучкий графік роботи. Під час стажування буде стажер буде займатись: розробкою та впровадженням проектів у напрямку продажів, аналітика, підтримка SuiteCRM (якщо немає досвіду - навчимо), пошук, аналіз, формування баз потенційних клієнтів, робота з програмами MS Excel, PowerPoint, тощо, взаємодія з підрозділами компанії та зовнішніми партнерами. 

students@ukrtelecom.ua 

ТОВ "УФС" 

аутсорсінг бухгалтерські послуги  незалежно від віку 

бухгалтер, заробітна плата 7000

тел  0970835204 Раиса 

Вектор-Бест-Україна, ТОВ 
 
 Менеджер з продажу медичного обладнання, повна зайнятість 

 
Фармацевтика 

Чоловік, вік від 19-38 років, закінчене навчання, можливо без досвіду роботи (навчаємо); Вимоги до кандидата: • Бажання кар'єрного зростання • Людяність та комунікабельність • Позитивне ставлення до відряджень • Активність 

Функціональні обов’язки: • Робота з існуючою базою • Пошук нових клієнтів • Проведення зустрічей • Відрядження • Участь у виставках, конференціях • Просування продукції компанії; Резюме надсилати на ел. адресу: ostroushko@vbestua.com 

Менеджер з продажу медичного обладнання, повна зайнятість

Ми пропонуємо: • Офіційне працевлаштування • 5-ти денний робочий тиждень • Графік роботи з 9:00 — до 17:00 • Забезпечення робочим місцем та моб. зв'язком • Стабільна заробітна плата • Преміальні • Молодий, активний, дружній колектив • Цікаву сферу діяльності • Можливість кар'єрного зростання 

ТОВ "ДТС-Київ"  оптова та роздрібна торгівля кабельно-провідниковою продукцією  бажання працювати та розвиватися, навчаємо 
hrqpzzqhfj: dts.elena2012@gmail.com, 099-765-94-87, 067-344-8-448 
 
Помічник менеджеру з продажів, повний день, офіс на Віскозній біля Епіцентру, ставка 5000  23.07.2018 - 23.08.2018 
Smart Marketing Маркетинг/Реклама

комунікабельність;
працьовитість;
ініціативність;
бажання розвиватися;

Звертайтесь за телефоном:
Владислав. +38 093 15 18 414 

Офіс-менеджер. Повна зайнятість. З/п обговорюється з успішним кандидатом. 
btuatedrbo: Освіта вища (бажано), можна незакінчена. Загальний досвід роботи не менше 6 місяців. Володіння ПК (Word, Excel, Power Point). Грамотна мова. Уміння працювати з людьми. 

11.07.2018 - 20.07.2018
Colliers International Нерухомість
  •  University degree
  • Fluent English
  • Excellent PC skills (Word, Excel, Power Point, Adobe packages)
  • Character features: good interpersonal skills, intelligence, diligence, ability to handle multiple tasks, ability to work under pressure and meet the deadlines. Professional experience as assistant/coordinator position is a plus
  • Last year of study student

Асистент відділу торговельної нерухомості

Звертайтесь за телефоном:
067-223-72-67 (Аліна)

10.07.2018-10.09.2018
Страхова компанія "УАСК АСКА-ЖИТТЯ" Страхування життя

Звертайтесь за телефоном:

093-372-09-48 Гамарис Тетяна

Або надсилайте резюме:
gamaris@aska-life.com.ua

11.07.2018 -11.09.2018

SOCAR

Роздрібна торгівля (мережа АЗС)
  • Якісне обслуговування гостей відповідно до корпоративних стандартів.
  • Інформування клієнтів про актуальні маркетингові акції.
  • Забезпечення чистоти і порядку в прикасовій зоні.

Звертайтесь за телефоном:
067-504-84-04

Або надсилайте резюме:
irina.boot@socar.ua

Касир торговельного залу

  • Офіційне працевлаштування.
  • Графік роботи позмінний.
  • Своєчасна і стабільна заробітна плата та премії.
  • Для студентів заочної форми навчання, додаткова оплачувана відпустка на період сесії.
  • Корпоративне навчання.
  • Можливість кар’єрного росту.

06.07.2018 - 31.08.2018
  • Приготування фірмових страв та напоїв кафе АЗК Компанії.
  • Дотримання технології та рецептури їх приготування.
  • Якісне обслуговування гостей кафе відповідно до корпоративних стандартів Компанії.
  • Забезпечення чистоти і порядку в зоні доготівельної.

Кухар

  • Офіційне працевлаштування.
  • Графік роботи позмінний.
  • Своєчасна і стабільна заробітна плата та премії.
  • Для студентів заочної форми навчання, додаткова оплачувана відпустка на період сесії.
  • Корпоративне навчання.
  • Можливість кар’єрного росту.

Звертайтесь за телефоном:
067-504-84-04

Або надсилайте резюме:
irina.boot@socar.ua

A-connexion IT

Уміння працювати з великими обсягами інформації та в стислі терміни;
Аналітичне мислення і розуміння сучасних бізнес-процесів;
Уміння вірно оцінювати час, необхідний на виконання завдання, і виконувати його вчасно;
Сильні навички комунікації та презентації;
Високий рівень самостійності і самоорганізації;
Володіння англійською мовою (письмова і усна) не нижче рівня Intermediate.
Знання французької мови буде плюсом;
Впевнений користувач ПК та офісної техніки.

Звертайтесь за телефоном:
Аліна Юріївна Костенко
050-380-67-22

Асистент фінансового, адміністративного директора
ЗП 9000 грн. + За підсумками співбесіди
Опис вакансії
Асистент з ведення фінансових, бухгалтерських та адміністративних питань для французьких VIP-клієнтів в сфері музичного продакшна, реклами та кіно.
Готові розглянути кандидатури студентів останніх курсів.

Ми пропонуємо:

  • Спеціалізоване навчання і кар'єрне зростання;
  • Придбання ексклюзивних знань фінансово-адміністративного менеджменту французьких артистів;
  • За бажанням вивчення французької мови;
  • Відрядження до Франції.

Обов'язки:

  • Робота з базами даних (складання, ведення, оновлення);
  • Робота з фінансовими та банківськими документами;
  • Ведення документообігу, вхідної та вихідної кореспонденції;
  • Підготовка презентацій та звітів відповідно до встановлених термінів та вимог;
  • Планування та контроль повного циклу адміністративної підтримки (графіка, зустрічей, контактів, листування)
  • Організація ділових та особистих поїздок і подій, бронювання готелів і купівля квитків;
  • Виконання інших доручень, пов'язаних з організацією роботи.

Умови роботи:

  • Робота в офісі, можливо поєднання з навчанням (студенти останніх курсів / випускники);
  • Офіційне працевлаштування після успішного проходження випробувального терміну;
  • Випробувальний термін - до 2-х місяців;
  • Робота в тандемі з ще одним асистентом;
  • Робота в філії французької компанії.
BURGERS Ресторани
Кафе
Звертайтесь за телефоном:
Драпкін Валерій Петрович

068 688-68-76
dzhevana@gmail.com

офіціанти, бармени, менеджери, інше

Аккорд Групп

Продаж професійного обладнання для ресторанів та готелів 

Після закінчення університету, з 22- 24 років, повинен володіти знаннями щодо професійного обладнання, знання мови не обов'язково

Звертайтесь за телефоном: 0674456856 

Менеджер з продажу
робота в офісі з кліентами, повний робочий день з 9.00-18.00, з пн.-пт., ставка + %

27.06.2018 - 27.08.2018
IB Interbilanz Audit 

Вакансія: помічник аудитора

На тебе чекає:

  • офіс біля ст. м. Контрактова площа;
  • офіційне працевлаштування, що включає медичне страхування, оплачувану відпустку, премії)
  • своєчасна виплата заробітної плати;
  • робочий день з 9:00 до 18:15 (у пятницю до 16:00).

