logo
Факультет торгівлі та маркетингу
Факультет торгівлі та маркетингу
logo
Факультет торгівлі та маркетингу
img

Головна сторінка

торгівлі та маркетингу

49
Декан факультету, к.т.н., доцент
Осика Віктор Анатолійович                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Факультет був створений у 1966 р. у складі Київського торговельно-економічного інституту. 

До  2016 р.- факультет товарознавства та торговельного підприємництва.
З 2016 р. - факультет торгівлі та маркетингу

До складу факультету входить 6 кафедр. 

Випускові кафедри: 
- торговельного підприємництва та логістики
товарознавства та митної справи
- товарознавства, управління безпечністю та якістю 
- кафедра маркетингу

- кафедра журналістики та реклами                                                                                                  - кафедра іноземної філології та перкладу

Факультет торгівлі та маркетингу ефективно інтегрується з європейською та світовою системами освіти.

На факультеті здійснюється підготовка за спеціальностями:
”Підприємництво, торгівля та біржова діяльність”

Професійні спрямування:

  • Товарознавство та комерційна логістика;
  • Товарознавство та організація зовнішньої торгівлі;
  • Митна справа;
  • Управління безпечністю та якістю товарів;
  • Організація оптової та роздрібної торгівлі. 

"Маркетинг"
Професійні спрямування:

  • Маркетинг (бакалавр, магістр)
  • Рекламний бізнес (бакалавр, магістр)

"Реклама і зв'язки з громадськістю"
Професійні спрямування:

  • Реклама і зв'язки з громадськістю (бакалавр)
  • Реклама (магістр)

"Філологія"

Заступники декана

ГОЛІК
Оксана Василівна -

заступник декана
з навчальної роботи,
канд. наук із соц. комунікацій, доцент кафедри маркетингу та реклами

 

КОМАХА Володимир
Олександрович

заступник декана
з 
навчально-виховної роботи, 
канд.техн.наук, асистент кафедри товарознавства 
та митної справи

53 

ГУРДЖИЯН
Карина Владиславівна -
заступник декана
з навчально-методичної
та наукової роботи,
канд.екон.наук, доцент кафедри маркетингу та реклами

23.04.2013
guliya2005
10899
остання редакція 02.07.2018
437281