logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Робота/практика для студента

Студенту

Шановні студенти! Керівництво університету всіляко дбає про своїх студентів  та намагається працевлаштувати кожного, звичайно, без шкоди для навчання. Звертайтесь до компаній, що наведені у переліку та отримуйте практичний досвід і можливість подальшого працевлаштування. 

Якщо у Вас виникли питання або пропозиції щодо працевлаштування (проходження практики), звертайтесь до Центру розвитку кар'єри.

Компанія Сфера діяльності Вимоги Вакансія/додаткова інформація Термін розміщення вакансії 
 Marsee`s  Продаж жіночого одягу Вища освіта; • Досвід роботи на аналогічній посаді (бажано); • Високий рівень відповідальності; • Вміння спілкуватися з покупцями; • Ввічливість, акуратність, охайність; • Любов до моди і красивих речей.

Продавець-консультант

Повна зайнятість • змінний графік роботи; • стабільну і офіційну зарплату (ставка 6000 +% від продажів); • оформлення згідно КЗпП України; • перспективу кар'єрного росту; • молодий і дружній колектив.

Якщо Вам цікаві нові виклики і горизонти - записуйтеся на співбесіду в будні дні з 09.00 до 18.00 за тел .:
099-909-75-21, 044-593-67-04,
067-467-02-12. 

22.03.2017-
27.03.2017
ЕЛЬФА ЛАБОРАТОРІЯ  Виробництво косметики  Знання касової дисципліни; Впевнений користувач ПК, Досвід роботи в торгівлі (бажано); Комунікабельність; Активність; Відповідальність; Стресостійкість.

Продавець-консультант

ст.м. Чернігівська. Повна зайнятість; Заробітна плата від 5 000 грн/міс.; Офіціне працевлаштування з першого дня; Навчання за рахунок компанії (тренінги по продукту і з продажу); Дружній колектив. 

За більш детальною інофрмацією можна звернутись за телефоном
095-284-40-56, або на сайті компанії
www/elfa.ua 

22.03.2017-
31.03.2017
Nobles Fortune  Консалтингова діяльність Запрошуємо стати частиною команди, якщо ти: - Дівчина 22-27 років, закінчила інститут або навчаєшся на заочній формі. - Досвід роботи бажаний, але не обов'язковий. - Приємна зовнішність і грамотна мова - обов'язкові. - Комп'ютерна грамотність на рівні базового користувача Excel, решті навчимо. Перевага віддається кандидатам зі знанням англійської мови. Кандидат має бути зацікавлена ​​в активних комунікаціях з людьми. Поєднання з денною навчанням не розглядається.
 

Наші проекти мають різну спрямованість, однією з основних діяльностей є організація ділових заходів.

Що ми пропонуємо: Активну роботу і цікавий досвід в таких областях як: PR, маркетинг, GR, управління подіями, рекрутинг, продаж

Стажування 2 місяці, в разі успішного проходження 1-го місяця, будемо раді скоротити до 1 місяця.
Оплата. На час стажування: 4 тис грн, далі 6+, премії і бонуси за результатами проекту на рівні не менш з / п.
Постійне навчання, цікаві знайомства з першими особами компаній і наша привітність в дружному колективі. Комфортний офіс біля метро Шулявська.

Тетяна Швацька
Моб. тел.: 067-703-60-89

21.03.2017-
21.04.2017

Укрсиббанк

Банк Основні вимоги: • навички роботи з ПК; • комунікабельність; • активна життєва позиція; • орієнтація на результат.

Укрсиббанк- є частиною однієї з найбільших міжнародних фінансових груп світу - BNP Paribas Group (Франція).

Якщо ви активний і бажаєте побудувати кар'єру в міжнародному Банку, ми пропонуємо Вам стати частиною нашої дружної команди! Ми пропонуємо: • Офіційне оформлення з першого робочого дня; • безкоштовне навчання; • стабільну оплату праці (2 рази на місяць, ставка + бонус залежно від результатів роботи); • гнучкий графік роботи, місце роботи ми підбираємо в своєму районі; • оплачувана відпустка, лікарняний, матеріальну допомогу; • цікаву і перспективну роботу в дружньому колективі.