Якщо ти:

  • вмієш працювати у команді та
  • готовий до ненормованого робочого дня та роботи у стресових умовах;
  • готовий до відряджень;
  • готовий навчатися,

Не вагайся та надсилай своє резюме:
office@interbilanz.co.ua, тел. 044 586 42 95.

ТОВ "Вільнянський хлібозавод" Хлібопекарне виробництво Киясова Людмила Іванівна  (095 604 31 91), 
Luda.43@i.ua 
ПрАТ «Нова лінія»

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта (маркетинг)
  • Впевнений користувач ПК: MS Office, 1С, Internet

Професійні навики:

  • Стратегічне планування
  • Знання основ ділового спілкування
  • Досвід організації маркетингових досліджень і аналізу ринку, знання відомих брендів
  • Знання основних технологічних і конструктивних особливостей, характеристик і споживчих властивостей продукції

Знання мов: Українська — обов’язково (на рівні ділового спілкування, листування)

Особисті якості:

  • Активність
  • Аналітичне мислення
  • Вміння самостійно приймати рішення і відповідати за них
  • Організаторські здібності
  • Вміння лобіювати інтереси компанії
  • Стересостійкість

Національна мережа будівельно-господарських гіпермаркетів «Нова лінія» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади менеджера з маркетингу

Основні обов’язки:

  • Збір та аналіз необхідної комерційно-економічної інформації
  • Постійний моніторинг галузевого ринку та нових тенденцій
  • Підготовка пропозицій і рекомендацій для підвищення рівня продаж
  • Реалізація плану маркетингових заходів
  • Проведення акційних заходів
  • Ведення звітності

Ми гарантуємо:

  • Можливість розвиватись в команді професіоналів
  • Корпоративні заходи
  • Стабільну заробітну плату + бонуси за результатами роботи

Звертайтесь зателефоном: 050 38 58 951 Леся, менеджер з персоналу.

ПрАТ «Нова лінія»
  • Вища освіта (економіка, фінанси);
  • Досконале знання Excel;
  • Аналітичний склад розуму, логічне мислення;

Звертайтесь за номером телеф.: 050 38 58 951 Леся, менеджер з персоналу.

Вакансія: Економіст з фінансової роботи  

Обов’язки:

  • Підготовка планової та поточної звітності;
  • Аналіз ефективності роботи підрозділу;
  • Участь у проведенні інвентаризацій;
  • Аналіз рентабельності товару;
  • Проведення та контроль списання товару.

Ми пропонуємо:

  • Здобуття досвіду в національній компанії;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Офіційну заробітну плату;
  • Графік роботи з 09:00 до 18:00 (5/2).
 СМК "ДІРЕКТ СІСТЕМ"  Торгівля
Вік 18-35 років 
 

Вакансія: помічник менеджера/оператор 1С.

За додатковою інформацією звертатися за телефоном 067 327-28-21 (Ірина).

06.06.18 - 30.07.18 
ТОВ "Видавничій Дім "Українській Медіа Холдінг"  Медіа 
  • Вік від 20 років.
  • Активність
  • Цілеспрямованість. 

Вакансія: Менеджер з продажу інтернет реклами. 

Ми пропонуємо: 

  • Навчання та розвиток у сфері інтернет-реклами. 
  • Офіційне працевлаштування.
  • Повна зайнятість.
  • Заробітна плата від 8000 грн. 

Адреса: Куренівський провулок 17-г., за довідкою звертатися за телефоном 067-686-0753 (Олена).

06.06.2018 -
30.12.2018 

Ciklum

  • Education - higher
  • Experience with supporting Office daily routine is a plus
  • Advanced computer user (Microsoft Office package, additional software is a plus).
  • English - advanced
  • Client-oriented attitude
  • Calm, self-organized, responsible, initiative
  • Positive attitude 

Ciklum is looking for a driven and successful Office Manager to join our team in Kyiv and be part of Administrative and Facility Management Global team.

It is a position for young, energetic, self-organized and highly motivated talents who would like to develop their career in a big international IT company.

Responsibilities:

  • Frontdesk maintenance
  • Visitors reception, Calls distribution
  • Couriers/post coordination & keeping the registers/checking Ciklum mail box distribution of the mails
  • Coordination of suppliers and making sure office stock is sufficient
  • Working with Service Desk system, processing Office support requests;
  • Assistance to Facility Management Administrator and Branch manager
  • Processing travel requests (visas, tickets)
  • Support of international clients (arranging transfers, booking restaurants, other support)

Nataliia Tovstenko - Recruitment Consultant (HR Internal), +38 (093) 97 97 850

12 Amosova St. 03141, Kyiv, Ukraine

СТАЖУВАННЯ У

CARLSBERG

Carlsberg Ukraine розробила програму стажування для різних спеціальностей, що розрахована на студентів як з технічною, так і з гуманітарною освітою.

У компанії відкриті позиції в популярних серед студентів напрямках: право, фінанси, маркетинг та інші. Окрім того, у Carlsberg навчатимуть майбутніх інженерів, апаратників процесу бродіння, машиністів холодильних установок, налагоджувальників. Вони зможуть ознайомитися з найсучаснішим обладнанням під керівництвом досвідчених фахівців. За кожним стажером на час стажування буде закріплений ментор.

Стажування проходитиме у трьох містах України: Запоріжжі, Львові та Києві. Воно триватиме 6 місяців, протягом яких студенти разом з фахівцями працюватимуть над проектами компанії. На цей період студенти будуть офіційно працевлаштовані і отримуватимуть зарплатню. Взяти участь у конкурсі на стажування можуть студенти останніх курсів або випускники вишів.

Така робота надає початківцю чимало переваг: перш за все – практичні навички роботи, нагоду ознайомитися з умовами праці, відкрити для себе нові напрямки в майбутній професії, можливість подальшого працевлаштування на постійній основі, конкурентну заробітну платню, отримання рекомендацій від роботодавця, тощо.

Цей проект не є новим для компанії. Щороку на стажування приходять студенти з кращих вищих навчальних закладів країни. Деякі з них після успішного проходження практики залишаються у Carlsberg.

«Ми даємо можливість початківцям будувати свою кар’єру з нами. Частина штатних працівників, що сьогодні займають провідні позиції на підприємстві, прийшли до нас після проходження програми стажування. Окрім того, працівники мають змогу розвиватися не тільки в межах компанії в Україні, але і в рамках глобальної Carlsberg Group. Тільки за останній рік наші колеги отримали нові призначення у Польщі, Данії, Швейцарії, В’єтнамі.» - провідний спеціаліст з персоналу, Інна Ціона.

Детальніше про програму Carlsbergship можна прочитати на офіційному сайті Carlsberg Ukraine в розділі «Стажування».

"Магія текстилю" Оптова/роздрібна торгівля • Досвід виписки та реєстрації ПН
• Досвід роботи з системою клієнт-банк, первинною документацією
• Досвід ведення кадрового діловодства
• Знання ділянок ЗЕД, зарплатного проекту як перевага
• Знання 1С (8.2.), M.E.Doс, MS Office

Вакансія: заступник головного бухгалтера.