Основні обов'язки: • оформлення споживчих кредитів в найбільших магазинах партнерів; • консультування Клієнтів за умовами кредитування; • ідентифікація Клієнтів; • продаж і інформування Клієнтів про продукти та послуги банку; • формування та надання звітності. 

(044) 224 55 57
Контактна особа: Вікторія viktoriia.sokolenko@ukrsibbank.com

20.03.2017-
01.09.2017

Ward Howell

Консалтингова компанія у сфері підбору керівників вищої ланки Requirements - Higher education (also considering fresh graduates without experience); - Upper intermediate English (written and spoken) is the must; - An interest in the accounting field; - Excellent written and verbal communication skills; - A creative mind with an ability to suggest improvements; - Proactive, responsible, service-oriented. If you have an interest in accountancy, good communication and interpersonal skills, and are ready to learn something new you might consider working at Ward Howell.

Accountant assistant / Team support assistant

Are you looking for the career start in the field of accountancy and acquire new skills? We are currently looking for talented Accountant assistant / Team support assistant on the full-time base to join a dynamic, growing company with a positive and open-minded team, possibilities for the professional development to each of our employee! About Ward Howell We are Top-3 CIS Executive search (informally headhunting- specialized recruitment service used to source candidates for senior, executive positions) company. About Position This position assists the Financial Manager and Consultants with a range of accounting and administrative duties. Our qualified FM and Consultants are happy to share knowledge and help you in acquiring the right skills. Main Responsibilities - Proceeding documents in Accounting system; - Working with providers, customers and HR-related documents; - Creating expense reports; - Inventory conduction; - Working with banks; - Sales support for Partners and Consultants; - Administrative support for the team; - General office maintenance; - Providing hospitality for visitors; - Ensuring fast and comprehensive telephone service, dealing with correspondence; - Organizing meetings, booking transport and accommodation; - Preparing letters, presentations and reports, translation of documents; - Ensuring that health and safety policies are up to date. 

Kateryna Rybchuk Research Analyst Ward Howell
Tel.: +38 (044) 377 7750
Mob:+38 (067) 352 52 07 
k.rybchuk@wardhowell.com

17.03.2017-
14.04.2017

ПНТ "Діана-1"

Військове спорядження та одяг, товари для мисливства і туризму

Вік: до 30 років Стать : жіноча

Володіння іноземними мовами не вимагається Навички володіння Windows, MS Office, Internet - впевнений користувач Дисциплінованість, уважність і бажання навчатися.

Помічник бухгалтера
 

+380980845670 Діана

17.03.2017-
17.05.2017

ПромЗІЗ

Торговельно-виробнича Від 20 років, без досвіду, володіння англійською мовою на рівні Intermediate ОБОВ'ЯЗКОВО, впевнений користувач ПК, бажано навики роботи в 1С
 

Менеджер ЗЕД,

Повна зайнятість, договірна заробітна плата
 

n.malyarenko@promsiz.com.ua,
факс 8 (044)390-40-73 (90),
моб. тел. 067 509 23 63
Наталія

17.03.2017-
17.04.2017

Компанія «Zenko» 

Банківські послуги Вміння чітко і ясно викладати свої думки в спілкуванні з людьми; - готовність і бажання постійно рости і навчатися; - вільне володіння російською мовою; - знання ПК на рівні користувача; - відповідальність, вміння працювати в команді, орієнтація на результат; - досвiд роботи не обов'язковий. 

Оператор Call-центру.

Ми пропонуємо: - можливість навчатися і розвиватися - роботу в офісі з дружним колективом (м. Лівобережна). - професійний і кар'єрний ріст - стабільну і своєчасну оплату праці: ставку за відпрацьовані години + бонус за кожну заявку (від 5000 грн.) - неповний робочий день: з 9:00 до 15:00 або з 15:00 до 21:00 (пн. – пт);

Анна 073 153 70 01. м. Лівобережна

16.03.2017-
16.05.2017

"ВУСО" 

Страхова компанія

Спеціаліст зі страхування

З/П 5000+премія, 3000-6000грн., достойні офісні умови праці. Робота з вхідними дзвінками

Можливо взяти на роботу студентів-заочників та випускників.