• ринковий рівень з / п, в залежності від Вашого професійного досвіду і навичок, обговорюється індивідуально на співбесіді, виплачується вчасно без затримок!
• офіс в 15 хв ходьби від м.Чернігівська
• графік роботи 5/2 з 9.00 до 18.00
• можливість підвищити свій професійний рівень в компанії з 10-ти річною історією на ринку і хорошою репутацією;
• щедрі подарунки та знижки на корпоративну продукцію

Деталі за номером: 096 382 99 72 (Юлія)

"Магія текстилю" Оптова/роздрібна торгівля

• Організація бухгалтерського і податкового обліку в повному обсязі (1С 8.2)
• Складання та здача фінансової, податкової звітності (ТОВ, СПД)
• Ведення ділянок ЗЕД, виробництва
• Контроль банківських операцій, робота в системі "Клієнт-банк"
• Організація процесу ведення первинної документації
• Контроль кадрового адміністрування, нарахування заробітної плати
• Організація процесу бюджетування, ведення календаря платежів
• Оптимізація операційної діяльності, участь в автоматизації процесів, складання ТЗ для програмістів
• Управління співробітниками відділу бухгалтерії в к-ті від 2+ чол.

Вакансія: головний бухгалтер.

• ринковий рівень з / п, в залежності від Вашого професійного досвіду і навичок, обговорюється індивідуально на співбесіді, виплачується вчасно без затримок!
• офіс в 15 хв ходьби від м.Чернігівська
• графік роботи 5/2 з 9.00 до 18.00
• можливість підвищити свій професійний рівень в компанії з 10-ти річною історією на ринку і хорошою репутацією;
• щедрі подарунки та знижки на корпоративну продукцію

Деталі за номером: 096 382 99 72 (Юлія)

"Воля" 

Вакансія: Консультант в Центр Сучасних Технологій

Офіційне працевлаштування, графік 5/2, 8-годинний робочий день, місце розташування Центрів на Лівому і Правому березі. Заробітна плата від 9000 грн. в місяць. Робота не в колл-центрі, прямий контакт з клієнтом.

Резюме надсилайте на адресу: oleksandra.maksymenko@volia.com або телефонуйте 0503397385, 0674490858, 0934029054. 

Обов'язки:

  • Консультування клієнтів, вирішення питань, з якими звертаються клієнти;
  • Продаж послуг і продуктів компанії.
  • Оформлення документації.
ТМ "КредитМаркет"
  • освіта: вища / неповна вища (готові взяти студента заочної форми навчання);
  • досвід роботи - не обов'язковий (навчання і стажування безкоштовно),
  • впевнений користувач пакету MS Office;
  • особисті якості та навики: комунікабельність, активна життєва позиція, орієнтація на результат
  • вік від 18 років

Посада -  Менеджер з кредитування на відділення і точки продажів в мережі магазинів - партнерів "Епіцентр" та "Нова Лінія".

Основні функціональні обов’язки:

  • продаж продуктів компанії: грошові кредити, кредити на купівлю авто, кредити на купівлю товарів в інтернеті, кредити для приватних підприємців, інші продукти;
  • консультування клієнтів;
  • пошук нових, робота з діючими клієнтами;

Ми пропонуємо:

  • цікаву і перспективну роботу в дружньому колективі;
  • офіційне оформлення та оплату праці (фіксована ставка + бонус в залежності від виконання плану) з першого робочого дня;
  • безкоштовне навчання (як при прийомі, так і в процесі роботи);
  • плаваючий графік роботи, стане в нагоді, якщо Ви навчаєтесь; 
  • місце роботи ми підбираємо в залежності від району Вашого проживання;
  • можливість отримати досвід роботи в фінансовій сфері, професійний та кар`єрний розвиток.

Телефонуйте: 067 240 13 91 Тетяна, 067 231 06 74  Владислав, або надсилайте резюме за адресами: danilishina@fsc.ua  та hr@fsc.ua 

"Service Systems"
  • знання пакету Ms Office
  • здатність ефективно працювати
  • відповідальність

Компанія пропонує роботу офіс-менеджера студентам 4-5 курсів на час літніх канікул з можливістю в подальшому поєднувати навчання і роботу

Умови роботи:

  • графік, який дозволить поєднувати навчання та роботу
  • відпустка на час сесії
  • своєчасна виплата зп
  • офіційне працевлаштування
  • можливість побудувати кар’єру з нуля
  • зп - 7 000 грн. (випробувальний термін), 9 000 грн. (постійна основа).

Обов’язки:

  • обробка інформації
  • робота в мережі Інтернет
  • ведення соц. мереж

Наш сайт

Деталі за телефоном: 063 871 49 69.

Резюме надсилайте на пошту hr@ssystemy.com

Торговий дім "Віктер Плюс"
  • знання методів проведення співбесід
  • знання пошуку підбору персоналу
  • впевнений користувач ПК

Провідна компанія, Торговий дім "Віктер Плюс", офіційний представник продукції заводу ПрАТ "Склоприлад", заводу-виробника контрольно-вимірювальних, запрошує Вас взяти участь в конкурсі на посаду Менеджера з продажу.

Обов'язки:

  • активний пошук нових клієнтів
  • надання консультацій по продуктах компанії
  • підтримання довгострокових контрактів з існуючими клієнтами
  • контроль виконання договірних зобов'язань
  • проведення презентацій
  • участь у виставках
  • готовність до відряджень

Умови роботи:

  • високий рівень заробітної плати
  • навчання та тренінги за рахунок компанії
  • обладнане робоче місце
  • молодий і дружний колектив

Інформацію про нас Ви можете знайти на сайті.

Адреса: м. Київ, пр-т Героїв Сталінграда 2-Г, корп 1 (найближча ст. М "Оболонь")

Запис на співбесіду за тел: (098) 056-45-90; (093) 595-58-87, (044) 581-11-40, (044) 581-11-41

Торговий дім "Віктер Плюс"
  • добре поставлена ​​мова
  • активна життєва позиція, націленість на результат, впевненість в собі
  • бажання працювати, вчитися, розвиватися і заробляти

Провідна компанія, Торговий дім "Віктер Плюс", офіційний представник продукції заводу ПрАТ "Склоприлад", заводу-виробника контрольно-вимірювальних, запрошує Вас взяти участь в конкурсі на посаду Менеджера з продажу.

Обов'язки:

  • активний пошук нових клієнтів
  • надання консультацій по продуктах компанії
  • підтримання довгострокових контрактів з існуючими клієнтами
  • контроль виконання договірних зобов'язань
  • проведення презентацій
  • участь у виставках
  • готовність до відряджень

Умови роботи:

  • високий рівень заробітної плати
  • навчання та тренінги за рахунок компанії
  • обладнане робоче місце
  • молодий і дружний колектив

Інформацію про нас Ви можете знайти на сайті.

Адреса: м. Київ, пр-т Героїв Сталінграда 2-Г, корп 1 (найближча ст. М "Оболонь")

Запис на співбесіду за тел: (098) 056-45-90; (093) 595-58-87, (044) 581-11-40, (044) 581-11-41

Торговий дім "Віктер Плюс"
  • добре поставлена ​​мова
  • розмовна англійська
  • вища технічна освіта (бажано); активна життєва позиція, націленість на результат, впевненість в собі; бажання працювати, вчитися, розвиватися і заробляти;

Провідна компанія, Торговий дім "Віктер Плюс", офіційний представник ПАТ "Склоприлад", заводу-виробника контрольно-вимірювальних приладів, запрошує Вас взяти участь в конкурсі на посаду Менеджера з продажу (експорт)

Обов'язки:

  • активний пошук нових клієнтів;
  • надання консультацій по продуктах компанії;
  • робота з іноземними клієнтами;
  • проведення презентацій;
  • участь у виставках;
  • готовність до відряджень;

Ми пропонуємо:

  • навчання та тренінги за рахунок компанії;
  • обладнане робоче місце;
  • молодий і дружний колектив;
  • перспектива кар'єрного і професійного зростання.

Інформацію про нас Ви можете знайти на сайті.

Адреса: м.Київ, пр-т Героїв Сталінграда 2 Г, корп 1 (найближча ст. М "Оболонь")

Запис на співбесіду за тел: (093) 595-58-87, (098) 056-45-90, (044) 581-11-40, (044) 581-11-41

Торговий дім "Віктер Плюс"
  • вища освіта (маркетинг, економічне, технічне);
  • досвід роботи на аналогічній посаді (можливо без досвіду);
  • аналітичний склад розуму;
  • знання інструментів і методів дослідження ринку;
  • впевнений користувач ПК: MSWord, MSExcel

Провідна компанія, Торговий дім "Віктер", офіційний представник ПрАТ "Склоприлад", заводу-виробника контрольно-вимірювальних приладів, запрошує Вас взяти участь в конкурсі на посаду Помічника маркетолога.

Обов'язки:

  • моніторинг ринку і основних конкурентів;
  • моніторинг цін по всій лінійці продукції;
  • робота з великим обсягом інформації в Excel;
  • підготовка первинного звіту для маркетологів;
  • ведення звітності за прогнозами.

Умови роботи:

  • молодий і дружний колектив;
  • можливість особистісного і кар'єрного зростання;
  • корпоративні заходи;
  • комфортабельний офіс.

Інформацію про нас Ви можете знайти на сайті;

Адреса: м.Київ, пр-т Героїв Сталінграда 2-Г, корп 1 (найближча ст. М "Оболонь")

Запис на співбесіду за тел: (098) 056-45-90; (093) 595-58-87, (044) 581-11-40.

 ТОВ"ЕпіцентрК"  Роздрібна Торгівля 

Продавець-консультант.

  • Графік роботи позмінний.
  • Офіційне працевлаштування.
  • Проводиться навчання (тренінги з продажу).
  • Бажано на повну зайнятість.
  • Практикантів, також запрошуємо на проходження практики.

ЗП починається від 7000,00 грн. 

За довідкою звертатися за телефонами 0504963375, 0634966132 (Аліна, менеджер з персоналу).

АБ "КЛІРИНГОВИЙ ДІМ" Банківська справа  Спірідонова Оксана Андріївна 
  • +380950502499 
  • oksana.spiridonova@clhs.com.ua 
Електрос Україна  Фінансовий сектор
  • вільне володіння англійською мовою,
  • легке спілкування з людьми,
  • вища економічна освіта 

Вакансія: Менеджер з продажу.

Резюме надсилайте на пошту hr.electros@gmail.com 

9.05.18 - 9.08.18
ТОВ "ЕКО"  Торгівля Від 18 років.  Продавець продовольчих товарів (повна - неповна зайнятість).  Тел.: 067-434-57-45  10.05.2018 - 01.09.18 
«Лан-Україна»  Торгово-логістична
  • Бути самоорганізованим і дисциплінованим;
  •  Знати Excel, Word, Outlook;
  • Мати гарні комунікативні навички спілкування (мова, дикція);
  • Бути грамотним (письмова і усна мова).

Що необхідно робити:

  • Взаємодіяти з регіональними менеджерами по продажах Компанії;
  • Організовувати облік товарообігу і документообігу в програмах Компанії;
  • Працювати в програмі SAP (навчимо);
  • Взаємодіяти з контрагентами. 

Стабільній торгово-логістичній компанії «Лан-Україна», що працює на ринку України з 1995 року з національними торговими мережами потрібен енергійний ПОМІЧНИК МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖІВ

Наші умови:

  • Місце роботи - вул.Довнар-Запольського, 5 (між ст.м. Лук'янівська і м.Політехніческій інститут);
  • Комфортний офіс;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Дотримання всіх соціальних гарантій (відпустка 24 к.д., оплачуваний лікарняний лист);
  • Випробувальний термін - 1 міс .;
  • ЗП на ВТ - 5500, після закінчення випробувального терміну - 7000 грн. (Чистими на руки).

Чекаємо ваших резюме за адресою: i.shmarova@lanukr.com

З усіх питань також можна звертатися за тел. 067 446 92 31. Контактна особа - Ірина 

14.05.2018 - 

14.08.2018 

NestWay
  • 3-6 year student;
  • Upper Intermediate+ English speaker;
  • Advanced PC (Office pack) user;
  • Communicative and cooperative;
  • Responsible and result-focused;
  • Quick learner;
  • Able to work independently as well as a part of a team...

Nestle in Ukraine invites 3-6 years students to participate in NestWay Internship (July-December, 2018).

Benefits for you:

  • Official employment and income;
  • Experience within world's biggest food production company;
  • Experience in a real business environment with a dynamic team of professionals;
  • Support and coaching from your mentor;
  • Further employment of the best interns.

Main functions:

  • Marketing;
  • Trade-Marketing;
  • Market Research:
  • Supply Chain (Procurement);
  • Sales;
  • Technical (Regulatory & Scientific Affairs / Quality Assurance);
  • Information Technology (2 locations: Lviv and Kyiv);
  • Human Resources (HR);
  • Legal;
  • Accounting;
  • Corporate Communication & Corporate Affairs (PR);
  • Businesses Processes Optimizations.
L'Oreal  Cosmetic
  • Master / Bachelor Degree in Finance/Economics/Management
  • Perfect analytical skills
  • Attention to details
  • Responsibility
  • Advanced Excel
  • English speaking

Key Responsibilities:

  • Take part in the plan, budget and trends for the department(s)
  • Check the correct allocation of expenses by analyzing consistency between budget trends and taken actions.
  • Take part in costs optimization
  • Produce the monthly reporting and KPIs within his/her area of responsibility
  • Calculate accruals and prepaid

​Vacancy: Financial Trainee

https://m.rabota.ua/vacancy/view/6419387

ПриватБанк Банківська справа
  •  знання та вільне володіння українською та російською мовами.
  •  вік 20-30 років.
  •  рівень освіти - середньо-спеціальна, незакінчена вища, вища.
  •  досвід роботи - необов'язковий.
  •  впевнене користування комп'ютером.
  •  готовність працювати на посаді щонайменше 6 місяців (не сезонна робота).

ПриватБанк запрошує на роботу студентів 3-5  курсів на посаду операторів в
новий Контактний центр в місті Києві (біля М. "Університет"):

Повна / часткова зайнятість (для студенів очної форми навчання).
Цільовий дохід при повній зайнятості: 7700 грн. (можливо і більше)
Графік роботи: п'ятиденний (5/2), змінний (2/2).
Реальна можливість подальшого кар'єрного зростання (через 6-12 місяців
перехід на роботу у відділення банку).

Виконувані обов'язки:

  • прийом вхідних дзвінків від Клієнтів.
  • консультації Клієнтів щодо продуктів та послуг банку.
  • вирішення питань та проблем Клієнтів.
  • внесення даних в бази та ПК банку.

Київське ГРУ ПАТ КБ ПриватБанк​
Адреса: м. Київ, вулиця Богдана Хмельницького, 41.
(ст. М. "Університет")
Режим роботи: понеділок-п'ятниця, 09:00-18:00.

Інформація за телефоном:
+ 38 067 5696224 - Недовба Олексій Вікторович

Контактний телефон відділу кадрів: (044) 569 47 87 - Вороніна Вікторія Валентинівна

OASIS Travel Ukraine

Туроператор (Туніс) 1. Вища або незакінчена вища освіта у туристичній індустрії;
2. Знання напрямку «Туніс»;
3. Знання специфіки туроператорської діяльності;
4. ПК - впевнений користувач.

Менеджер з туризму:
1. Бронювання заявок;
2. Обробка пошти, відповіді на запити;
3. Робота з агентствами, консультування клієнтів;
4. Комунікації з приймаючою стороною

Резюме з фотографією прохання надсилати на адресу: vacancy@oasis.com.ua 

без строку
PwC Україна оголошує про відкриття вакансії у відділі Аудит.