067-423-81-49 066-83-25-714 Валентина

16.03.2017-
16.05.2017
ГК Центр Інформаційних Технологій Український IT-розробник

 Початкове знання мови 1С (обов'язково); • добре розвинене логічне мислення; • бажання вчитися і брати участь в цікавих проектах різного масштабу і різної складності.

Вища / незакінчена вища освіта • ПК на рівні впевненого користувача • комунікабельність, гарна пам'ять, посидючість • вміння обробляти великі обсяги інформації • грамотна усна і письмова мова (українська та російська мова) Досвід подібної роботи - не обов'язковий. 

ФАХІВЕЦЬ ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ 1C: Підприємство 8 (можливе навчання)

ПОМІЧНИК МЕНЕДЖЕРА З РОЗВИТКУ і Інформаційно-технологічний супровід КЛІЄНТІВ

м.Київ, пров. Лабораторний, 1, оф. 706, тел. / ф. 528-05-18 (багатоканальний),
лінія консультацій
тел 451-77-92.
(093) 722 10 17
(067) 136 38 09
Адміністратор Юрченко Оксана

15.03.2017-
15.05.2017

ТОВ «Група ТАС»

Фінансово-промислова група Уміння працювати з ПК (MS Word, MS Excel) Комунікабельність та вміння вести ділові переговори; Відповідально підходити до виконання завдань

Юрист (помічник юриста); Спеціаліст управління контакт-центру; Економіст;

Повна та неповна зайнятість. Графік роботи на вибір.Ми пропонуємо: Роботу в стабільній і фінансово успішній компанії; Офіційне працевлаштування, оплачувані лікарняні та відпустки; Молодий і дружний колектив; Комфортний офіс з затишним робочим місцем; Обладнана кухня з усім необхідним; Стабільну заробітну плату, яку ти можеш сам регулювати (ставка + відсотки + бонуси + надбавки); Участь в різних тренінгах, що сприяє особистісному і професійному розвитку (за рахунок компанії).

067-215-44-03; 067217-61-49

15.03.2017-
01.09.2017
 

ТОВ "ФК "ЄАПБ"

Надання фінансових послуг Грамотна мова (вільне володіння російською та українською мовами) хороша дикція, Уміння працювати з ПК (MS Word, MS Excel), Комунікабельність та вміння вести ділові переговори; Відповідально підходити до виконання завдань
 

Спеціаліст контакт-центру

067-217-61-49; 067-215-44-03

14.03.2017-
01.09.2017
 

ТОВ "Комунальні системи України"

Послуги центрального енергопостачання Вища або незавершена вища освіта. Досвід роботи не обов`язково. Бажання розвиватися в HR-галузі. Бажаний вік від 20 років. Перевагою буде освіта в галузі психології або управління персоналом. Комунікативні навички. Активна життєва позиція.

Помічник менеджера з персоналу.

Старт HR-кар`єри. - Гнучкий графік роботи для студентів. - Конкурентна заробітна плата. - Офіційне працевлаштування. - 100% компенсація відпусток та лікарняних. - Сучасний офіс зі зручною транспортною розв’язкою (3 хв. від м. Майдан Незалежності). - Безкоштовне внутрішнє та зовнішнє навчання. - Професійне та кар’єрне зростання. - Комфортне облаштоване робоче місце. - Мобільний зв’язок. - Цікаві корпоративні заходи та івенти. - Робота в молодій, активній команді. - Атмосфера підтримки та довіри.

Компанія відкриває свої двері для активних, перспективних і талановитих молодих спеціалістів з метою подальшого навчання у корпоративному університеті, надання практичного досвіду та пропозиції цікавої роботи. Чекаєо на Ваші резюме за адресою hh21@ksy.biz.ua 

06.03.2017-
06.04.2017

ПАТ "КБ "ГЛОБУС" 