Подавай заявку на участь у конкурсному* відборі уже зараз, щоб якомога
швидше отримати омріяний job offer від однієї із кращих міжнародних
компаній з надання професійних послуг.

Більше інформації про PwC шукай за посиланням.

*Рекрутинговий процес включає у себе: заповнення аплікаційної онлайн форми,
проходження числового онлайн тесту, написання тесту на знання англійської
мови в київському офісі PwC та дві співбесіди.

Контакти: Ольга Максимець, PwC | Recruitment & Employer Branding

Office: +380 44 354 04 04 | Mobile: +380 50 444 12 50
Email: olha.maksymets@pwc.com

Юг-Контракт
  • вища профільна освіта або незакінчена вища освіта (розглядаємо студентів 4-5-го курсів);
  • знання Incoterms 2010;
  • впевнена англійська (на рівні ділової переписки);
  • особисті якості: комунікабельність, відповідальність, уважність. 

Вакансія: молодший фахівець з логістики

Умови:

  • офіс — вул. Дорогожицька, 1 (в р-ні ст. метро Лук’янівська); 
  • офіційне оформлення з першого робочого дня; 
  • можливість професійного росту в компанії;
  • оплачувана відпустка (24 календарних дні), лікарняні.  

Основні задачі:

  • створення/внесення даних в облікову систему по запиту логіста;
  • створення товарних позицій в базі, внесення додаткових характеристик товару, логістичний опис товарів;
  • внесення дозвільних документів в базу, оновлення даних по маркуванню товарів;
  • створення реквестів и ГРУ, ведення журналу інвойсів;
  • підготовка прайс-листів для митного оформлення;
  • створення и внесення перекладів документів в МО для сплати;
  • отримання балансів постачальників, проведення звірок;
  • забезпечення коректності бухгалтерських документів по внутрішнім закупкам;
  • запит дозвільної документації у постачальників; контроль декларацій, термін дії яких закінчується.

Контакти: тел. 247 67 24, моб. 067 6851765,
e-mail: Zhurakovskaya-E@yugcontract.com.ua 

Юг-Контракт
  • уважність до деталей, здатність до швидкого вивчення нової інформації, відповідальність; 
  • впевнений користувач MS Office (Word, Excel, Outlook), бажано — досвід роботи в 1С; 

Вакансія: молодший фахівець з документообігу

Умови:

  • офіс — вул. Дорогожицька, 1 (в р-ні ст. метро Лук’янівська); 
  • офіційне оформлення з першого робочого дня; 
  • можливість професійного росту в компанії;
  • оплачувана відпустка (24 календарних дні), лікарняні.  

Основні задачі:

  • підготовка пакету документів на відвантаження товару для національних роздрібних мереж;
  • обробка замовлень, робота в обліковій системі;
  • взаємодія з клієнтами з питань повернення товару, їх оформлення в обліковій системі;
  • звірка взаєморозрахунків з клієнтами;
  • ведення реєстру договорів та відслідковування термінів дії кожного договору.

Контакти: тел. 247 67 24, моб. 067 6851765,
e-mail: Zhurakovskaya-E@yugcontract.com.ua

Юг-Контракт
  • уважність до деталей, здатність до швидкого вивчення нової інформації, відповідальність; 
  • впевнений користувач MS Office (Word, Excel, Outlook), бажано — досвід роботи в 1С; 
  • вища або незакінчена вища освіта (розглядаємо студентів 4-5-го курсів) за напрямком бухгалтерський облік та аудит.

Вакансія: молодший фахівець з обліку

Умови:

  • офіс — вул. Дорогожицька, 1 (в р-ні ст. метро Лук’янівська);
  • офіційне оформлення з першого робочого дня; 
  • можливість професійного росту в компанії;
  • оплачувана відпустка (24 календарних дні), лікарняні.  

Основні задачі:

  • операційний товарний облік на складах компанії;
  • відображення операцій по закупівлі товарів, реклами у постачальників, ТМЦ для внутрішніх  потреб компанії;
  • звірка з постачальниками послуг транспортно-заготівельних витрат компанії;
  • облік основних засобів і проведення інвентаризації основних засобів компанії, відображення результатів в обліковій системі.

Контакти: тел. 247 67 24, моб. 067 6851765,
e-mail: Zhurakovskaya-E@yugcontract.com.ua

Юг-Контракт
  • уважність до деталей, здатність до швидкого вивчення нової інформації, відповідальність; 
  • впевнений користувач MS Office (Word, Excel, Outlook), бажано — досвід роботи в 1С; 
  • вища або незакінчена вища освіта (розглядаємо студентів 4-5-го курсів) за напрямком бухгалтерський облік та аудит.

Вакансія: молодший бухгалтер

Умови:

  • офіс — вул. Дорогожицька, 1 (в р-ні ст. метро Лук’янівська);
  • офіційне оформлення з першого робочого дня; 
  • можливість професійного росту в компанії;
  • оплачувана відпустка (24 календарних дні), лікарняні.  

Основні задачі:

  • перевірка первинної бухгалтерської документації на предмет правильності заповнення всіх реквізитів;
  • обробка, формування та реєстрація податкових накладних в M.E.Doс.

Контакти: тел. 247 67 24,  моб. 067 6851765, e-mail: Zhurakovskaya-E@yugcontract.com.ua

ПАТ "НВП "Більшовик"  Виробництво

Шукаємо співробітників, які люблять працювати з цифрами, націлені на результат і професійний розвиток і здатні його досягати. 

Обов'язки:

  • складання кошторисної калькуляції товарної продукції
  • розробка техніко-економічних нормативів для визначення собівартості продукції

Вакансія: економіст в планово-економічний відділ. 

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування
  • робоче місце поруч з метро «Шулявська»
  • повний робочий день
  • зарплата від 6000 на випробувальний термін.

Телефон: (044) 456-84-45 (відділ кадрів), пошта: sem-ko@ukr.net

21.02.18-до прийняття на роботу фахівця
Roland Berger  Консалтинг, стратегічний консалтинг

Обов´язки:
• Conduct information research and analysis in Russian/Ukrainian and English as well as German or French
• Support consultants' project teams worldwide in their analysis and market assessment
• Provide research support for all European Roland Berger Offices 
• Prepare short-term project tasks and internal studies 
• Research and monitor best sources, databases and research tools
• Conduct interviews

Вимоги:
• Master's degree from the University (preferable Business / Economics) with excellent GPA 
• Education or professional experience abroad (English speaking countries, Germany or France) is a plus
• Fluent spoken and written English and German or French
• Outstanding analytical and methodological skills 
• Advanced MS Office skills
• Able to work independently and self motivated
• Integrity and ethical approach to work

Вакансія – Research Specialists 

Додаткова інформація: 
• An international network of researchers 
• Challenging tasks and interesting projects
• Training and development programs
• Professional office in the Kyiv center
• Dynamic group of co-workers
• Competitive salary, official hiring

Контакти: 
To apply please forward your CV and a short cover letter in English stating clearly why you are suitable for the job to Tatiana.Sheremet@rolandberger.com.

GANEX GROUP

Міжнародні перевезення

- хороші організаторські навички;
- вміння працювати в команді на особистий результат;
- навик ведення переговорів і активної роботи з споживачами транспортних послуг;
- знання основ ділового етикету;
- вміння використовувати різні техніки продажів;
- ініціативність, вміння брати на себе відповідальність;
- високий рівень самоорганізації

Вакансії:

  • Менеджер
  • Молодший спеціаліст з продажів (Junior Sales Specialist)

Посадові обов'язки:

1. Активний пошук і залучення клієнтів для співпраці (за допомогою теле- та інтернет-комунікацій, особистих контактів та ін.).
2. Узгодження своєї активності з СПЕЦІАЛІСТОМ для досягнення цілей.
3. Участь у формуванні комерційної пропозиції (тарифи, презентації).
4. Аналіз і моніторинг ринку логістики (України, СНД, Європи).
5. Виконання планових показників.