Банківська діяльність

Спеціаліст по кредитуванню.
-залучення клієнтів на Cash-кредитування у банк; -консультування клієнтів з питаннь умов кредитування та інших банківських продуктів; - формування кредитного договору; - перевірка документів клієнта; - проведення ідентифікаціі особи клієнта.
Умови праці: офіційне оформлення, повний робочий день у відділенні банка (пн-пт, сб,нд-вих.), офіційне оформлення з першого трудового дня. ЗП складається з ставки 3500грн. та системи мотиваціїї за видані кредити ( в сер. 5000-7000грн.)
Спеціаліст відділу інформаційного обслуговування клієнтів (не продажі) - ведення клієнтської підтримки - моніторинг транзакцій платіжних карт за результатами авторизаційних історій; - підтримка клієнтських транзакцій по платіжних картках; - інформаційно-консультаційна підтримка клієнтів та потенційних клієнтів Банка.
Умови праці: офіційне оформлення, повний робочий день у відділенні банка (вихідні плаваючи), офіційне оформлення з першого трудового дня. ЗП складається з ставки 4400грн. та бонуса за кількість відпрацьованого часу ( в сер. 5000-6000грн.)

Молоді спеціалісти по кредутуванню та у відділ інформаційного обслуговування клієнтів

Салієнко Іван Заступник начальника відділу по роботі з персоналом пров.Куренівський, 19/5 м.Київ, 04073, Україна
Тел.: 044 585 71 06 Вн.тел: 7089 Моб.:+38(050)386-14-81
Факс: 044 545 63 51
E-mail: ISaliyenko@globusbank.com.ua 

www.globusbank.com.ua

06.03.2017-
06.05.2017
ТОВ "TEDIS Ukraine"
 
Дистрибуція Знання правил ділового етикету і спілкування, самовіддача в роботі,відповідальність, порядність, уважність, ініциативність.

Програма стажування (оплачувана) для молодих спеціалістів-випускників останнього курсу за напрямами: молодший фахівець з дистанційного продажу, молодший оператор комп'ютерного набору, молодший представник торговельний, молодший продавець.

Програма стажування триватиме 3 місяці, з серпня до кінця жовтня 2017 року.

Резюме чекаємо в електронному вигляді на адресу: 
HR@tedis-ukraine.com.ua

06.03.2017-
31.07.2017 
ТОВ "Імперіал Груп України"  Виробничо-торговельна компанія  Ч\ж вік від 20 років, вища освіта, гарні комунікаційні навички, готовність до навчання 

Менеджер з продажу 
 

 м. Київ, вул. В. Стуса 35-37, тел 044- 599-01-91 

04.03.2017-
04.05.2017
Мережа ресторанів ТМ «Mister Cat»   Громадське харчування 

Кухар, кондитер, офіціант, оператор кол-центру, водій, хостесс. 
 

hrmistercat2@gmail.com 
0937447741

04.03.2017-
04.04.2017

ТОВ "Ворлдсервісгруп"

Туризм Дівчина. Вільне володіння англійською. Бажання працювати.

Менеджер міжнародного відділу (організація поїздок Клієнтів у відрядження-бронювання готелів, організація трансферів та харчування).

Повний робочий день в офісі агенції, поряд з м. Печерська. ЗП від 10000 грн.

Менеджер конференц відділу (організація конференцій на території України).

Робота в офісі агенціїї поряд з М. Печерська. Відрядження для супроводу груп по території України.

ЗП від 8000 грн

Київ, вул. Щорса, 32-А, оф.1-А, тел. (044)520-27-27, 520-27-20, (067)209-08-59. 
igor@worldservice.ua
www.worldservice.ua

02.03.2017-
02.05.2017
eatBurger Доставка бургерів

Вміння користуватися кухонним обладнанням, вміння і знання робити різні рівні прожарювання м'яса, знання умов товарного сусідства, вміння працювати в команді, вміння працювати в умовах прискореного темпу. Вік і стать значення не мають. ​Головне бажання розвиватися!

Розглянемо також кандидата з особливими потребами

Кухар

У нову службу доставки бургерів потрібен кухар-універсал.

Графік роботи: Пн-Пт (з 9:00 до 20:00) Сб і Нд - вихідний ЗП - 300 грн зміна. Виплата щоп'ятниці, щонеділі

Територіально -. Ковальський пров, 12 (15 хв від метро Шулявська і 10 хвилин від станції швидкісного трамвая вул Польова.).