Умови роботи:

  • Робота в сучасному комфортабельному офісі в центрі міста (м. Либідська)
  • Повна зайнятість (офіційне оформлення)
  • Високий рівень ЗП + бонуси
  • Перспективи кар'єрного росту
  • Компенсація мобільного зв'язку
  • Випробувальний термін - до трьох місяців (оплачуваний)
  • Освітні курси англійської та польської мов

Контактна особа:
Іванова Анна
(050) 555-51-69

ТрансЛинк, Бюро переводов Переклад

Вимоги:

  • Вища освіта: лінгвістичне/педагогічне;
  • Досвід роботи викладачем від 2-х років;
  • Досвід роботи академічним менеджером/методистом;
  • Володіння англійською мовою на середньому рівні;
  • Уміння організовувати і структурувати процес роботи, розставляти пріоритети.

Обов'язки:

  • Пошук, підбір викладачів для проектів,
  • Підбір і призначення викладачів в групи, координація їх роботи;
  • Методична підтримка викладачів на проектах в компаніях;
  • Кураторство онлайн навчання;
  • Робота з книжковими магазинами.

Вакансія: Академічний менеджер

Умови роботи:

  • З.п. 6000 грн + премії,
  • Оформлення по КЗОТ України;
  • Робочий день з 9.00 до 18.00;
  • Перспективи для професійного і кар'єрного зростання;
  • Корпоративне
  • навчання;
  • Дружня робоча атмосфера;
  • У пішохідній дистанції від м. Печерська.

Контакти: + 38 (0512) 76-52-00 (офісний телефон) e.britova@education-links.com

Національна поліція України, Головне управління у м. Києві За детальною інформацією звертатися до відділу кадрового забезпечення Деснянського УП ГУНП у м. Києві за адресою:
місто Київ, вул. Драйзера, 9-Б та за телефонами: 
515-98-78, 515-25-29, (067) 240-28-80.
АТ "ТАСКОМБАНК" Фінанси та банківська справа Обов'язки:
  • робота з програмним комплексом ЕСМ Directum;
  • перевірка повноти та якості документів, які становлять юридичну справу клієнтів Банку - фізичних осіб; заповнення картки контрагента клієнта, картки представників, засновників клієнта у ЕСМ Directum, електронної анкети ФМ;
  • контроль своєчасності передачі юридичних справ від відділень до Головного офісу Банку.
 Вимоги:
  • повна вища освіта (економічна);
  • досвід роботи з кредитного адміністрування буде перевагою;
  • знання нормативних документів НБУ;
  • відповідальність, уважність, самоорганізація, високий рівень працездатності, бажання працювати.
  • Вакансія: спеціаліст з перевірки юридичних справ Управління кредитного адміністрування 
  • Заробітна плата: від 5 500 грн. 
  • За деталями телефонуйте на номер: 067 – 511 – 89 – 94, Овсюхно Тетяна.

Ми пропонуємо: 

  • офіційне працевлаштування; 
  • дохід: оклад + премії;
  • можливість професійного та кар'єрного зростання.
АТ "ТАСКОМБАНК" Фінанси та банківська справа Обов'язки:
  • супроводження операцій з цінними паперами, взаємодія з розрахунків з ПАТ «Розрахунковий центр» та ПАТ «Національний депозитарій»;
  • відображення операцій в системі внутрішнього обліку;
  • підготовка внутрішньої звітності;
  • проведення ідентифікації клієнтів;
  • формування звітності торговця в НКЦПФР;
  • формування номенклатури справ та здача документів в архів;
  • розробка внутрішніх документів торговця.
Вимоги:
  • вища фінансова, економічна або юридична освіта (магістр);
  • наявність чинного сертифіката торговця не обов'язкова, але вітається;
  • аналітичний склад розуму, відмінні здібності роботи з цифрами;
  • впевнений користувач ПК, досвідчений користувач програм пакету Microsoft Office;
  • орієнтація на результат, амбітність, самоорганізованість, дисциплінованість, відповідальність, здібності до командної роботи.
  • Вакансія: молодший спеціаліст відділу цінних паперів;
  • Заробітна плата: від 7 000 грн. на період випробувального терміну; 
  • За деталями телефонуйте на номер: 067 – 511 – 89 – 94, Овсюхно Тетяна.

Ми пропонуємо: 

  • офіційне працевлаштування; 
  • дохід: оклад + премії;
  • можливість професійного та кар'єрного зростання.
АТ "ТАСКОМБАНК" Бухгалтерський облік кредитних операцій Обов'язки: 
  • супроводження кредитних операцій;
  • налаштування рахунків для проведення операцій.
 Вимоги:
  • освіта: повна вища фінансово-економічна;
  • впевнений користувач MS Office, досвід роботи з офісною технікою;
  • досвід роботи чи проходження практики у фінансових установах буде перевагою.
  • Вакансія: спеціаліст з відкриття рахунків та бухгалтерського супроводження клієнтів;
  • Заробітна плата: від 5 000  грн;
  • За деталями телефонуйте на номер: 067 – 511 – 89 – 94, Овсюхно Тетяна.

Ми пропонуємо: 

  • офіційне працевлаштування; 
  • дохід: оклад + премії;
  • можливість професійного та кар'єрного зростання.

Виробничо-торговельна компанія ТОВ "Хімагромаркетинг" 

Агропромислова галузь

Вимоги:

  • вища / незакінчена вища освіта за економічним спрямуванням;
  • знання ПК (MSOffice / Word, Excel, 1С);
  • відмінні презентаційні та комунікативні навички;
  • знання основ бухгалтерського обліку, побудови фінансової звітності розглядається як перевага;
  • комунікабельність, вміння виходити зі складних ситуацій, знаходити спільну мову з людьми, стресостійкість, здатність швидко навчатися, бажання працювати.

Функціональні обов'язки:

  • робота з первинною документацією - внесення в базу;
  • систематизація даних, перевірка сальдо по рахунках;
  • участь в проведенні економічних розрахунках департаменту;
  • організаційна робота департаменту.

Вакансія: Помічник економіста;

Особисті якості:

  • уважність;
  • старанність;
  • дисциплінованість;
  • здатність швидко навчатися.

Компанія забезпечує:

  • офіційне працевлаштування відповідно до КЗпП України;
  • соціальні гарантії;
  • мобільний зв'язок;
  • робота в дружньому колективі;
  • можливість кар’єрного та професійного зростання.

Контакти:

Гол. економіст Сидоренко Наталія Олександрівна - (050) 344-91-37

Адреса: м.Київ, пр-т Возз'єднання 15

Робота у компанії "МЕРКС HoReCa"

Вимоги:

студенти та випускники за спеціалізацією "Ресторанні
технології", "Менеджмент організацій".

Вакансії:

  • менеджери,
  • менеджери з продажів.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне оформлення з першого робочого дня;
  • Дотримання соціальних гарантій відповідно до КЗпП;
  • Нормований робочий день;
  • Сучасний та комфортний офіс в центрі міста;
  • Участь у Всеукраїнських форумах, майстер-класах;
  • Можливість закордонних відряджень;
  • Цікаві знайомства та зустрічі у сфері готельно-ресторанного бізнесу.

Якщо ТАК, то МИ ШУКАЄМО САМЕ ТЕБЕ!

ПИШИ або ТЕЛЕФОНУЙ!

HR3@MERX.UA (050) 272 53 11

Компанія з виробництва поліграфічної продукції ТОВ "Анна-Флекс" шукає менеджера по роботі з клієнтами Вимоги:
  • Відповідальність, ініціативність, бажання розвиватися;
  • Комунікабельність та вміння працювати в команді;
  • Бажання навчатися та працювати на результат.
Обов’язки:
  • Калькуляція та супровід замовлення на всіх етапах виробництва;
  • Підтримка клієнтської бази та активний пошук нових клієнтів;
  • Проведення комерційних переговорів та інформаційна підтримка клієнтів.
Ми пропонуємо:
  • Заробітна плата: ставка + % (обговорюється на співбесіді)
  • Робота в офісі з 9:00 до 18:00, Пн-Пт;
  • Навчання та допомога на всіх етапах робочого процесу;
  • Можливість кар’єрного та особистісного розвитку.

За додатковою інформацією звертатися до Тетяни Володимирівни
044-291-51-20/30
097-312-97-67

Туроператор Coral Travel

Обов’язки:

  • Участь у проектах в якості аналітика (вигурзка даних, аналіз інформації);
  • Обробка запитів;
  • ​Підготовка звітів та презентацій;

Вимоги:

  • Досвід володіння Excel на рівні впевненого користувача (знання формул, навички роботи зі зведеними таблицями)
  • Досвід роботи с великими об’ємами даних;

Фахівець з  аналізу та звітності

Компанія пропонує:

·         Офіційне працевлаштування;

·         Соціальні гарантії;

·         Досвід роботи в міжнародній компанії;

·         Широкий соціальний пакет;

·         Офіс у центрі міста;

Резюме  висилати на адресу:
Hr1@coraltravel.ua<mailto:Hr1@coraltravel.ua>

«Credit Kasa» молода компанія з командою амбітних професіоналів проводить набір молодих фахівців на посаду « Кредитного аналітика»

Вимоги:

  • Незакінчена вища / вища освіта;
  • Аналітичний склад розуму, кмітливість;
  • Здатність до навчання, активність;
  • Уважність, комунікабельність, тактовність.

Умови роботи:

  • Молодий і дружний колектив;
  • Навчання;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Сучасний офіс в центрі міста (біля ст.м. Печерська);
  • Робота в успішній Компанії;

Обов'язки:

  • Аналіз кредитних заявок;
  • Перевірка достовірності інформації, що надається клієнтом;
  • Перевірка контактної інформації клієнта;
  • Оцінка платоспроможності клієнта;
  • Ухвалення кредитних рішень.

Кредитний аналітик

Детальна інформація за тел.:
073-131-18-31, 063-870-13-86.

Резюме відправляйте на  e-mail :    HR@creditkasa.com.ua

ТОВ «Укртрансагент»

Обов'язкові вимоги:
• Наявність вищої освіти
• Знання англійської мови (вільне володіння, розмовний, ділове листування)
• Вільне, грамотне володіння російською та українською мовами
• Уміння і бажання спілкуватися з клієнтами
• Знання технік ведення переговорів, робота з запереченнями
• Аналітичні здібності
• Орієнтованість на досягнення поставлених цілей
• Відповідальне ставлення до поставлених завдань
• Впевнений користувач MS Office (Exсel, Word)
Вітається:
• Знання польської, німецької мов

Менеджер ЗЕД

Зарплата - від 10 000 грн (+ бонусна система)

Обов'язки:
• Залучення нових партнерів / клієнтів
• Продаж митно-брокерських послуг
• Робота із запитами клієнтів на надання послуг (розрахунок вартості послуг)
• Консультація клієнтів про специфіку послуг
• Супровід діючих клієнтів компанії
• Аналіз діяльності інших учасників ринку

Що ви отримуєте:
• Роботу в дружному колективі
• Можливість отримання додаткових бонусів при досягненні високих результатів
• Комфортні умови праці

тел. (044) 500 92 68
моб. +38 067 323 59 49
ел. пошта: office@ukrtransagent.com.ua

БМСЕРВІС ПЛЮС 

Продаж обладнання 

навички з продажу і вміння працювати у команді, а також створення візуалізації розміщення пекарського обладнання на об’єкті клієнта (програма  AutoCAD).

Можемо взяти кандидата із мінімальним досвідом роботи, але з великим бажанням навчатися.

Обов’язково знати програму  AutoCAD.

Перевагою буде технічна освіта.

Менеджер з продажів пекарського обладнання

Ми пропонуємо:

Офіційне оформлення.
Заробітна плата: ставка від 7000 грн. + % (так як ми співпрацюємо із  крупними клієнтами  - Ви зможете/дійсно заробити процент від продажів).
Корпоративні курси англійської, тімбілдінги, каву+солодощі для гарного настрою.

Чекаємо резюме на пошту: hr2@bmservice.com.ua

Моб.: 093 035 34 01

PZU

Страхова компанія

 Помічник керівника:

  1. Вища філологічна освіта (польська мова).
  2. Вільне володіння польською мовою.
  3. Досвідчений користувач MS Office (Word, Excel, Outlook).
  4. Навички письмової та усної комунікації на польській.

 Фахівець відділу актуарних розрахунків:

  • закінчена/не закінчена вища математична або технічна освіта;
  • знання теорії ймовірності, актуарної математики, математичної статистики;
  • досвідчений користувач Excel (в т.ч. написання макросів VBA, базові знання ACCESS і SQL, статистичних пакетів, бажано);
  • уважність, відповідальність;

Фахівець зі страхування:

  • вища/незакінчена економічна, фінансова освіта;
  • аналітичні здібності;
  • досвідчений корестувач (Word, Excel, Power Point);
  • бажано знання англійської мови

Помічник керівника

Обов’язки:

  • Організація робочого часу.
  • Прийом телефонних дзвінків.
  • Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції.
  • Передача документів співробітникам для їх виконання.
  • Організація і оформлення відповідної документації на відрядження керівника.
  • Організація нарад, зустрічей, які проводяться керівником.
  • Здійснення письмових перекладів з/на польську мову.
  • Ведення необхідної переписки на польській мові.

Фахівець відділу актуарних розрахунків

Обов’язки:

  • проведення розрахунків страхових тарифів;
  • проведення розрахунків страхових резервів;
  • відпрацювання поточних запитів від структурних підрозділів компанії;
  • тарифікація групових договорів;
  • доопрацювання діючих страхових продуктів;
  • участь в автоматизації актуарних розрахунків;
  • участь в процесі моделювання.

Фахівець зі страхування

Обов’язки:

  • формування бордеро для асистуючих компаній та управління обслуговування продажів;
  • ведення документообігу відділу, в тому числі з асистуючими компаніями з питань виплати комісії;
  • консультування продавців щодо стандартних продуктів особистого страхування;
  • розрахунок андеррайтерських тарифів, в межах повноважень та в розрізі продуктів страхування;
  • узгодження договорів страхування та додаткових угод для продавців за продуктами особистого страхування;

Ми пропонуємо:

- Офіційне працевлаштування.

- Можливість реалізувати свій потенціал, професійний розвиток в успішній європейській компанії.

Контактна особа:
0685239834 Леся

KFC
ТОВ «Глобальна ресторанна група -Україна

Енергійні, цілеспрямовані та впевнені у собі та у своїх силах

Працівник на касу

Працівник на кухню

Компанія гарантує:

  • офіційне працевлаштування
  • стабільну заробітну плату та премії
  • гнучкий графік роботи
  • професійне зростання

Заповніть анкету за посиланням.