Андрій 066 75-111-05

01.03.2017-
31.03.2017

Компанія "Електропривід"

Промисловість Студенти 1-5 курсів даних спеціальностей, бажано володіння такими мовами: -англійська, арабська, польська, фарсі, турецька, румунська, іспанська, французька (можливі відрядження по східній півкулі Землі)
 

Менеджер ЗЕД (6 вакансій), маркетолог (5 вак.,), менеджер з ресурсів (1 вак.,),

goelprivod1996@gmail.com 
тел. (050)565-03-41, (093)130-04-90, м.Запоріжжя, Південне шосе, 77-а

01.03.2017-
01.06.2017

ПУМБ 

Банк Студент 4-5 курсу

Програма стажування для молодих спеціалістів (B2B School)

Тихоненко Світлана, начальник Управління з розвитку бренду роботодавця Перший Український Міжнародний банк

04070, Київ, вул. Ільїнська, 8
Роб.т.: +38 (044) 390 58 17, вн.т.: 4644 моб.т.: +38 (067) 444 37 26 http://pumb.ua

01.03.2017-
01.04.2017

IO analytics

 IT; Продажі - Клієнт-менеджмент. Bachelor degree student; work experience; fluent English;

Sales manager/Leadgeneration in IT company
 Responsibilities: Making the cold calls to the potential customers. Preparation of presentations. Arranging skype calls with sales managers. What we provide: awesome time working on rapidly growing service for solving analytics tasks in a unique modern way; strongest analytical and engineering team in Ukraine; free books (from Amazon and local stores) and conferences; free English courses with native speakers; several salary and position reviews per year; mentorship for junior employees.

ELENA BOROVITSKA, Recruiter assistant at .io Phone : +380968338408
E-mail : elena@onthe.io
Skype : lena.slyvka

01.03.2017-10.04.2017

Компанія Nestlé  

Виробництво та продаж

Практика

Шукаємо молодого, енергійного студента 3-6 курсу для проходження весняної практики 2017 у відділі логістики, готового якнайшвидше приєднатися до нашої дружньої команди професіоналів.

Практика триватиме 3 місяці, з  березня до кінця травня 2017 року.

Робочий день складатиме 4,5 години, на вибір: з 9-00 до 13-30 або з 13-30 до 18-00.

Якщо ти:

  • студент відповідного напряму підготовки («Логістика», «Менеджмент ЗЕД», і т.д.);
  • володієш англійською мовою на рівні не нижче upper intermediate;
  • впевнений користувач пакету MS Office (Word, Excel, Power Point),  
  • маєш високі аналітичні здібності;
  • здатний швидко навчатися;
  • ініціативний;
  • прагнеш долучитися до найбільшої компанії світу у сфері виробництва продуктів харчування, здобути перший практичний досвід роботи за спеціальністю, отримати можливість розвинути свої лідерські якості, тоді надсилай своє резюме англійською мовою на адресу 

Yanina.Sotnik@UA.nestle.com.

Будемо раді бачити тебе в нашій команді професіоналів!

28.02.2017-
28.03.2017

Мережа туристичних агентств "Поїхали з нами!"

Туризм

Менеджер з туризму

Ткаченко Антон
050-315-81-62

anton.t@poehalisnami.com

28.02.2017-
28.03.2017

ТОВ "Караван Люкс Тур"

Туризм Вік: до 29; Мова: англійська (вільно);

Помічник менеджера з туризму

Резюме відправляти на: 
Khvatova@karavanlux.com 

Тел: 044 337 82 37

15.02.2017-
15.04.2017
UMG Інвестиційна компанія  • Вища освіта (керування транспортними перевезеннями, економічне), розглядаємо студентів • Володіння ПК: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet, 1С (бажано) •  Бажання розвиватися в сфері логістики
 

Стажер-логіст

Обов'язки: • Контроль своєчасності та повноти надання супровідної документації з перевезень • Взаємодія з транспортно-експедиторськими компаніями на предмет співпраці • Ведення баз даних з перевезень, контрагентам і т.д.

Ми пропонуємо: • Офіційне оформлення на період стажування • Цікавий коло завдань • Роботу в дружньому колективі • Можливість працевлаштування в штат за результатами стажування

моб .: +38 (050) 32 76 864 e-mail: anna.kravchenko@umgukraine.com.ua www.umgukraine.com

13.02.2017-
01.04.2017
ТОВ "Софтліст" Одна з провідних компаній з продажу ліцензійного ПЗ і розробки сайтів, портальних рішень і систем електронного документообігу. Бажання розвиватися в ІТ продажах. Загальне розуміння ІТ технологій, Знання ПК - на рівні впевненого користувача (1С, СRM, MS Office); Уміння брати відповідальність на себе; Уміння працювати команді; Енергійність, пунктуальність, відповідальність, впевненість в своїх силах; Володіння російською, українською і бажано англійською мовами.
Візьмемо на роботу студентів заочної форми навчання або випускників, які хочуть розвиватися в ІТ-компанії в сфері продажів

Менеджер з продажу програмного забезпечення

Менеджре по роботі з партнерами

Спеціаліст із документообігу

Менеджер з продажу (міжнародний відділ)

+380 (44) 593-74-75
вул. Мельнікова, 2/10, офіс 707

08.02.2017-
08.05.2017

ТАС, страховая компанія

Страхування

Студентка останнього курсу, випускниця.

Знання Ecxel, аналітичний склад розуму

Спеціаліст фінансового управління

Пр-кт Перемоги, 65

Заробітна плата 4500грн-5000грн

Оксана Василівна 050-335-60-22

07.02.2017-
08.04.2017

Міжнародна рекрутингова компанія ILC

Міжнародний рекрутинг

Випускники, студенти останніх курсів та аспіранти без досвіду роботи, що мають природні здібності до роботи з людьми, та мають бажання працювати в міжнародній компанії.

 • Англійська мова не нижче – Intemediate.
• Висока самоорганізація та відповідальність, здатність працювати як в команді так і автономно.
• Здатність запам’ятовувати прізвища та імена кандидатів (до 120 чол в рік) та акуратність в роботі з документами
• Доброзичливість, ввічливість в роботі з людьми, здатність працювати з великим об’ємом інформації.
• Знання специфіки роботи в с/г буде перевагою
• ПК – впевнений користувач

Помічник рекрутера

з.п 7000грн+ бонуси

Функціональні обов’язки: • Допомога рекрутеру в проведенні співбесіди з потенційними кандидатами. • Збір документів кандидата, фото/відео матеріалів • Складання на англійській мові резюме кандидатів • Збір рекомендацій з місць роботи кандидата в Україні та за кордоном • Підготовка кандидата до співбесіди з канадськими фермерами • Підписання контракту кандидата та роботодавця • Консультаційний супровід кандидата до та після працевлаштування • Постійна практика англійської мови (80% переписка, 20 % спілкування) • Робота на результат

Київ. Гончара 57 Б, метро університет. Графік роботи 5/2. 9 – 18 00. Офіційне оформлення. Постійна робота. Можливість міжнародних відряджень.

Микола Миронович Гищак
067 449 48 37

02.02.2017-
02.04.2017
 

Prego

Торгівля взуттям -

Старший продавець - директор магазину

Мережа магазинів взуття Prego запрошує на роботу.
 

Ми шукаємо талановитих продавців-екстравертів, відкритих, завжди з посмішкою та бажанням працювати, продавати та дарувати позитивні емоції нашим клієнтам, без зайвої ваги та віком до 40 років

099 233 24 73 Карина, помічник керівника

30.01.2017-
30.04.2017
 Nielsen   Маркетингові дослідження Студенти та випускники 

Компанія проводить набір, за такими напрямками:

1) Фахівець по роботі з роздрібними мережами
2) Фахівець по роботі з клієнтами
3) Молодший аналітик
4) Спеціаліст служби підтримки
5) Бухгалтер (основні засоби)
6) Спеціаліст з обробки електронних данни
х 

Ілона Хан
 ilona.khan@nielsen.com 

27.01.2017-
27.03.2017

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДВІР" УКРАЇНСЬКА ТОРГІВЕЛЬНА СПІЛКА" 

Торгівля Студенти та випускники облікового, торговельно-економічного факультетів 

Стажування (оплатне) з подальшим працевлаштуванням

Підприємству потрібні:
1) бухгалтери;
2) помічники бухгалтера;
3) менеджери з продажу;
4) помічники менеджера з продажу;
5) менеджери зовнішньої економічної діяльності;
6) юристи.