«БЛАГОДА» 

Ректрутингова та аутсорсингова компанія

Якщо ти активний, любиш комунікації, креативний та цілеспрямований, то зможеш доповнити нашу команду та розвиватись 

Менеджера з продажів

З/п від 10 000 грн

Умови:

  • офіційне працевлаштування
  • з/п два рази на місяць
  • дружній, позитивний  та молодий колектив
  • безкоштовні кава та чай
  • комфортні умови праці
  • перспективи кар’єрного росту

Контактна особа:
097 587 63 44; 050 300 23 50 – Галина
 

Правекс-Банк

Вища освіта / незакінчена вища (випускники 4-5 курсу) або студенти економічних, фінансових та інших спеціалізованих факультетів, заочної форми навчання, 3, 4,5 курси

Комунікабельність, грамотна мова

Менеджер по роботі з клієнтами

Обов'язки:
- констультація по всім банківським продуктам / послугам;
- залучення клієнтів;
- вибудовування довгострокових відносин з клієнтами;
- підтримка високих стандартів якості при обслуговуванні клієнтів Банку.

Умови роботи: офіційне працевлаштування, можливість кар'єрного росту, лінійка заробітної плати 8-12 тис. грн. 

Контактний телефон:
+38 073 463 04 61,
email:
innoshkaakhsonni@gmail.com

ТОВ «АТБ-маркет» 

Роздрібна торгівля

Контактна особа:
Павленко Максим Сергійович
044 572 4522
m934@sh.atb.ua 

«Острів» 

Консалтингова компанія

Навички:
– грамотне спілкування та написання текстів українською та російською мовами;
– уміння працювати з інформацією (шукати у відкритих джерелах об’єкти порівняння продажів, орендні ставки, обробляти, аналізувати, робити висновки);
– уміння проводити аналіз ринку (певної категорії майна, галузі);
– уміння працювати з офісними програмами (Win’10, Office’16 тощо), втому числі:
• уміння форматувати текст Word під єдиний стандарт;
• уміння форматувати таблиці Excel для друку;
• уміння створювати діаграми, графіки;
 

– уміння працювати з офісною технікою (принтер, ксерокс, сканер, фотоапарат);
– знання робочої етики.

Критерії відбору в команду «Острів»:
• Базові знання економіки та фінансів підприємств, бухгалтерського обліку.
• Аналітичне мислення.
• Креативність.
• Відповідальність та ініціативність.
• Комунікабельність.
• Вміння працювати в команді та чітке виконання поставлених завдань.
• Готовність набувати нових знань. 

«Помічник оцінювача»
 

– фотофіксація об’єктів оцінки;
– допомога оцінювачам в забезпеченні робочого процесу виконання проектів з оцінки;
– виконання окремих технічних завдань про діючим проектам з оцінки;
– пошук об’єктів порівняння продажів та орендних ставок на ринку;
– виконання опису оцінюваних об’єктів, проведення аналізу відповідного ринку нерухомого майна;
– виконання простих проектів з оцінки (квартир, домоволодінь, земельних ділянок, транспорту, типового обладнання, інструментів, приладів тощо).

Ми пропонуємо:
1. Офіційне працевлаштування.
2. Набуття професійного досвіду роботи в провідній консалтинговій компанії.
3. Кар’єрне зростання.
4. Соціальний пакет.
5. Фінансові бонуси в залежності від результатів роботи.
6. Праця в сучасному офісі (ст. м. Либідська).
7. Корпоративні заходи.

Випробувальний термін від 1 до 3 місяців.

Резюме з фотографією надсилати на електронну адресу ostrov@ostrov.ua з поміткою «Помічник оцінювача».

Контактна особа ТОВ «Консалтингова компанія «Острів»:

Директор Петенко Сергій Олександрович

телефон: (044) 521-22-32

ТММ Експрес

Експрес-доставка вантажів та кореспонденції

Оптимізм, цілеспрямованість

Досвідчений користувач ПК

Оператор ПК
Внесення інформації з транспортної накладної в ПК, ведення баз даних.

Оператор контакт-центру
Надання якісного сервісу з прийому дзвінків і консультації клієнтів, ведення ділової переписки, розрахунок вартості транспортування.

Спеціаліст з продажу
Здійснення активних продажів: пошук і залучення клієнтів, підготовка презентацій і комерційних пропозицій. Ведення звітності, формування клієнтської бази, укладання договорів, виконання плану продажів.

Кур'єр
Здійснення якісної і своєчасної доставки документів по місту.
 

Спеціаліст з обробки відправленнь
Обробка, сортування відправлень на складі, внесення інформації в систему звітності, прийом і видача відправлень.

Бухгалтер
Внесення накладних, звірка з клієнтами, контроль коректності внесення накладних в систему 1С.

Пропонуємо зручний графік роботи (5-ти або 8-ми годинний робочий день), можливість для професійного і кар'єрного зростання.

Місцерозташуванння роботи: с. Проліски Бориспольского р-ну.

Корпоративна розвозка від м. Бориспільська, м.Чернігівська

elena.ostrivnaya@tmm-express.com

067 2348957 Надежда, 
067 219 10 79 Елена

www.tmm-express.com

IL Mоlino 

Ресторан-піцерія

Офіціант, касир, бармен,кухар,піцайоло, помічник кухаря, оператор call-centre, адміністратор доставки

Контактний телефон: 067 545 44 44

Школа англійської мови English Prime 

Освіта 

Вища освіта і досвід роботи НЕ є обов'язковою умовою. Важливо: знання англійської мови на рівні вище середнього (Upper Intermediate). Бажання навчатися і допомагати людям має бути присутнім. 

Викладач англійської мови. Зайнятість часткова (2 группи на тиждень). ЗП від 10 000 грн. в міс. 

Ми займаємо 1 місце в світі серед шкіл ESL Applied Scholastics • Маємо 6 великих відділень у м. Києві (м.Університет, м.Олімпійська, м.Льва Толстого, м.Позняки, м.Оболонь, ж/м Троєщина) • Нараховуємо більше 65 професійних викладачів ESL • Нараховуємо більше 1600 студентів, які перебувають на навчанні в даний момент.

Тетяна HR менеджер +380(63)224-57-33 

бестроково

Датагруп

Банківська сфера  Вік 18-35 років; досвід роботи не обов'язковий; вільне володіння українською та російськими мовами; освіта - вища, неповна вища або середня спеціальна.

Фінансовий консультант.

Зайнятість - повна, неповна. Оплата 31 грн/год + 2500 грн бонуси, по досягненню кваліфікації.

Звертайтесь за тел. 067-548-64-73.

03.10.2017-
03.10.2018 
Combiway Онлайн-сервіс продажу квитків Студенти, напряму маркетинг, реклама

Копірайтер

Написання SEO-текстів для сайту

Віддалена робота для студентів.

combiway.com
combiway.plin@combiway.com

01.07.2016-
12.12.2018
CASES маркетинг Розробка digital-стратегії бренду Study in Ukraine для ринку Бразилії   з 27.11.17
Baker Tilly Ukraine шукає енергійних, цілеспрямованих та бажаючих розвиватися співробітників.

Цифри, фінанси та аналіз – це твоє? Прагнеш постійного розвитку, цікавого досвіду та стрімкого кар’єрного росту?
Мрієш про гарний колектив, який буде поділяти твої цінності і стимулювати до самовдосконалення? 
Якщо хоча б на одне питання ти відповів «так», тоді ця інформація тобі буде цікава.

У тебе є можливість потрапити до однієї з найкращих команд аудиторів та фінансових консультантів України.



 

Перелік та опис вакансій компанії за посиланнями нижче:


 

Надсилай своє резюме на e-mail cv@bakertilly.ua, у темі листа зазнач "Хочу працювати в Baker Tilly" та чекай на відповідь HR-фахівця.

17.07.2014
adv
116244
остання редакція 12.09.2018
42265