Центральний офіс: м.Київ, вул.Білгородська, буд.4 тел. 249-67-45 050-38-405-38 050-331-76-07 сайт:utstd.com.ua email:chief@utstd.com.ua

24.01.2017-
24.03.2017
ТОВ "Агенція Елегант Тревел"
 
Бізнес туризм по Україні Можна без досвіду роботи, високий рівень організованості і відповідальності в роботі, грамотна мова, знання офісних програм, розглянемо студентів заочної форми навчання, випускників.
 

Менеджер з туризму

Обов'язки: робота з готелями в Україні; робота в системі онлайн - бронювання ведення звітності

Умови роботи: пн-пт, повний робочий день, офіційне працевлаштування, офіс в центрі Києва, заробітна плата за результатами співбесіди

044 586-46-64 - Оксана

20.01.2017-20.04.2017

Торговельний центр «Епіцентр»

Мережа сучасних гіпермаркетів з широким асортиментом та європейськими стандартами обслуговування.  Вк від 15 років і старше

Продавець-консультант.

З/п студента-практиканта дорівнює мінімальній з/п (за фактично відпрацьований час).
для осіб .

Менеджер з персоналу ТЦ "Епіцентр" м. Бровари Мекенченко Наталія тел.моб. (095) 272-29-03, (044) 586-47-97.
e-mail: hr@bv.epicentrk.com

19.01.207-
31.08.2017

Ajanta Engineering

Торгівля
 
Ч/Ж від 20 до 35 років, досвід активних продажів від 6 місяців, комунікабельність, вміння виявляти потребу клієнтів та компетентно її задовольняти.
 

Менеджер з продажу автозапчастин, повна зайнятість, ставка + %

В`ячеслав 096 313 63 63

03.01.2017-
30.12.2017

Укртелеком, ПАТ

Телекомунікації / Зв'язок Досвід роботи з клієнтами на прямому контакті, телемаркетинг, call-centrе - бажано; Володіння ПК на рівні впевненого користувача(MS Office: Word, Excel); Високій рівень відповідальності, націленість на результат, здатність швидко навчатися, високий рівень комунікативних здібностей, навички ведення переговорів.

Менеджер з продажів та обслуговування клієнтів (повна зайнятість)

Основні обов'язки: Післяпродажне обслуговування абонентів; Активний пошук та залучення нових абонентів: продажі по телефону; Консультування та обслуговування абонентів; Документальне оформлення послуг; Продаж товарів (модеми, ТВ-приставки, картки, інш.); Моніторинг конкурентного середовища (тарифи, акції); Продаж телекомунікаційних послуг: послуги фіксованої телефонії, послуги доступу до мережі Інтернет, послуги «Інтерактивне TV», послуги рухомого (мобільного) зв'язку. Основні вимоги:  Компанія пропонує: Динамічну роботу; Можливості професійного розвитку; Конкурентну заробітну плату, соціальні гарантії.

091 114 23 10 Наталя  N.Katerynych@ukrtelecom.ua

09.12.2016-
01.06.2017 
ТОВ "ЛАНСОФТ" ІТ Ми очікуємо від Вас: • загальні знання в сфері інформаційних технологій; • загальні знання ринку програмного забезпечення; • високий рівень самоорганізації; • навички активних продажів і холодного пошуку клієнтів; • навички проведення переговорів; • грамотне володіння російською, українською мовами (мова, лист); • вміння вести ділову переписку; • бажання продавати, уміння переконувати і працювати з запереченнями; • бажання працювати в команді; • клієнтоорієнтованість, активна життєва позиція; • енергійність і цілеспрямованість; • потреба в постійному спілкуванні.

Менеджер з продажу ІТ послуг та ПЗ. Від 4000 грн +% + бонус


У Ваші обов'язки буде входити: • холодний пошук клієнтів; • обробка перенаправлених телефонних звернень пов'язаних з продажем продуктів і послуг для нових та існуючих клієнтів; • виявлення потреб клієнтів; • підбір продукту виходячи з потреб; • проведення зустрічей з потенційними клієнтами і презентація послуг; • розробка індивідуальних заходів, що стимулюють покупку; • складання комерційних пропозицій; • укладання угод; • пропозиція додаткових послуг існуючим клієнтам; • ведення первинної документації.

У свою чергу, ми раді запропонувати Вам: • можливість працювати в динамічно розвивається, в колі професіоналів та однодумців; • можливість навчання; • можливість професійного зростання; • з / п ставка +% + бонус, можливість самостійно впливати на свою з / п; • комфортні умови праці; • індивідуальний підхід до питань професійної діяльності.

Графік роботи: повний робочий день, пн-пт з 10:00 до 18:00 Контакти: 0950403847

14.11.2016-
31.03.2017

Управлінська Компанія "АРГУМЕНТ" 

Консалтинг Вік від 18 років - вітається досвід роботи в сфері продажів, навички ведення переговорів - націленість на матеріальний і кар'єрний ріст - грамотне володіння російською мовою, чітка дикція - відповідальність, уважність, стресостійкість - знання ПК на рівні користувача

Менеджер по роботі з клієнтами. - заробітня плата: оклад + бонус (від 5000) - зручне місце розташування офісу - робота в молодому та дружньому колективі, комфортні умови праці - повний / неповний робочий день (зміни: з 9:00 до 15:00 та 15:00 до 21:00, оплачувані перерви, 2 вихідних в тиждень).

Тел: +38 (050) 326-32-26 +38 (067) 411-62-68 +38 (063) 562-13-77 Адреса: Бульвар Тараса Шевченка - 35, 5 - поверх.

03.11.2016-
03.11.2017

Placity

Зовнішня реклама Готові розглянути без досвіду роби але з великим бажанням навчитися і працювати.

Менеджер з продажу рекламних площин.

Повна зайнятість. Обов'язки: - робота з існуючими та потенційними клієнтами компанії; - оформлення відповідної документації та укладення договорів; - контроль за оплатою замовлень клієнтами; - грамотне консультування та інформаційна підтримка клієнтів; - формування клієнтської бази. Вимоги: - досвід в активних продажах не менше 1-го року; - вміння вести переговори, аргументувати, переконувати клієнта; - вміння планувати і виконувати поставлені завдання; - впевнений користувач ПК, Інтернет; - орієнтованість на результат. Умови: - офіс розташований в Деснянському районі ул.Братиславская, - графік роботи: пн-пт 9: 30-18: 30; - оплата - ставка + % + премії (за підсумками співбесіди); - своєчасна оплата праці; - вкюсняшки, кава, чай.

+38 (067) 469 60 90

01.11.2016-
01.11.2017

ПриватБанк

Фінансові послуги Без досвіду роботу, повна зайнятість (старшокурсники, випускники, студенти на зочній формі навчання)

Оператор Контакт-центру

Київське ГРУ ПАТ КБ ПриватБанк Адреса: м. Київ, вулиця Богдана Хмельницького, 41. (режим роботи: понеділок-п'ятниця, 09:00-18:00).

Контактний телефон: (044) 569 47 87. - Вороніна Вікторія Валентинівна (відділ кадрів)

22.09.2016-
31.12.2017
Support.ua
 
Послуги з надання додаткової гарантії на побутову та цифрову техніку, а також, її встановлення та налаштування Вік від 18 років, бажання розвиватися в сфері продажів, активність, комунікабельність 


Вакансія - промоутер
Умови: гнучкий графік роботи, прозора система мотивації - 35 грн / год + бонуси можливість кар'єрного росту,
робота в молодому колективі професіоналів
Локація: магазин техніки та електроніки на Подолі
 

 063-826-69-20 (Ольга) Резюме відправляти на адресу: hr@support.ua

09.09.2016-
09.09.2017

Family market
мережа магазинів побутової хімії

Торгівля Відповідальність, цілеспрямованість

Продавець-касир на повний робочий день, ставка + процент від продаж

Можливість кар'єрного зростання

Олександр 0502613666

17.05.2016-
17.05.2017

17.07.2014
adv
64659
остання редакція 23.03.2017
adv